Kapone Публикувано 24 Април 2020 Доклад Share Публикувано 24 Април 2020 (Редактирано) Реших във времена на изолация да започна да давам своя принос към форума. От известно време стрелката на уреда за отчитане температурата на маслото ту работеше, ту заковаваше в крайно ляво положение. Принципът на работа на този уред е елементарен - кабелчето от датчика идва до таблото и през резистор 68 ома отива до уреда, който с бобинка дава показанията. Първо нарочих връзката между самия датчик и кабелчето в двигателния отсек, но след профилактика с контактен спрей и замерване с мултицет установих, че не е там проблема. Преминаваме към сваляне на таблото. Във форума има подробна информация за самото сваляне на таблото. Само ще добавя, че е хубаво като смъкнем в най-ниско и най-издърпано към нас положение волана, да сложим една кърпа отгоре, за да не се наранява декоративната пластмаса. После, за да се завърти и да се освободи място да откачим буксите, леко издърпваме надясно таблото и завъртането вече е безпроблемно. След като сме извадили таблото развиваме винтовете, които държат капака на уредите в дясната част, откачаме лентовото кабелче със синята букса и вадим внимателно секцията с приборите. Самите прибори се вадят като се развият месинговите гайки м7 и се избутва шпилката насреща. Уредите се изнизват, а часовникът излиза просто с издърпване. На снимките се вижда оградено крачето, на което се закача буксата с кабела, идващ от датчика. Доста често именно там е проблема. Това краче е натоварено поради конструкцията на таблото и спойката отзад се цепи. Запояваме, събираме почистеното табло и имаме отново работещ уред. Сега е моментът с кърпички за очила да почистим и прозрачния плексиглас на таблото отвътре. Дори да изглежда чисто НЕ Е. На третата и последната снимка се виждат щифтовете, на които се нанизват уредите. На пръв поглед приличат на нитове, но с умерен натиск от задната страна върху шпилките излизат. При обратното монтиране с навиване на месинговите гайки се прибират, като естествено гледаме да се подравнени равномерно и няма нужда от силно стягане. Редактирано 24 Април 2020 от Kapone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 24 Април 2020 Доклад Share Публикувано 24 Април 2020 Браво,супер.Грижи се за бившата,както аз съм се грижил за нея.😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 24 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2020 Е как. Сашо колата се чувства наистина добре, много е гледана. С късмет е дошла на тоя свят 😊. Ще допълня темата със занимавка за запълване на времето в снимков материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Април 2020 Доклад Share Публикувано 26 Април 2020 (Редактирано) Тоя филм с пина на черната букса където идва сигнала за температурата съм го играл няколко пъти. На моите 2 Ц4-ки и на няколко познаци ги презапоявах. Последното табло, което правих пина изпадна на масата докато разглобявах 😀 Редактирано 26 Април 2020 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 27 Април 2020 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2020 Аз подозирам, че този пин, или по-точно спойката към платката, се пука при сваляне на черната букса. Поради конструкцията на таблото, при изваждане на тази букса има усукване. При мен проблема се появи именно след сваляне на таблото и после просто не съм обърнал внимание дали пина не се клати при събирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 (Редактирано) Супер тема, тамън и аз запоих клатещия си пин. Има и малко ползи от социалната изолация. Редактирано 30 Май 2020 от blacky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapone Публикувано 30 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 Честито! Намирам този уред за много важен. По показвания му можеш да изведеш много важни изводи за работата на мотора, режимите и необходимост от обслужване дори. Важното е човек да влага малко рационално мислене. Естествено необходимо е и първо да се опознае собственика с колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване