Jump to content

покупка на А5 до 2011


Recommended Posts

Добър ден,

 

От 1 година и половина насам, имам А3 2.0 TDI 140 коня BKD.

Въпреки многото спекулации за този мотор и че не ставал, до момента съм сменял само консумативи.

 

Както и да е, в момента съм се вманиачил за покупка на А5 до 2011. Изчетох доста теми, статии и какво ли не, но според мен всичко е до късмет, и въпреки това бих искал да се допитам и до вас, какво мислите.

 

Нямам претенции какъв да е двигателят, било то дизел или бензин, но предпочитам да е предно и автоматик.

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезен съвет, ето един в същия стил.

Ти па да не си вземеш S8... Не ти трябва автомобил.

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/28/2020 at 6:55 PM, Zamalko said:

но според мен всичко е до късмет, и въпреки това бих искал да се допитам и до вас, какво мислите.

Не е до късмет, а до обслужване и начин на експлоатация.

Мисля си, че ако намериш малък дизел (~140кс) до 200к км, с гарантирано обслужвана редовно кутия, със заводски размер гуми... ще бъде успешна (откъм надеждност) покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, мултитрошляк, 2.0 дизел, на 10 години, под 200к км., обслужван редовно и на "добра цена" ... няма такава кола, поне не попадаща в графата "надеждност"

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С-троника да не е по-здрав и колко пък да е по-здрав? Темите и мненията за повредени ес-троници е в пъти повече от такива за мултитроник от едни и същи години. Не че си оправдавам покупката, но моя мултитрошляк мина 220 к, обслужван е редовно и за сега не дава признаци на предстоящи главоболия...вярно и че изведнъж може да стане мрак, но това е друга тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eй честно, много сте чувствително собствениците на мултитрошляци :)

 

DSG се произвежда в много по-голям обем (има го във вариации сух/мокър съединител във всички коли на VAG групата), слага се и на доста по-мощни двигатели, частите са му по-скъпи ... съответно ревящи хора много. 

 

 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре от модерния душегуб на платформа мислена миналото десетилитие...ама хора всякакви.

Редактирано от asenovb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е квадрат, значи не е кола, да ви имам сектантската логика!.. За трансмисията няма да коментирам, защото и там е фул болни мозъци... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че без него аудито не било ауди.

Ми пак си е ауди, пак е хубав интериора, пак е обезшумено, пак вози стегнато и приятно...

На 140 коня дизел ако го опъва с темпомат на дълго всеки ден, боли те к-ра дали е куатро или не, никой няма да усети разликата...

Куатрото има смисъл от 200 коня нагоре и при агресивно каране/стартове от място.  За слаби мотори и спокойно каране е НАПЪЛНО излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди без куатро..НЕ...

Имах преди 17-18 години А4 на предно,после като се качих на нов душегуб 180к.с. автомат-куатро мислех че съм с ракета 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само пасат 5.5 е с торсен по спомен... всичко друго е халдекс. 
 

За съжаление Ауди А4 ултра серията (ниски СО2 емисии) също е халдекс вече, така че концерна върви наопаки - скоро всички Ауди масовки (без RS и най-големите мотори) ще са халдекс. Екология, какво да се прави.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече има смисъл.

Тия тфси 2.0 от някаква година са читави и за А5 като че ли са по-добър вариант от 3.0 тди от гледна точка на разход и поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Ами един колега говори с негов приятел, който работи в оторизиран сервиз на Volkswagen и по негови думи до тези години най надежден е 3.0, което окончателно наклони везните.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читави читави колко да са читави... Особенно Ако изглеждаш филма стружките ми говорят, дюзите са за рециклиране, турбо егр... DPF ааа и едни вериги да не забравим 😉

 

Накратко добре си направи калкулациите да няма после... баси чупените са тия аудита. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Zamalko написа:

 

Ами един колега говори с негов приятел, който работи в оторизиран сервиз на Volkswagen и по негови думи до тези години най надежден е 3.0, което окончателно наклони везните.

:lol:

Случайно да нямат някой за продажба. И така случайно да се нагърмиш.

баси! модерния душегуб бил най-надежден...

Това е вица на годината.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе има право донякъде човека.
Щото големия душегуб изкарва 300к км без проблеми, после следва ресърекъшън нови вериги + рязане на екологиите и кара още 200к докато дойде ред за турбо и дюзи.

А 2.0 тфси кенефите през 150к км буталца, сегменти, биелки, гумички, верижка.... Някои даже и гаранцията не могат да си изкарат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...