Jump to content

А4 allroad очаквани проблеми?


Recommended Posts

Загледах се по олроуд а4 , щото за а6 ( хубаво) нямам време, а експерименти не ми се правят. Гледам , чета, пак гледам , пак чета ....Та има ли скрити лимонки в тоя модел кола ? Мислех си за дизеляк  2-литров КР мотор.  Много противоречиви мнения върлуват в нета . Мен ме интересуват слабите места, конкретно по мотор, електроника ( евентуално и на други силно изявени места, трансмисия  и т.н. ) примерно на 170 к.с. и на 150к.с. 

Да знам на кое да наблегна и накъде да натисна цената му.

Благодаря на всички предварително. 

П.п. порових малко преди да питам , ако се повтарям нещо, моля за извинение.

Офф.. обърках раздела и май не мога да изтрия темата , може ли мод да я прехвърли  в раздел https://audibg.com/forum/index.php?/forum/36-как-и-каквo-audi-да-си-купя/

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Алроуд" при А4 не носи нищо повече, освен визия. Т.е. липсва въздушното регулируемо окачване.

 

За 2.0Д КР какво да се каже - същия дизелгейт мотор, който се монтира от 2008-ма на Голф, Пасат, Ауди, Шкода........какво неизвестно има за него?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано въобще не ми пука , че го няма въздушното. Дори по-добре, че е без такова. Идеята е , че е леко повдигната, а аз точно това търся . Имам си причини да търся леко по-висока кола, а че е и 4х4 - още по-добре .

Другият момент,  за болежките по мотора, там вече съм леко в затъмнение .  В момента чета и се информирам усилено , че утре съм на оглед и трябва  да знам какво да гледам. 

П.п. не съм много убеден, че напречни и надлъжни мотори са едно към едно еднакви. Понякога има специфични различия и решения по отделни (важни ) възли . Понякога е преимущество да е надлъжен мотора, друг път пък няма особено значение.

Отделно при различните к.с. има и "по-добри" и "по-зле" , нищо, че реално мотора е все 2.0тди. 

Ще ми стане ясно всичко с времето, просто имам 5-6 дни да реша, дали да е това А4 със 170 ( или 150) коня дизел или да е друга марка и модел кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, samo_pechka said:

П.п. не съм много убеден, че напречни и надлъжни мотори са едно към едно еднакви.

Не са напълно еднакви - сигурно има 30 кода за този мотор.....което не променя нищо.

 

Основните проблеми са с КР помпа, термостат(и), ЕГР, дюзи, турбина, ДПФ......а те са еднакви за всички мотори.

Като цяло един от най-здравите мотори.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, бензин засега се изключва от търсенето.

Темата може да се заключи. Каквото ми трябваше си го издирих като инфо и мисля, че се запознах със всички проблемни моменти в А4 Б8  двулитрови дизели , в частност и в оллроуд . 

Благодаря на всички включили се в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...