Jump to content

Къде да си върна стария софт след дизелгейт?


единак

Recommended Posts

Здравейте; моето ауди А6 Ц 7 3.0tdi прави регенерации между 200км и 230км само градско! Ходих в Ауди и ми казаха че, DPF бил в норми и нямало какво да ме притеснява. Даже бяха изненадани защо съм си запазил час, понеже DPF бил ок, да кажем просто казано на половината си живот. Аз карам на къси растояния сутрин 7,8 км до работа и после на обратно. Общо около 15, 20км на ден! Въпроса ми е това за вас нормално ли е или да ходя да го чистя машинно!?

преди 17 минути, Denisx написа:

Аз също карам 7-8км до работа и на около 150~ км градско влиза в регенерация. Щом не свети лампа и не ми прави проблеми не ме интересува особено.

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk
 

Колата ми е на 195000км реални до последно е влизала в Ауди! Преди това ауди имах а5 2.0 тди започна да прави регенерации на 100км градско свалих ДПФ изчистих го на ултра звук и стана супер на 350 380км само граско се пускаше! Вие винаги ли след като усетите че е в регенерация завършвате процеса!? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, сравнително често се случва да влезе в регенерация и да трябва да я гася. Колата е да служи на мен, не аз на нея.

Но пък за сметка на това всеки уикенд съм извънградско, има време да се чисти.

Преди седмица навъртях 400км извън и като влязох в София докато стигна до нас влезе в регенерация. Общо взето не мога да й хвана спатиите. Щом е преценила, че трябва нека си го прави.

Искам да слагам Revo, но се указа, че софта ми е малко по нов отколкото софта на който е базиран чипа(дизелгейт). Тоест може да е по-агресивен откъм чистене на ДПФ-а, не знам.

Моята е на 182к в момента.

Sent from my Redmi K20 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има разбира се,мой приятел има  софт ,който като инициализира твоето еку,веднага ти показва всичките налични излезнали версии .Харесваш си една ,даунлоудваш и наливаш. Това е. При мен мотор CGLB

нямаше особен ефект. Но на друг колега проработи добре ,намаля и крякането на по помпата преди 2000 оборота. За да следите дпф има приложение  vag dpf платената версия е по добра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя софтуер има ли си име
Проблема при мен е че след ъпдейта с новия гаден софтуер колата си регенерира филтъра много често на 100 150км и гори нафта като камаз 3л отгоре на това което гореше

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ,по късно ще драсна амааа е около 5000 евра...

Magic Motorsport full support е софта,сваля и записва  в оригинален формат избраната версия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за всички коли има ъпдейт от преди дизел гейт, но за 80% има. На пре дизел гейт актуатора държи по-затворена геометрията на турбото в ниските и затова колите са по-пъргави, след дизел гейта стават мудни.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...