Jump to content

Тунинг на А4 Б6


Recommended Posts

Здравейте 

От 2 месеца съм собственик на А4 Б6 1.8т  БФБ двигател. Искам да го направя 250-270 конски сили и понеже съм бос в тази тема ще съм благодарен ако ми кажете стъпките ?? Благодаря предварително:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам да пишеш куатро, тоест е предно тоя тръц.. 

Преди всичко аз бих искал да знам, че технически, колата е топ, а не да се разлети след като започна. 

Това което бих направил е да я ремапна, даунпайп и генерация, спортен филтър, евентуално кyлер,  спортно окачване, според зависи спирачки, джанти. И спирам дотам... 

Само тия неща са си една доста прилична сума.

Ако ти се чопли и ти се харчат пари, винаги можеш да ъпгрейдваш екстериор/интериор след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, cokesucker написа:

Не виждам да пишеш куатро, тоест е предно тоя тръц.. 

Преди всичко аз бих искал да знам, че технически, колата е топ, а не да се разлети след като започна. 

Това което бих направил е да я ремапна, даунпайп и генерация, спортен филтър, евентуално кyлер,  спортно окачване, според зависи спирачки, джанти. И спирам дотам... 

Само тия неща са си една доста прилична сума.

Ако ти се чопли и ти се харчат пари, винаги можеш да ъпгрейдваш екстериор/интериор след това.

Да,не е куатро:) С нещата които изреди колко горе долу ще се увеличи мощноста? Благодаря 

Редактирано от Geleto81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква представа в какво състояние ти е колата, как я поддържаш, с какво гориво я караш и тн.

Мощността зависи от това в какво състояние ти е колата като за начало, после колко агресивен е софта, който ще налееш, какъв е, кой ще го прави, какви части ще влагаш (не че са кой знае колко) ...  И още за кс. на мотор ли говориш, на колела ли, какви са тия кс. в тази проект, като те са подробност....

Абе въобще звучиш ми като рибар, мятащ кукички, а аз си "кълва" щото нали е карантина , уплътняваме си времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, cokesucker написа:

....направил е да я ремапна, даунпайп и генерация, спортен филтър, евентуално кyлер

И ше  напрайш е'ни спънати 191(около) магарета, 'де са мечтаните 250-270 (охмаалиии...).

Преди 2 часа, cokesucker написа:

......аз си "кълва" щото нали е карантина......

Не ти трябаше, да пускаш оная "англ." -та "жалба":lol:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе може и до около 210-на със сток турбината да изкара, ама преднячка повече от 240 няма смисъл... Карах точно такава, само останах с чуденката за монтаж на LSD и дали ще помогне за недозавиването...

 

И не беше жалба, а агресивен мейл.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, cokesucker написа:

Нямам никаква представа в какво състояние ти е колата, как я поддържаш, с какво гориво я караш и тн.

Мощността зависи от това в какво състояние ти е колата като за начало, после колко агресивен е софта, който ще налееш, какъв е, кой ще го прави, какви части ще влагаш (не че са кой знае колко) ...  И още за кс. на мотор ли говориш, на колела ли, какви са тия кс. в тази проект, като те са подробност....

Абе въобще звучиш ми като рибар, мятащ кукички, а аз си "кълва" щото нали е карантина , уплътняваме си времето.

Имам я от един месец и нямам представа как е потдържана:) засега се държи добре и мисля че има за смяна термостат понеже по-магистралата температурата пада до 50-60° но като цяло си е стара кола. Явно за да стане 250bhp трябва доста неща да се сменят. Като за начало ще я мапна както се казва да видя ще се усети ли разлика :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, GTX3071R said:

Мда, ако я мапва Хари Потър или някой друг завършил Хогуортс, може и да извади 210 к.с. със сток турбо :nixweiss:

 

Ако мотор + периферия са в отлично здраве, тоест наистина са си там тея 163 коня, не виждам как мап от +40 коня  е нещо извънземно, и за това казах че ако е по-агресивен софта  може и да стигне 210кс, което е и лимита на тая духалка (от 210кс-217кс). И тук опираме до мапера, някога имаше човек, който би постигнал такъв резултат.

 

Ако пак се съмняваш, погледни лимита на стейдж 1 при рево. Пак казвам.... Ако всичко по мотора е в отлично здраве.

 

https://www.onlyrevo.com/product-details/software/audi/a4-b6-2000-2004/87/stage-1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не случайно се напълни с всякакви пишман мапери с такива разсъждения, +40 коня от К03 и накрая като излезе някоя кола на същата платформа с реални 190-195 к.с. от читав ремап и се започва с чесането по тиквата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рево не е читаво!? Не знаех. Стига да може да "диша" К03-ката ще ги извади, за това написах +кулер и генерация с даунпайп. Както и да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж че рево го дават с плаващ диапазон, а ти даже подскочи на 217 к.с. Освен повече и от тях да ги разбираш? Ти имаш ли представа въобще К03-ка как ги "вади" такива коне, как се държи, в какъв диапазон и т.н. и че реално са някакви пикови и графиката е като Еверест?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра, написах че лимита на К03 е 210-217 кс, а не че ще постигнеш 217кс.

И да имам представа как се държи на сходен сетъп, и баш тва турбо мина 40к км, а беше на 190к км преди това... но това не променя факта , че ставаш майстора на скоростната кутия, подходящите обороти са твоя съюзник в боя.:hilezh: 

За графиката като Еверест, можеш да си отговориш дали ще бъде баш такава, като разбереш защо рево дават "плаващ" диапазон на постигнатата мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали 200 или 215 не е толкова важно :) Предполагам разбрахте че съм много далеч от към знания? Ако се сложи по-голямо турбо със стоковите карантии???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, cokesucker написа:

За графиката като Еверест, можеш да си отговориш дали ще бъде баш такава, като разбереш защо рево дават "плаващ" диапазон на постигнатата мощност.

Всичко над въпросните 190-195 к.с. с К03 са пикови коне в една точка на графиката и след това почваш да пускаш Еверест, колкото да се хвалиш пред блока че видиш ли бегачката е с 200+ к.с. Ама то пък кой го интересува, че ще са в някаквъв диапазон от 100-200 оборота, нали ги има :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо взе да се филмираш младеж, за некви хвалби, панелки и некви бегачки 200 коня, ма кви са тия бегачки ве?

Ако това ти е мотивацията да се занимаваш с тунинг, естествено е да не се случват нещата.

Ще ти го напиша за трети път. Като надуваш кола, която е в премиум състояние ала Горубляне, качваш се и караш, на 130к "реални", много ясно че и 190 коня няма да извадиш, и графиката ще като зумната кардиограма.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си филмирания и нагазваш във води, които хич не са ти ясни. Из целия форум го раздаваш тесен специалист по всичко. Придържай се към каравелетата и оранжевите мазди, за тЮнинг не е хубаво да се говори с познания тип ЕЖК, сайтчета и каталози всеки може да си отвори и да гледа сухи данни и цифрички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, GTX3071R said:

Ти си филмирания и нагазваш във води, които хич не са ти ясни. Из целия форум го раздаваш тесен специалист по всичко. Придържай се към каравелетата и оранжевите мазди, за тЮнинг не е хубаво да се говори с познания тип ЕЖК, сайтчета и каталози всеки може да си отвори и да гледа сухи данни и цифрички. 

 

Точно такова LPT на същите коне, за които говоря, съм притежавал и карал, преди 10 години приятел.

Е са специално за теб ще тръгна да търся и да качвам графиките ми, за да ти доказвам нещо, което няма да промени абсолютно нищо. 

Останал съм с положителено впечатление за теб, преди водеше дискусия без заяждания и квалификации... а в момента си много в грешка, щот нито има ежк случай, нито съм специалист по всичко, но това ти отклоняване говори единствено, че си неуравновесен и изнервен в момента, явно карантината не ти действа добре. Дано всичко е ок и бъди здрав!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как реши, че съм неуравновесен и изнервен от два написани реда? Просто държа да се придържам към достовереността на нещата и не обичам такива ала бала, кой чул, кой недочул, неразбрал и т.н. Това за преди 10-те години какво си карал, притежавал и на какви коне в зората на чип тунинга (ремапа) и дино стендовете по нашите географски ширини ще го пропусна, за да не кажеш, че пак се заяждам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нета има вероятно милион варианти Гелето, кой да ти каже......, едни са грамотни, други не......

Имаш ли трите споменати по-горе точки, всеки тунинг сервиз, ще ти сложи кит с каквато искаш грамотност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел със сеат 1.8т със смяна на по-голям кулер,турбо к04,дюзи ,ремап във Варна на диното даде 240к или 250к.

Редактирано от anto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...