Jump to content

не пали 2.0Тди


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте колеги, от вчера колата започна да ми претриса , когато е на място. Колата беше закачена на диагностика, дюзите работят перфектно, единствено имаше колебания в горивото, реших да смъкна клапана за горивото, който е на помпата, проверих за стружки, нямаше, върнах го обратно, запалих, работи 5 секунди, изгасна и сега няма палене, знам не ми беше работа да пипам бещо, което не разбирам, но ми се налагаше утре да пътувам, и исках да бъда сигурен, че няма стружки. Следващата простотия която опитах е да я запаля със спрей, запалва за свкунди , светва подгрева и чека, издава странни звуци и изгасва. Колата в 2.0 тди 170 кр CAHA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Още малко по темата, все още ми е нужна помощ, ако някой има някакво предположение или се е сблъсквал с проблема. Гнп и дюзите бяха изпратени за проверка, гнп не правело налягане, а две от дюзите правели много излишно. Предложиха ми рециклиране на помпата и двете дюзи, след 15 дена днес ми ги върнаха уж отремонтирани, бяха монтирани на колата, а проблема си остана. Колата не пали, налягане от помпата няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая имам развръзка по темата, оказа се помпата, която уж беше рециклирана от Commonrail.bg Дизел център във Видин, колата запали с хж рециклираната помпа, но трсеше ужасно, налягането в рейла падаше до 170 бара, позвъних във Дизел центъра, казаха ми проблема е някъде другаде, не е в помпата и дюзите търсете го. Майстора ми беше сигурен на 100% , че проблема е в помпата, днес купих чисто нова, монтирахме я и колата запали от раз. Също така пратих и дюзите във въпросния сервиз, казаха ми, че две от дюзите имат много излишно и ще се наложи смяна на пиезотата, подмениха ги и тях уж за 320лв на брой. С дюзите не получих разпечатка за стойностите преди и след, нито кодове, а се виждаше , че и разпръсквачите са сменяни, също го попитах за кодове, казаха ми не ти трябват, ако монтирате дюзите на същите места ще се самоадаптират. Днес му позвъних, и с най-любезен тон го попитах какво ще правим с тази помпа, за която платих над 950лв с доставките, отговора беше има си гаранция, а в гаранцията пише, че ако я върна ще заплатя тест на помпата в размер на 80лв. И така, темата ще я кача и в сервизи, които да не ходите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Новата помпа , която вземах е рециклаж на бош, след като върнах старата 1060лв. Това е цена с отстъпка, иначе в тех-ко е 1650лв.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

За тази помпа за 2.0тди продават плунжери в ТЕХ-КО, може да смениш само елемента, това е така нареченото рециклиране на помпата. Иглата в разпръсквача се затваря с налягането от обратната нафта, затова са ти го сменили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...