Jump to content

Проблем със задна чистачка


andon_86

Recommended Posts

Здравейте ,първоначално правеше по един сантиметър ход,свалих моторчето,взех от моргата от Ауди а3 пробвах го на нея работеше(абсолютно същото е) сложих го на буксата пуснах чистачката и нищо.

Проверих буксата има си 12v.

Свалих лостчето на волана сложих друг пак нищо.

Пръскалката си пръска течност.

Проверих и снопа с кабели на задната врата няма проблем.

Тази задна чистачка е някаква мистерия...помогнете 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох по разни теми и разбрах че релето е под волана горе в ляво сложих на негово място друго под него същото като параметри и нямаше ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От фейслифта на старото не стават, трябва номера да почва с 8D0 ако си преди 1998.

Поне при мен не ставаше и реставрирах старото с парче от пълнител, ако проблемът е в скъсана тръбичка.

Направих един сбироток от две - едно и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора(не знаех за разликата от фейслифта),мисля че ако е от тръбичката нямаше да пръска течност просто,щеше да си работи чистачката.... или има значение и това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката като клеяса се къса и почва да пълни с течност механизма.

Той почва да се окислява и да се износва.

Има вътре на зъбното колело една пластина, която прави електрически контакт, тя заминава.

А че тръбичката е скъсана може да разбереш, ако струята се върти заедно с чистачката.

Когато е редовна пръска в центъра на стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен целият механизъм е изряден и струята се движи заедно с чистачката, т.е. чистачката следва струята. Което е и логично с оглед на това, че чистачката работи оптимално, ако стъклото е овлажнено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката трябва да е скъсана, разглоби напълно провери и ще видиш.

Струята не трябва да се движи с чистачката.

Двете тръбички са независими една от друга.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че говориш за задната чистачка на B5 Avant, а нямаш предвид предните чистачки? На B5 Avant малката черна дюза, от която излиза течността за измиване, се върти заедно с цялото рамо и съответно със задната чистачка, т.е. няма как да пръска само в центъра на задното стъкло. На три B5-ци Avant съм сменял въпросните дюзи - и на трите струята се върти, а не пръска само в центъра на стъклото. Съмнявам се да е било някаква екстра и да съм попадал само на такива автомобили.

 

За предното стъкло съм съгласен: там струята не се върти, а пръска в "центъра" на стъклото или съответно в посоката, в която си насочил отворите на дюзите. 

 

Редактирано от KambOK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, KambOK написа:

На три B5-ци Avant съм сменял въпросните дюзи - и на трите струята се върти, 

 

Колега, попаднал си на три с един и същ проблем. При мен, след интервенцията със скъсаната тръбичка си пръска вече както трябва. В центъра на задния прозорец, без да се движи струята с чистачката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, обаче и аз съм попадал на много "аванти" В5 и В6, както и Голф 3,4 (нали са ни братовчеди) и навсякъде струята на задната чистачка се върти заедно с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискусията дали се върти струята с чистачката не ми помага по моя въпрос,12v. идва отзад на буксата обаче не тръгва,пробвах я на акумулатора няма никои ...все още не мога да открия проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз имах тази дилема, затова си ремонтирах оригинала и така работя и до днес.

При моята машинка пластмасата на тръбичката е с неправилна форма и излиза през капака.

Има шлиц и няма как да се върти това нещо.

Ето ви снимка, анализирайте!

Wiper Repair Kit Škoda 8L0998711

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги бях оставил проблема,но днес взех от морга моторче от същата година а4(работещо на акумулатор пробвах) сложих буксата с рамото на чистачката монтирано като мислих че съм решил проблема,но като дам контакт прави едно помръдване от 1см. бутам лостчето напред и пак нямам чистачка.и при всяко подаване на контакт се помръдва а реално не работи,пробвах двата дебели кабела от буксата на  акумулатор върти си моторчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглоби моторчето и го почисти защото най вероятно вътре е леш, има една пластина която клеясва и почва да прави мизерии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих го извадих медната тръбичка в перфектно здраве е самото моторче е в много добро състояние отвътре,даже свалих тази зъбчатка на която контактуват пластините който са проблемни и те са идеални

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом върти на акумулатор а като го сложиш не работи проблема може да е в релето, разглоби релето и виж за студени спойки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен...просто трябваше машинката да е от същата година кола,взех я сложих я и тръгна на пресекулки взех я поне тръгва,след ноето се прибрах разглобих я и се оказа че четките бяха с много нагар леглото за тях на ротора също след това прословутата тръбичка беше скъсана,оправих и нея.Сега пак си имам чистачка и си пръска нормално.... и само да вметна четох теми за казуса дали се върти пръскалката с чистачката НЕ не трябва да се върти,ако се върти значи е прогнила тръбичката и се е заклинила в оста от там започват проблемите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...