Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги , ето че и при мен дойде момента в който трябва да сменя тройника отзад на главата. Все още не съм карал колата на канал , но симптомите ми са - теч на антифриз , и мокри петна с антифриз върху тялото , на което се закрепя стартера ( което е точно над прословутия тройник).
Днес поопипах "заподозрения" и виждам ,че теча най-вероятно ще е там където се закрепя към главата.
Утре ще погледа и отдолу , да видя със сигурност и ще карам колата на сервиз. Винаги когато ми се е налагало да ходя на сервиз , първо локализирам проблема и когато отида там им казвам какво точно искам да се смени , а не "губи ми се антифриз , оставям ви да проверите какво може да е " . Доста се отлплеснах ... Та Въпросът ми към вас е :

Тъй като тройникът ми е оригиналния иии е на 2020 - 2006 = 14 години , дали да си купя някакъв автърмаркет и направо да го сменят , или първо да се огледа о-пръстена и евентуално да се смени само той ( ако проблема е в него ) ? Като цяло тройника не е скъп - 30-40лв някъде , просто се чудя дали да го купя и направо да им го оставя в сервиза , заедно със всички о-пръстени или първо да се види състоянието на оригиналния ?
Някакви съвети , от хора минавали през тази процедура?
А Да , колата е Ауди А4 Б7 авант  2.0ТДИ БЛБ 140к.с.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...