Zamalko Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 (Редактирано) Добър ден, От 1 година и половина насам, имам А3 2.0 TDI 140 коня BKD. Въпреки многото спекулации за този мотор и че не ставал, до момента съм сменял само консумативи. Както и да е, в момента съм се вманиачил за покупка на А5 до 2011. Изчетох доста теми, статии и какво ли не, но според мен всичко е до късмет, и въпреки това бих искал да се допитам и до вас, какво мислите. Нямам претенции какъв да е двигателят, било то дизел или бензин, но предпочитам да е предно и автоматик. Редактирано 29 Април 2020 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Април 2020 Доклад Share Публикувано 29 Април 2020 Ти пък да се лишиш от най-важната екстра. Не ти трябва ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 (Редактирано) Много полезен съвет, ето един в същия стил. Ти па да не си вземеш S8... Не ти трябва автомобил. Редактирано 30 Април 2020 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 On 4/28/2020 at 6:55 PM, Zamalko said: но според мен всичко е до късмет, и въпреки това бих искал да се допитам и до вас, какво мислите. Не е до късмет, а до обслужване и начин на експлоатация. Мисля си, че ако намериш малък дизел (~140кс) до 200к км, с гарантирано обслужвана редовно кутия, със заводски размер гуми... ще бъде успешна (откъм надеждност) покупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Да бе, мултитрошляк, 2.0 дизел, на 10 години, под 200к км., обслужван редовно и на "добра цена" ... няма такава кола, поне не попадаща в графата "надеждност" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 С-троника да не е по-здрав и колко пък да е по-здрав? Темите и мненията за повредени ес-троници е в пъти повече от такива за мултитроник от едни и същи години. Не че си оправдавам покупката, но моя мултитрошляк мина 220 к, обслужван е редовно и за сега не дава признаци на предстоящи главоболия...вярно и че изведнъж може да стане мрак, но това е друга тема :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 (Редактирано) Eй честно, много сте чувствително собствениците на мултитрошляци DSG се произвежда в много по-голям обем (има го във вариации сух/мокър съединител във всички коли на VAG групата), слага се и на доста по-мощни двигатели, частите са му по-скъпи ... съответно ревящи хора много. Редактирано 30 Април 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Да си вземеш ауди на предно с мултишит безценно ... ама хора всякакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 (Редактирано) По-добре от модерния душегуб на платформа мислена миналото десетилитие...ама хора всякакви. Редактирано 30 Април 2020 от asenovb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Ако не е квадрат, значи не е кола, да ви имам сектантската логика!.. За трансмисията няма да коментирам, защото и там е фул болни мозъци... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Нали А5 не е с халдекс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 А5 е с торсен все пак на базата на А4 или иначе казано А5 е дизайнерско А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Не се връзвай на глупостите за куатрото! Вземи си каквото ти харесва. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Я разкажи какви са тия глупости за куатрото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 30 Април 2020 Доклад Share Публикувано 30 Април 2020 Че без него аудито не било ауди. Ми пак си е ауди, пак е хубав интериора, пак е обезшумено, пак вози стегнато и приятно... На 140 коня дизел ако го опъва с темпомат на дълго всеки ден, боли те к-ра дали е куатро или не, никой няма да усети разликата... Куатрото има смисъл от 200 коня нагоре и при агресивно каране/стартове от място. За слаби мотори и спокойно каране е НАПЪЛНО излишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Давеее, прав си...и на дъжд и на сняг все си е същия влак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Бааах, като ви чете човек ше почне да се чуди как ги карат ората тее навеси само на задно зимата, па само на предно, аве ужасТ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 Ауди без куатро..НЕ... Имах преди 17-18 години А4 на предно,после като се качих на нов душегуб 180к.с. автомат-куатро мислех че съм с ракета 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Май 2020 Доклад Share Публикувано 1 Май 2020 (Редактирано) Само пасат 5.5 е с торсен по спомен... всичко друго е халдекс. За съжаление Ауди А4 ултра серията (ниски СО2 емисии) също е халдекс вече, така че концерна върви наопаки - скоро всички Ауди масовки (без RS и най-големите мотори) ще са халдекс. Екология, какво да се прави. Редактирано 1 Май 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zamalko Публикувано 3 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 След дълго премисляне и доста четене, все пак се спрях на 3.0 tdi quattro. Благодаря на всички, които се отзоваха.🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Това вече има смисъл. Тия тфси 2.0 от някаква година са читави и за А5 като че ли са по-добър вариант от 3.0 тди от гледна точка на разход и поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zamalko Публикувано 3 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 (Редактирано) Ами един колега говори с негов приятел, който работи в оторизиран сервиз на Volkswagen и по негови думи до тези години най надежден е 3.0, което окончателно наклони везните. Редактирано 5 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Читави читави колко да са читави... Особенно Ако изглеждаш филма стружките ми говорят, дюзите са за рециклиране, турбо егр... DPF ааа и едни вериги да не забравим 😉 Накратко добре си направи калкулациите да няма после... баси чупените са тия аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Преди 3 часа, Zamalko написа: Ами един колега говори с негов приятел, който работи в оторизиран сервиз на Volkswagen и по негови думи до тези години най надежден е 3.0, което окончателно наклони везните. Случайно да нямат някой за продажба. И така случайно да се нагърмиш. баси! модерния душегуб бил най-надежден... Това е вица на годината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Бе има право донякъде човека. Щото големия душегуб изкарва 300к км без проблеми, после следва ресърекъшън нови вериги + рязане на екологиите и кара още 200к докато дойде ред за турбо и дюзи. А 2.0 тфси кенефите през 150к км буталца, сегменти, биелки, гумички, верижка.... Някои даже и гаранцията не могат да си изкарат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts