ads Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Здравейте, Воланът ми не се центрира сам. Сменени са кормилните накрайници, сложена е рециклирана рейка, хидравличното масло е сменено два пъти. И със старата рейка, и с новата, и със старото масло, и с новото, проблемът е налице - воланът трябва да го връщам ръчно до централното му положение. На регулиране на сходимостта колата е ходила общо 4 пъти, като при регулирането не се е появявал проблем. Моля, за предложения за евентуални причини, защото е адски дразнещ проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Може би проблема е в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Колега провери каретата на кормилния прът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 15 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Каретата на кормилния прът са здрави, има едва доловим луфт. След монтирането на другата рейка се появи много силно виене, което смятам, че идва от помпата, но само при ниски обороти (до 1300). Как може да се обясни това виене при условие, че със старата рейка нямаше никакво виене. В казанчето има течност до правилното ниво, няма балончета. И какво общо има помпата с връщането на волана? Не е ли основната причина за връщането на колелетата в права посока така нареченият ъгъл "caster". Вкарах се в чудо и приказ, колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Иди на реглаж, или ти го правят некадърници, или имаш проблем по окачването, или и двете. Малко вероятно е, всичките шарнири по системата, да са свръхзатегнали. Още по-малко вероятно е, хидравличния разпределител да е повреден точно в преходната средна зона, между двете крайни положения. Ако волана се върти лесно на място, хидравликата си работи и няма касателство към връщането в средно положение, това се осигурява точно от изправното и правилно регулирано окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Ако кормилните накрайници са рециклирани , много е вероятно да са затегнали и няма да се връща волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Преди 1 час, Push написа: .....кормилните накрайници са рециклирани ..... Да "рециклираш" КОРМИЛЕН накрайник?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Щом има шум,ако не е лагер на помпата има въздух в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 (Редактирано) Четирите кормилни накрайника бяха чисто нови миналият август месец. Не са разбити. За виенето... мисля, че разбрах защо хидравличното масло беше червено, а не зелено. Сега е каквото е по каталог, но явно е твърде тънко. Някой турбо гъзар преди мен е налял червено, което е по-гъсто и "уплътнява" по-добре. Аз така си го обяснявам. Носачите са сменени всичките преди две години, предишните бяха оригиналните. С оригиналните, с новите, воланът никога не се е връщал. Реално се случва следното - правя десен завой на кръстовище, пускам волана, почва да се връща и силата му на връщане стига до около 15-20 градуса преди централното му положение. При по висока скорост се връща повече. При подаване на газ в завой не се връща изобщо. При отпускане започва да се връща. Не че се втвърдява, а просто остава в това положение. Без значение ниски/високи обороти винаги една и съща сила е необходима, за да се завърти, използвайки ръце. Винтът, с който се "обира" луфта на червячния механизъм е развит почти докрай и при старата рейка, и при "новата". Днес минах на реглаж, но проблемът остава. Редактирано 16 Април 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Тоест караш по прав път с, да речем, 80, буташ волана ляво/дясно и не се връща сам в права посока, а го буташ с ръка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 (Редактирано) Бих развил освободил кормилните накрайници в ляво после в дясно за, да проверя свободното движение на шенкела в болтовете на носачите. Редактирано 16 Април 2020 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 преди 11 минути, NIKO написа: Тоест караш по прав път с, да речем, 80, буташ волана ляво/дясно и не се връща сам в права посока, а го буташ с ръка? Да. преди 6 минути, audi+ написа: Бих развил освободил кормилните накрайници в ляво после в дясно за, да проверя свободното движение на шенкела в болтовете на носачите. Ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Аз съм виждал такова нещо след смяна на шарнири и се оправи. С газ в завой с предно е нормално да не се връща. Може би зависи от окачването все пак, но на някакви коли съм го усещал. Даже да увеличи сам ъгъла на завъртане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Проблем е ако дърпа на някъде или върти в едната посока по-лесно от другата, тогава има проблем с разпределителя в рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Сетих се - от лагери на макферсона се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 А ако се върти трудно в помпата ли да търся проблем, че ми писна да се набирам на волана?Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 (Редактирано) В многолостовото окачване на B5/B6/B7 няма такива лагери. Амортисьора не се върти. Няма проблем с разпределителя. В двете посоки се върти с еднаква сила. Рейката е центрирана перфектно. Редактирано 16 Април 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Иди на реглаж, или ти го правят некадърници, или имаш проблем по окачването, или и двете. Малко вероятно е, всичките шарнири по системата, да са свръхзатегнали. Още по-малко вероятно е, хидравличния разпределител да е повреден точно в преходната средна зона, между двете крайни положения. Ако волана се върти лесно на място, хидравликата си работи и няма касателство към връщането в средно положение, това се осигурява точно от изправното и правилно регулирано окачване.А ако се върти трудно в помпата ли да търся проблем, че ми писна да се набирам на волана?Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на TapatalkВъртял съм гевреци на Б6ци 1.9тди....нямат нищо общо с моя тръц.Въртят се с един пръст.Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 16 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 моята е 1.9 и определено не може да не върти с един пръст. Това нормално ли е? В смисъл, нормално ли е да може да се върти с един пръст? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Може ,ако предницата е във въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 (Редактирано) В покой с един пръст при b6 може само ако е монтиран сервотроник от следващия модел. В b7 същия не е сериен, даже е рядкост. Иначе на 1.9 b6 волана се върти много леко, ако всичко е изправно Редактирано 16 Април 2020 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Април 2020 Доклад Share Публикувано 16 Април 2020 Няма значение със/без серво, или вида гориво, на място въртенето е лесно, ако гумите са тесни, добре напомпени, всичко по окачването и хидравликата е наред и айде да не е с един пръст, но е без особено усилие. Оттам насетне, едно от тия условия да я пръцнало - няма лесно въртене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Здравейте колеги.. Да съживя малко темата... Вчера след смяна на цялото предно окачване, и предни накладки, последвало след това релаж уж 3D,сега забалязвам че волана стана сравнително по-тежък от преди тази процедура, и като капак на всичко това, сега и волана ми не се центрира като завива, а трябва аз да върша тази процедура...Преди да сменят окачването нямаше такъв проблем.. Вярно е че, със сигурност са били износен частите, и си е имало специфичните луфтове, но волана си беше нормално мек при завой, и се връщаш почти докрай...Сега стана като на спортна кола 😅.. Знам, че нещо има сбъркано, но не знам какво точно... Върнах се в сервиза с това оплакване, и направиха още веднъж реглаж... Казаха, че всичко било в рамките, и след време всичко щяло да си дойде на мястото, защото все пак съм сложил нови части.. В тази тяхна теория аз не вярвам, затова реших да попитам тук, като се извинявам на колегата, че пиша в неговата тема... Колата е Ауди А4 Б7 2007 год. S-Line... Благодаря предварително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 23 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Аз все още си я карам така. Свиква се. Всички майстори вдигат рамена, а и аз смених всичко, което е свързано с предното окачване с изключение на помпата на рейката. Съмнява ме да е от нея, но не я изключвам напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 23 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2021 Смени маслото на хидравликата ако е остаряло може да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване