Jump to content

Не работи централното


Emo_vt1

Recommended Posts

Здравейте. Знам, че има много изписано по темата, но не намерих нищо, което да ми помогне. Колата ми имаше консумация на ток. 0.25А. Вързах друг плюс на сдто(не е оригиналното) защото като извадя буксата от него е 0.02. Та с тоя плюс като извадя ключа от патрона сдто изгасва и при всяко слагане на ключа всичките му настройки се разбутваха. Няколко пъти заклюпвах колата нямаше проблем. Реших да сложа друго сдто, след като помислих че моето дърпа ток.... Нямаше промяна и с другото сд. Сложих си моето пак и го вързах на плюса, който като махна ключа и гасне. Забелязах, че така и запалката не работи, а с нея и централното. Свързах пак кабела на който си беше и запалката работи, но централното не. Отначало с бутона на вратата работеше, отключваше и заключваше, но дистанционното на ключа не работеше. Сега от бутона на вратата само заключва, отключването не работи. Някой, ако е имал такъв проблем ще съм му благодарен да сподели как го е рвшил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, всеки е имал такъв проблем, т.е. е пипал там, където не разбира.

А решението е лесно, ходи се при разбирач/и.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам пари да ходя при "разбирачи" Затова питам как да си оправя проблема сам. Иначе и сам се сетих да закарам колата на "разбирач"  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах в началото, след като смених кабелите (+) на сдто тогава загубих центрялнотом. Сдто преди и сега си свири със червено - син кабел, който е и за запалката. Като сложих червен по-тънък кабел от другия запалката не работи и като извадя ключа сдто не тръгва. И двата кабела (+). Са от една букса.... Най-верииятно е била за оригиналното сд. Не разбирам какво общо има това с централното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих комфорт модула.... Всичко е добре. Няма скъсани писти по платката или окислени букси. Не е от него явно. От какво друго може да е.... 

Редактирано от Emo_vt1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батерия на дистанционното или алармата го е забравила. 

Синхронизиране на вече обучен ключ (при смяна на батерия):

1. Натискате и задържате "ОТКЛ" на дист.

2. Давате на контакт, като все още държиш бутона натиснат.

3. Изчакваш 2 сек. с натиснат бутон и на контакт.

4. Изключваш от контакт, вадиш ключа и пускаш бутона.

5. Тестваш дали работи...

Обучение на нов ключ/ключове:

1. С ключ, който няма да обучавате в момента давате колата на контакт( пластмасовия "сервизен" ключ върши идеална работа)

2. Свалете някой прозорец за всеки случай.

3. Излизате от колата и затваряте всички врати.

4. С другия ключ заключваш "физически" врата без да ползваш дистанционното.

5. Взимаш ключа, който искаш да обучиш на първа позиция (bank 1) и натискаш бутона "ОТКЛ". Мигачите трябва да мигнат веднъж.

6. Изчакваш 10 сек. и отново натискаш " ОТКЛ", вратите трябва да се отключат - първия клюп е вече обучен.

Ако имаш само 1 ключ - отиди на т.11

7. За обучаване на 2-я ключ отново заключваш колата физически, без да ползваш дистанционното (колата още си стои на контакт).

8. С втория ключ натискаш бутона "ОТКЛ" два пъти за "bank 2" с интервал от 1 сек. между натисканията. Мигачите трябва да мигват с всяко натискане на бутона( общо 2 пъти за ключ номер 2).

9. Изчакваш 10 секунди и натискаш отново"ОТКЛ" - вратите трябва да се отключат - ключ номер 2 е обучен.

10. За обучение за "bank 3" и "bank 4" процедурата е същата, просто натисканията са съответно 3 и 4, отново с 1 сек пауза между натисканията

11. За излизане от "програмата" за обучение изключвате от контакт и махаш ключа от таблото. Теста на обучените ключове става само след това, не се опитвай да ги пробваш докато си в режим на обучение.

Ако нещо не се получи, махате контакта, вадите ключа и наново от т.1. Ако не се получи само за някой ключ, повтаряте само за него (трябва да се помни кой ключ на кой "bank" сме обучили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава потърси във форума има обяснено как се обучава дистанционно през ваг ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих батериите на дистанционното и ги замерих с мултицет. Те са две плоски батерии по 3v... Моите са по 2.40. Проблема се появи, след като извадих сд-то и го вързах както трябва, защото ми дърпаше ток. Имам колата от половин година и винаги съм вадил клемата(-) защото ако не извадя и за два дни акумолатора пада. Сега вече не ми дърпа ток и няма проблеми. Та бяха вързали сд-то като жълтия и червения кабел бяха свързани и след вадене на ключа сд-то си работеше. Сега съм вързал жълтия кабел на сд-то към червено-син кабел(постоянен плюс) а червения на сд-то към червен (плюс само при контакт) и сега като извадя ключа сд-то гасне и няма дърпане на ток. Дали не е няккаква грешка, която с диагностика може да се оправи. Смисъл.... От като съм взел колата си е било вързано грешно и сега като го вързах така да е дало грешка. Също преди няколко дни смених задна лява брава, но след смяната всичко беше ок няколко дни. Проблема дойде, след като вързах сд-то по правилния начин... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом централното роботи от бутона на вратата това ме навява на мисълта че е дистанционното. За диагностика... ще ти трябва при всички положения. Но и 2.4в на 3 волтова батерия в покой е доста ниско напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?time_continue=58&v=0cZQm65sZjc&feature=emb_logo

Опитай по този начин,ако нямаш втори ключ  пробвай с копчето на вратата.С втори ключ става на 100% , нарежи си един за непредвидими ситуации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така не става....  И моята от ключа заключва само шофьорската врата. Само от копчето на вратата заключва четерите

Редактирано от Emo_vt1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам на контакт и натискам бутона На дистанционното за "откл"  за около 2-3 секунди и с бутона на вратата първо отключвам после заключвам изключвам от контакт и пробвам.... Не става 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вкарвах сд-то в таблото трудно влезе и няколко пъти го слагах и изкарвах, защото кабелите  подпираха. Огледах да не съм извадил някоя букса или да съм скъсал кабел.... Всичко си е на мястото. Единственото, което ме осъмни е един датчик или нещо подобно точно зад ключа. Като извах километража го видях. Влиза една букса и над нея остава тръбичка в която ми се струва, че трябва да има вакум маркуч....  Но няма никъде маркуч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорт модула като го извадих беше сух. Всички букси и пинове са добре не са окислени. Пробвах всички варианти с даване на контакт и натискане на бутони, въртене механично ключа... Смемих бравата, но няколко дни след смяната си работеше, ако беше станало след смяната на бравата... Да кажем, че не разпознава бравата. Извадих клемата (-) да свържа сд-то и тогава вече не работеше.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...