Jump to content

Проблем с акумулатора .Помагайте хора .


Carlosr

Recommended Posts

Колеги ,имам постоянен проблем с акумулатора и той се състой в следното: Купих нов АК ,карах цяло лято и есента АК почна да пада до 10% ,след проверка и рекламация сменен с нов февруари.Карам цяло лято с новия и на есен пак същия проблем .Свалям ,зареждат, проверяват,слагам го карам 2 седмици и АК пак на 20%.Пак рекламация с обяснение ,че не е точният за колата 110ah 900A.Обяснявам ,че оригиналния на колата е бил такъв,казват ми НЕ ,трябва да е за старт /стоп AGM -колата не е със старт /стоп и ми дават 95ah 900A EFB пак чисто нов ,усилен ,за коли с голяма консумация и издържащ на разреждания /зареждания .Такааа след 3 седмици и този последният пак е на 30 % заряд .

Ходих на еладжия ,чакахме колата да заспи 25 мин. Консумация 0.02 казаха няма утечка .Колата се кара всеки ден .сега последните 2 дена не беше палена и АК падна от 80% на 30% .

Моля някой да изкаже мнение ,че вече ме побърка тази кола . Забравих да кажа каква е колата ,ауди а4 3.0 2009

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А  проверихте ли как е реално акумулатора?

Може да е невярно показанието.

 

Щом го виждаш на екрана, значи имаш батери мениджмънт модул. Там задавате ли, че е сменен акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,проверихме го ,показва 650 стартов ток ,за зареждане е .

Относно кодирането ,при всяка сняна на предишните два акумулатора ги регистрирах с БЕМ кодовете .Този последния ми прие код като за 110ah а той е 95ah ,но не мога да го регистрирам с нито единия от дадените кодове за 93-95 ah .Пробвах всички кодове не става.

Динамото също е проверено на пълен товар,добре е 14,2-14,6 v

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти трябва по-корав акумулатор , ако се кара на къси разстояния и чести запалвания.Акумулатора може да  е отлежал с начална сулфатизация ,при което в покой  за 2 дни  и консумация поне 0,04 А е нормална да падне от 12,5V до 12,1V което се от 80  на 30 процента .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв да е по -коравия акумулатор.Бях с два чисто нови 110ah 900 A същата работа .Този с който съм в момвнта го дават да е точно за коли с по голяма консумация .

Нещо друго което ми прави впечатление : когато е на 30% трябва да навъртя доста километри за деня за да вдигне примерно на 60-70%,НО като разкача клемите и ги закача отново ,си възвръща заряда много бързо ,примерно за 4-5 км на 80 %..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е забравил историята си - компа имам предвид.

 

Тия показания са изчислени и не се базират на много реалност.  Ако всичко е в ред и акумулатора включително, горе долу отговаря.

Занимавал съм се много с юпс-и и там се наблюдават аномалии, особено като са стари  акумулаторите.

 

Ей така като е реално 30% и компът си реши, че е на 80% и не го зарежда както трябва.

 

Не казваш колко км минаваш всеки ден. Ако са 10км с 15 паления е съвсем нормално да става това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 5-6 пъти я паля и гася ,но примерно паля минавам 4 км,гася после паля пак отиван другаде гася и така .Има дни минавам 4 км има дни минавам 50-60 .Карам както карат и другите около мен.Имам поне още 5 приятели с аудита и определено навъртам повече километри от тях на ден, а те нямат такъв проблем и са със сто годишни акумулатори ,което също ми е странно .Гледах и минуса от пред да не е слаба връзката както на а6 4ф ,уж всичко е ок .И пак да поясня този последния АК е на 3 седмици ,усилен уж и е с паднал стартов ток . Какво става ,какъв е този филм .

Мнението на еладжията беше - калпава батерия и това е .марката е MOLL

Друг пример ,на дядо ми аудито а7 3.0 тди пали го 1 път седмично и минава 20 км макс ,7 години никакъв проблем с акумулатор .

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка ,утре ще си поиграя.Ако съдя по инфото от линка ,еладжията е мерил по първия -грешния начин [emoji2].


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо,при разкачане и последващо закачане на акумолатора,трябва да е затворен автомобила без предния капак.Закачаш акумолатора и изчакваш мин.90секунди или повече,преди да правиш или отваряш врати и др!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,разбира се .сега ако тръгна до София както е на 30 % ще зарвди на 100% или като е на 80% ако карам 20-30 км ще стане на 100 но няма да го зареди на пълен капацитет 900а ,ще показва 820а примерно .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо изобщо оставяте колата без ток.

 

Прави се с мост. Слагаш мултицета през мост или с друг акумулатор и тогава разкачаш и мериш.

След разкачане сума неща не са нормални докато не се покара малко. Включително и батери мениджъра е откачил. Не е ясно кое как заспива.

 

След като си карал, правиш мост с мутицет, откачаш акумулатора, затваряш и заключваш и гледаш, може да я оставиш така и да проверяваш през 20-30мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.04.2020 г. at 20:18, mshbul написа:

Защото е забравил историята си - компа имам предвид.

 

Тия показания са изчислени и не се базират на много реалност.  Ако всичко е в ред и акумулатора включително, горе долу отговаря.

Занимавал съм се много с юпс-и и там се наблюдават аномалии, особено като са стари  акумулаторите.

 

Ей така като е реално 30% и компът си реши, че е на 80% и не го зарежда както трябва.

 

Не казваш колко км минаваш всеки ден. Ако са 10км с 15 паления е съвсем нормално да става това.

Така е  ,бързия заряд не върши работа. Качествен заряд се извършва бавно, като откачиш клемата влошаваш преценката на компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, Carlosr said:

В интерес на истината ,еладжията сложи мост и така закачи мултицета

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

значи не оставял колата без захранване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега, MMI на коя версия ти е, последна? Разгледай ми темите, имам една много подобна, единствената разлика е , че колата е А6 4F, но проблема изглежда автентичен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)


Прочетох темата ти ,доста интересно.Същият проблем си имал като мен ,аз все още не съм го отстранил .Сега ще проверя коя версия ми е ММИ .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата че ще ползвам темата му, но и аз си мисля че имам проблем със зареждането. А4 Б8 1.8 ТФСИ е колата. Днес направих замерване и зареждаше  13.4-13.6 V, нарочно измерих първо отпред на клемите за зареждане, а после и директно на акумулатора и стойностите бяха идентични. След това измерих от плюса на алтернатора излиза 14.7V, и пада на напрежение на плюсовия кабел от алтернатора до + клемата за зареждане ми даде 0.7-0.8 V, а пада на минуса ми е 0V. Това нормално ли е? Възможно ли е този пад да е от батери мениджмънта?

Редактирано от acpa4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...