Jump to content

2.5 TDI AKE ИЗГАСНА В ДВИЖЕНИЕ


Toto9531

Recommended Posts

Здравейте колеги наскоро се натъкнах на един голям проблем за мен. Смених маслото на двигателя, горивен, въздушен филтър и искарах колата да я тествам, но докато  ускорявам автомобила ИЗГАСНА. Установих че не достига гориво до горивният филтър. Проверих дали работи помпата за ниско налягане посредством директен ток и работи, пробвах с релето и то си цъка. Немога да си обясня от къде идва проблема, нуждая се от съвет  благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veli_907, помогни на човека.

преди 19 минути, Toto9531 написа:

Проверих дали работи помпата за ниско налягане посредством директен ток и работи, пробвах с релето и то си цъка.

Може ли, малко повече информация за тая помпа за ниско налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те мислех за бога на душегубите, знаеш и разбиращ всяко тяхно чувство.

Ама ти кажа, като не разбираш...не ги хвали тогава. Щото иначе изглежда като пенсионер в бюро за бързи кредити.

..осъзнат избор демек. За да изгасне душегуб в движение причината в 99/100 случая е само една.

 Все още чакам принципното устройство на помпата за ниско налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама кой ги хвали? Ти да виждаш хвалба? Хвалба е, че съм казал, че нямам проблеми ли?

 

И да, нямам, малкото които съм имал съм взел мерки. С ГНП ядове никакви не съм имал, ама и под половин резервоар не съм имал.

 

Наясно съм, че VP44 може да си умре както си върви, не е нещо, което не го знам. Що пък "бога" на "душегубите"? Че съм доволен ли?

 

Не съм имал тоя проблем, вероятно някой ден ще го имам. Нямам и заминали кобилици, нямам и надрани валове. Имах само ядове в филтър картерни газове, което уж при 180 не би трябвало да е проблем, но е сменен и от тогава ядове никакви. 

 

А тук да седим и да гадаем...да отиде при майстор и да види какво е заминало. Така да се хвърля боб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа за ниско налягане на горивото в резервоара, тя подкачва гориво до горивният филтър кое от това не ти е ясно. За инфо автомобилът е quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава помпа 2,5 тди. Има помпа, която прехвърля нафта от едната половина на резервоара в другата. Аз бих посъветвал автора да провери дали не смуче въздух отнякъде( без да се засяга, но може да не е стегнал някой маркуч на горивния филтър, или някой "О" пръстен на клапана за обратното гориво да е прещипан). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, vladi написа:

 

Повярвай ми има помпа от нея излизат два маркуч единият е за излишното а другият е директен до горивният филтър. Незнам на кой модел си виждал без помпа за ниско налягане но моят има. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкачващата помпа оригинално се намира в ГНП-то. 

Няма 2.5тди  Ауди с такава подкачващата в резервоара. 

Всяка прилика с действителни събития води до творение на неуки самодейци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение, затова попитах автора. Нека пусне помпата с vcds и откачи маркуча на филтъра, после може да сподели какво е станало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Veli_907 написа:

Щях да питам дали е куатро точно, че се сетих (понеже моята не е). 

 

ся кажи и че е автомат и си ударил джакпота :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомат не обичам, не е мултитроник със 150-ка ако това си мислиш.

 

180 предно с ръчка 6-степенна. Ядове никакви. За след 2-3 години ше си търся 4F с ръчка пак, от първите 3.0, че са рядко после след 2007 с ръчка. Годините не ме бъркат (очевидно). Повече ме бърка автомата - не го харесвам (б ил той мулти, типтроник или каквото и да е, ръчката си ми е ръчка).

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Veli_907 написа:

Има. Ся кой излезе незнаещия? 180 ръчка и предно. Факт.

Кой е кода на мотора?

Има рядко, 180 кс на предно.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на автора съм почти сигурен,че е от горивния филтър ,след като проблема е станал след смяна !

За моя съм взимал само оргинал или Бош ,защото другите смучат въздух от някъде .

Може и помпата да се е предала , но първо от там трябва да се тръгне.

Сега ще падне едно въртене ... , докато изгори помпата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При твоя проблем кода на мотора няма значение.

Или имаш въздух в системата или си думнал прословутата помпа.

И в двата случая не си квалифициран да се справиш без чужди знания. Носи до тоя душетруп в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 си има на предно, колкото и да е рядко. Не е 150. Едното ти е 132kw, другото - 110. И е ръчка, чиста ръчка. Автомат не карам, не искам. За кратко време съм имал Passat автомат, не съм видял лошо от него, просто ми е скучно. Свикнал съм с двата крака и дясната ръка на лоста, имам чувсвото, че не управлявам аз иначе. Иначе не беше лоша колица, дадох я за колко я взех. 3К ми бяха достатъчни да разбера , че автомата не е моя приятел.

 

Горивния и при мен е Bosch. Такъв съм избрал при обслужването декември. От филтри никакво пестене (и от квото и да е с тоя мотор). Особено горивен.

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

132kw 180 кончета си е реално. А ти на какво вярваш и на какво не....абсоютно все ми е тая! Да доказвам нещо на теб ли? Казвам ти какво е - 132kw 180hp 2.5 V6 TDI 6 степенна ръчна чисто предно, никакво quattro. Като реша, че искам куатро ще си взема с куатро. 

А ти на какво ще вярваш и на какво не си е твое мнение и право.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...