камен каменов Публикувано 22 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 Колега-с двата диода падна на 0.85 горе долу,но промяна нямам с прекъснат и свързан втори пин.Оборотите отново са ми около 900(след слагане на мапа втора ръка) но на моменти при кръстовища тръгва да гасне.Забелязах че ако ще гасне и форсирам хубаво тихите остават нормални след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 А копчето на дросела работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 22 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 Тпс-а ли?По принцип да,но ако прави проблеми от време на време незнам как да го хвана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Аз го хванах трудно и докато го разбера брах ядове с люлеещи се обороти.Накрая отворих ТПС-а,смених микретата и нещата с оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 25 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Предполагам може и моя да е за смяна.От два дена карам на бензин и забелязвам че когато на скорост се налага да пускам педала на газта до горе и от време на време да натискам леко има едно гадно присецване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Възможно е,ако ТПС-а не отчита кога дросела е отворен или затворен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 28 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2020 Поръчах друг да го сменя и ще си покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanis70 Публикувано 3 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2021 (Редактирано) За много години на всички !!! Имам следния проблем: С АСЕ мотор съм и все още нямам проблем с мех.потенциометр на бензин и газ. На газ с МАП сензора и датчици на скоросния лост всичко е нормално , но на бензин може да се кара до 2200 оборота след което започва едно лашкане ( вероятно е авариен режим ) през 2 секунди и като върна газта всичко се нормализира. Някой има ли идея как да се реши този проблем ? Редактирано 3 Януари 2021 от yanis70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване