Jump to content

Супер дразнещо 'чукане' от шофьорската страна


Excessive

Recommended Posts

След доста инвестигиране, проверяване, гледане и гадаене опирам пак до форума :)

От месец насам ми се появи адски напрягащо почукване, или по-скоро глухо тропане някъде отпред от шофьорската страна. Чува се при стъпване на легнали полицаи с малко по-висока скорост, при минимални неравности в движение и особено на стари и скапани ЖП прелези.

Естествено, веднага реших че е окачването (и по-специално биалетката) и същото беше проверено от до. Носачи (тампони, шарнирни болтове), накрайници - всичко е все още здраво. Даже смених левият вътрешен накрайник, че така и така имам купени два.

Гледах и спирачният апарат с накладките - всичко е наред. Свалих подкалниците за да огледам, изчистих и там всичката гняс, дето се беше събрала, но нищо очевидно не ми направи впечатление.

 

Почвам да си мисля, че някой си е направил гаден ташак с мен и е подхвърлил нещо в коша на мотора. Или във въздуховодите за парното танцува нещо строшено.

Някой ако има още предложения съм готов да ги приема.

 

 

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам да не е амортисьора на възглавницата. Доколкото знам са газови. Не трябва ли дори малко да се види някакъв флуид ако изпусне?

Днес направих експеримент. Само на много ниска скорост се чува тропането и само когато лявата гума минава през неравности. Тропането е "бързо" с доста висока честота. Бие ми на метал в метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мии, не, не е задължително да омаслява, вътре си пръцва и толкоз. Пази тайната един вид:lol:.

Точно така "високочестотно" си тропка прьйцнал амуртесор, изгубил вече амортизиращата си способност.

Но нищо не пречи, да се смени цялото окачване, забавно е.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми звучи точно като стабилизираща щанга.Когато взимах д3-ката ми тропаше някакво такова желязо в желязо.

След прегледа се оказа щангата.На бащата като купувахме пасата б6 беше същата работа и там тропаше и там си беше за щанга.

То самите тампони се прецакват и започва това чукане, а иначе самата щанга си е здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/2/2020 at 4:17 PM, Excessive said:

След доста инвестигиране, проверяване, гледане и гадаене опирам пак до форума :)

От месец насам ми се появи адски напрягащо почукване, или по-скоро глухо тропане някъде отпред от шофьорската страна. Чува се при стъпване на легнали полицаи с малко по-висока скорост, при минимални неравности в движение и особено на стари и скапани ЖП прелези.

Естествено, веднага реших че е окачването (и по-специално биалетката) и същото беше проверено от до. Носачи (тампони, шарнирни болтове), накрайници - всичко е все още здраво. Даже смених левият вътрешен накрайник, че така и така имам купени два.

Гледах и спирачният апарат с накладките - всичко е наред. Свалих подкалниците за да огледам, изчистих и там всичката гняс, дето се беше събрала, но нищо очевидно не ми направи впечатление.

 

Почвам да си мисля, че някой си е направил гаден ташак с мен и е подхвърлил нещо в коша на мотора. Или във въздуховодите за парното танцува нещо строшено.

Някой ако има още предложения съм готов да ги приема.

 

Минавам по този път, само че при мен е от лявата страна. Чакам амортисьор за проба и като го сменя ще ти кажа дали е от него. Смених тампоните на щангата, окачването е проверявано 2 пъти и няма никакви луфтове. Луда работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, lubolalev said:

Точно тоя ефек го имах на старото ми ауди в4,и се оказа амортисьор.Пробвай да го свалиш:D

 

Те тези амортисьори изобщо нямам идея дали се продават отделно от възглавницата. Замислям се да си купя комплект нови предни възглавници направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Excessive said:

 

Те тези амортисьори изобщо нямам идея дали се продават отделно от възглавницата. Замислям се да си купя комплект нови предни възглавници направо.


Няма отделно да се продават. Партидния номер е за целия амортисьор с възглавницата. Не че няма афтърмаркет варианти де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко търсене установих че "пълнителите" са SACHS. Тоест произвеждат се отделно, но не се продават свободно като резервна част. Китайците предлагат техен модел по 200 долара парчето. У нас говорих с фирми, ремонтиращи въздушно окачване и ми казаха че при тях се рециклира амортисьора. Сменят му разни карантии и вероятно го пълнят наново, като крайният резултат бил 1:1 със заводските спецификации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак 1:1 едва ли по-скоро се доближават ... всъщност за чий ти е да експериментираш след като има алтернативи на доста прилични пари: https://aerosus.de/audi/a8-d3/audi-a8-federbein-vorne-links-normal-suspension.html  ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, darkeci написа:

На мен пък ми звучи точно като стабилизираща щанга.Когато взимах д3-ката ми тропаше някакво такова желязо в желязо.

След прегледа се оказа щангата.На бащата като купувахме пасата б6 беше същата работа и там тропаше и там си беше за щанга.

То самите тампони се прецакват и започва това чукане, а иначе самата щанга си е здрава.

Да всичко може да е дори и рейката,но тъй както си го описал клоня към амортисьор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Mustaka написа:


Няма отделно да се продават. Партидния номер е за целия амортисьор с възглавницата. Не че няма афтърмаркет варианти де.

Лошо при мен бяха пълнители,заложи си на sachs,но пъво провери пак всичко!

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата пуснал темата.

Да си въртял гуми или гуми с джанти.Защото мой близък познат го яде такъв, само че със задна гума ,и се оказа камъче вътре в гумата.Явно при въртенето на зимни и летни гуми ,гумаджията не е видял ,че е имало попаднало камъче, и беше готино ,докато се открие проблема,за малко здравото окачване на една Е класа ,да се смени с друго здраво и пак щеше да е без резултат

Редактирано от mimo160
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да вдигнеш колата на лифт и покарай да видиш дали тропа, ако е по-малко или изчезне най-вероятно амортисьор. Аз рециклирах този от шофьорската страна 350лв с една година гаранция. Бих предпочел тази опция пред 200$ за китайска част :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно така ще направя. Надявам се рециклираните да държат, понеже не смятам да разкарвам колата близките 1-2 години.

 

@mimo160

Мина през главата но за жалост не е това. Проверихме гумата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да е от камъче това глухо тропкане. Днес ми дойде амортисьора за проба, надявам се до няколко дни да стигне до смяна и ще кажа какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

С малко закъснение: проблема явно беше изпуснал амортисьор. В последствие и възглавницата се спука както колата си беше паркирана. Смених целия елемент и чукането/тропането изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой отново му се появи такова леко притропване, вдигате колата на лифт и ако изчезне значи е амортисьор :)

 

пс. Сега видях че вече съм го казал, ама нищо: повторението е майка на знанието :D 

Редактирано от ssxnetwork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклирането е по между 300-350лв на амортисьор и толкова за възглавница. Повечето дават 1 година гаранция и обикновенно си я зикарват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...