камен каменов Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, темата е стара,но колегите написали мисля че все още са тук. Поставих мап от Опел и Срязах кабела на втори пин. Резултата е стабилни тихи в началото,А след малко каране като изключа от скорост ми остават на 1500оборота.Вчера реших за бърза проба да изведа изводите от втори ПИН до лоста,но с едно цк ключе с две положения.Карам,спирам-оборотите са 1500,натискам ключето(свързвам кабела на втори ПИН) и промяна няма.Каква може да е причината?И още нещо -често ми се случва след палене и тръгване двигателя да изгаснене на първото кръстовище.Това винаги само в началото докато покарам малко и после си държи тия 1500 оборота пх. Редактирано 3 Май 2020 от камен каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Втория пин на компютъра ли прекъсваш? И дали не смуче въздух отнякъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 3 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 (Редактирано) Втория ПИН.Преглеждал съм доста за смучене на въздух и все без резултат. Редактирано 3 Май 2020 от камен каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Пробвай да спреш притока на въздух през стъпковия мотор и виж дали ще изгасне двигателя. Ако не изгасне, значи смуче въздух отнякъде. Провери дали дроселовата клапа не е отворена от регулиращия винт. Трябва да е напълно затворена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 3 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Утре ще мога да проверя и ще пиша.Стъпковия-дали с притискане на мекия маркуч отдолу ще стане?Относно винта на дроселовата клапа не съм наясно как да проверя,но преди време когато отварях за да я чистя си затваряме както трябва. Иначе аз съм с италианска газ която е имала стъпковия мотор след изпарителя и една кутия-компютър(lamba control),която седи доста поразтопената и все си мисля че и тя може да ми прави проблеми от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Установих че мапа прави 1,2-1,4v на пх премерени между маса и средно краче...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Значи вакуума не е достатъчен, според мен. Ако всичко е нормално, на АСЕ мотор този МАП държи ололо 0,9 волта, при около 30кРа. Провери хубаво дали не смуче въздух отнякъде, виж дали стъпковото моторче затваря, дали се движи добре( може и то да засяда). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Ще проверя колега.А това дали има връзка с другото- и при срязан кабел на втори ПИН и при цял (тествам го с ключе) няма никаква промяна в работата? И ако са ми дали мап не 1 бар,а да кажем 1,5 може ли тук да е грешката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Ако е от опел, са един вид МАП сензорите. В случая няма значение дали си отрязал 2-рия пин на компютъра, или е закачен. Високото напрежение говори за смучене на въздух/ незатваряне на дросел или стъпков мотор. Забравих да питам: МАП сензора е от атмосферен мотор, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 (Редактирано) Исках го от моноинжекция.На вид е същия като във темата.По него няма надписи,дадоха ми го и без кутия. https://sauto.bg/map-senzor(nalqgane-postapvasht-vazduh)-za-opel-astra-g-hetchbek-(f48_-f08_)-16-8994.html Такъв..на topran Относно смучене на въздух много съм преглеждал без резултат.Ако затворя входящия отвор за въздуха дали ще проличи нещо... Редактирано 10 Май 2020 от камен каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 13 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Колега, на работещ двигател дори с подаване на газ като затисна входа на дросела гасне. Дали ако мача не е 1бар може да е проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 (Редактирано) Ако е над 1В МАП-а ще е проблем защото ЕКУ-то на двигателя търси около 0.6В, а над 1В записва грешка и спира да взима под внимание показанията и не управлява ниските обороти. Показанията може да са над 1В ако са ти високи оборотите примерно - т.е. направи ги около 900-1000 на газ и виж какво ще показва МАП-а като стойности. На Опел и Рено са еднакви МАП сензорите - вземи 2-ра употреба от някоя морга ако се окаже, че твоя МАП е неподходящ. Редактирано 13 Май 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 13 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Аз правих замерване при около 900 оборота. Ще потърся втора употреба. Кажете само къде да намеря мапа в колата, че когато звънях по обява не знаеха къде се намира:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Закачен е на купето обикновено или около дросела и с тръбичка е свързан към всмукателните колектори - говорим за стари Опели и Рена, до 2000г. Искай да ти направят снимка на коша и ще го видиш за да им го покажеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 13 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Добре.Благодаря.Ще драсна като намеря и изпробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 14 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 (Редактирано) Сложих друг мап. Сега волтажът е около 1.05-1.10v. След да каране сега тихите са си нормални около 900 като първите две кръстосва ми изгасна. При свързан и разкачен кабел на втори пин отново няма промяна. Аз съм с нещо като комп на обикновената газова-ламбда контрол със доста кабели към нея. Така е дошла от Италия и кутията е доста разтопена.... Дали и тя прави допълнителни отклонения от очакваните резултати? Редактирано 14 Май 2020 от камен каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Май 2020 Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Възможно е, сигурно е АГУ-то е с л-контрол и ако л-сондата дава грешни показания може да се опитва да регулира сместа и от това да гасне. Може и механично да е повреден/износен механизма на л-контрола, който отваря/затваря притока на газ към дросела. Въпреки всичко все още ти е високо напрежението от МАП-а, може да се наложи да сложиш допълнителна схема, която да държи напрежението на ниски обороти на 0.6-0.7В от МАП-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 15 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Моторчето, което затваря газта отдавна съм го махнал понеже видях че никакъв сигнал вече няма към него. Относно схемата мислех да питам някой.. Дали някое съпротивление или нещо друго.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Май 2020 Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Виж в темата за преправяне на ниските обороти на мех. инжекцион - там я има цялата информация със снимки: https://audibg.com/forum/index.php?/topic/83217-как-най-лесно-и-евтино-да-заменим-стъпковото-моторче-на-мех-инжекцион-тема-със-снимки/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 15 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Чел съм я и ще я прегледам пак колега.Щеше ми се с тая схема с мап сензора да свърши всичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 15 Май 2020 Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Ще проверя "записките", и ще ти напиша какъв диод да сложиш на захранващия кабел на МАП-а. Така ще се понижи и напрежението на средния кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 15 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 Благодаря. Ще чакам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 18 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Колега,дали намери нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Май 2020 Доклад Share Публикувано 19 Май 2020 (Редактирано) Връзваш един диод по тази схема и мериш. Ако не е досттъчен - сложи втори. Би трябвало с един диод да се понижи захранването на МАП-а с 0,65 волта. Ще премериш с колко ще падне на средния пин. https://ibb.co/n0zP2WQ Редактирано 19 Май 2020 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 19 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2020 Благодаря ти.Тия дни ще кажа резултата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване