Jump to content

Клаксон


Frozen1

Recommended Posts

Здравейте.

Откакто си взех колата преди 2 години клаксонът ми свиреше на умряло. :D

Свалих ги най-сетне, и двата издадоха багажа, сложих си друг, който приятел намери от морга - Stebel италиански, 4B0 951 221 е номерът.

Свири доста добре, за ниски честоти е. И тук идват въпросите...

Проблем ли е ако остана само с един клаксон? При запален двигател се чува добре, когато изгася обаче и е само на контакт звукът на клаксона се променя.

 

Също така при издърпване на ръчката за регулиране на волана нямам клаксон докато не я върна обратно, това нормално ли е? Там някъде ли са тези пластинки за масата, за които всички говорят и как се чистят?

 

Общо взето това е. Най-вече ме притеснява фактът защо на контакт звукът е един вид по-тъп. И дали е проблем ако остана с един клаксон.

Благодаря и весели празници. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно звука при контакт го отдавам на това, че напрежението е по ниско от колкото когато колата ти работи и за това свири по-тъпо.

А другото е загуба на масата някъде по кормилния прът койтое често срещан проблем и който проблем имам и аз. Така и за 13 години не се наех да видя точно къде е проблема. Нека някой да сподели за тоя често срещан проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учудващо при мен проблемът се оправи, чистих каквото чистих.

Истината е, че запалката ми беше оставена леко пусната, а тя е счупена - когато загрее не връща. И си мисля, че е възможно от това да губи малко напрежение, не знам, важното е, че се оправи. Успех и на теб. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...