Jump to content

ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО


krasko74

Recommended Posts

здр.колего.някий да помага.сутрин колата пали за секунда и гасне.и така няколко пъти до като запали.след това няма проблем.ни ако я осравя три четира часа после същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би не е от имото.

 

виж за мехури в прозрачния маркуч и дали въобще има нафта в него.

задължително се проверяват и грешките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен не е прозрачно.от няколко дена колата пали само ако е по студено сутрин и свещите греят повече.но ако е топло и лампата угасне веднага се мъчи много.даже у следобяд да е.палне ли веднъж после няма проблем.не мога да разбера защо така

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или темп. датчика не е в ред или е много на закъснение.

 

виж колко дава датчика преди да запалиш. Но щом пуска подгрева при плюсови не ще да е от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги. 

Да не пускам нова тема, днес колата ми направи проблем с ключа - пали и веднага гасне. Отначало го познава, пали, светва лампата за ключа и гасне. И така 5-6 пъти докато накрая запали и след като я угасих - пак същата работа. Нямам резервен ключ, чудя се дали проблема е в ключа или компютъра? Колата е Ц4 94г. Ще се радвам ако някой сподели опит с подобен проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт, явно си го прави когато поиска - вечерта на тръгване от работа нямаше никакви проблеми. Все пак ще съм благодарен ако някой има идея каква може да е причината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад циферблатите има една букса. Извади я и я напръскай с контактен спрей. С много ситни пинчета е.

 

Ако не помогне не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремъка на помпата стар ли е.при мен го правеше доста често.от както смених ремъците и ролките.за месец време само веднъж го направи.

зъбите на ремъка можеше с пръст да ги откъснеш а беше на 30000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма общо.но прин мен изчезна това гаснене след като я обслужих.обтяжната ролка също беше заминала.не е лошо да провериш и възвратния клапан.при тия стари коли помпата със сигурност не работи както трябва.мойта има около сантиметър луфт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на остта е.било нормално за тия години   е казал някакъв специалист..за сега горе долу е наред.пали.върви добре

 

друг един майстор пък каза че всяка помпа има луфт на оста

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...