Jump to content

Питанка за A6c5 2.4


Recommended Posts

Гледай най-вече мотора да е 1.8Т.....сериозно, защо ти е този асматик ? 

Вевроятно виждаш нещо в този мотор, което си заслужава. 

Аз виждам някои слаби места - по-скъпо първоначално обслужване, по-скъп газов инжекцион, повече пари за маслО, свещи и т.н. и най-вече повече пари за гориво.

Всичко това спрямо 1.8Т.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

😀...поредният промит мозък, който не се интересува от това, каква е темата!      За щастие, света освен с Гоуфове и 1.8 ...е пълен с какви ли не автомобили и ако проявиш търпение, все ще пише някой с личен опит за въпросния 2.4 мотор. Успех! 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти като не си  кромит, кажи нещо убаво за тоя утепан асматик , че аз не се сещам.

Все ми се върти, че освен за части в некоя морга, друго приложение няма.

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 или 2.8 все един уй... казват мега мазно се развъртал шестака плавно и бла бла... Емиии да ама 160/190 коня на хартия и нз колко останали не са нищо специално. За сметка на това си гълта пари за обслужване кажи речи доволно и т.н. 

 

П.с. Говоря от личен опит с 2.8 в А6 С5 за период от около почти 6 години и 100 хил. км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщено съветите в тоя форум звучат така. Или 1,8т, или 3тфси/4тфси за баровци. За непретенциозни, дето няма да карат "истинско Ауди" може и 2тди след 2010 само на предно и с ръчка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ама с повече гимнастика.  Преди 2008 задължително с почистване на цедката на помпата на вс смяна на масло. Аз съм с такъв и кефи...

2008-2013 само със сервизна история и ревизиран мотор за хиляди левове. След 2013 никой не казва дали хапва по 1л на 1000км :)  

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, pampo написа:

задължително с почистване на цедката на помпата на вс смяна

Ако е карана на лонглайф , с оригинално масло (няма причина, да не е)и всяка седмица да я почистваш тая цедка е само въпрос "кога" , не дали, Освен това цедката има и ревизия....
Не ме питай, откъде знам.
 

Преди 20 часа, pace написа:

какви са му слабите места

Той силни няма...

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Карам А6 С5 авант на предно и с ръчна скоростна кутия. Колата я купих на 250 000 по километраж. В момента е на 340 000. На колко е реално един господ знае. Първоначалното обслужване ми излезе около 1000 лв. По-късно се наложи да сменя и всички гарнитури на капаците на главите и на разпределителните валове, което беше в рамките на 300 лв. От тогава не съм имал течове на масло. За мен е непретенциозен двигател. Носи на газ. Градско гори много. Никога не съм се интересувал колко. Извън града съм я засичал за 1000 км. пътуване с четири човека и багаж - 11,5 газ. На магистрала спокойно си поддържа висока скорост. Като динамика не очаквай много, но се изпреварва без проблем. Просто сваляш една предавка надолу. Мога да кажа, че с двигателя не съм имал проблеми. Гори масло. При мен 2-2,5 литра на 10 000 км, но с уговорката че карам спокойно и я натискам само когато изпреварвам. По магистралата спокойно се е движила със 180 км/ч, но това беше когато снимките не бяха скъпи. Всъщност са стари коли и много зависи на какво ще попаднеш. Сменях и дебитомер - 350 лв, но нека спецовете кажат това двигател ли е или периферия. Алтернатор - ревизиран с работата за сваляне и поставяне, без разглобяване на предницата - 300 лв. Но пак си мисля, че това е периферия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета за информацията,оставам си с меро който ще се окаже по-икономичен и по-евтин за подръжка...а и това c5...не успя някак си да ми се хареше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Fireblood написа:

😀...поредният промит мозък, който не се интересува от това, каква е темата!      За щастие, света освен с Гоуфове и 1.8 ...е пълен с какви ли не автомобили и ако проявиш търпение, все ще пише някой с личен опит за въпросния 2.4 мотор. Успех! 

Мен....нЕма лошо, промит да е. Ама освен няколко 1.8ТQ, имам и 80К км с 4.2i, а напоследък и с 3.0ТQ.

Мисля си, че мога да преценя (за себе си) дали асматик 2.4, 2.8, 3.0, 3.2 и т.н. предлага нещо повече или има силни страни.

В съответните години и купета спрямо моторите с духалки. Темата има смисъл само единствено, ако иде реч какви къси пари може да се дадат.

Щото хората през 2020, които ще изберат да си купят 2.4 вместо 1.8Т или са имали за комшия  последните 10-20 години  другаря Ким Чен или се закачат за нет-а, чрез модем. 

И баш по темата съм писАл...че няма силни страни това 2.4.....към 2020-та година.

Ти к'во написА ? М?......нИдей отговаря, щото за всеки е видно......минИщу.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, ill nino написа:

Изтърка на хората пръстите и за капак, останал си с мерцо :D

:hilezh:

 

преди 18 минути, kurty написа:

Темата има смисъл само единствено, ако иде реч какви къси пари може да се дадат.

Щото хората през 2020, които ще изберат да си купят 2.4 вместо 1.8Т или са имали за комшия  последните 10-20 години  другаря Ким Чен или се закачат за нет-а, чрез модем. 

И баш по темата съм писАл...че няма силни страни това 2.4.....към 2020-та година.

За да съм по-ясен,въпросното А6 ми го предложиха на бартер,оказа се,че няма газ което само по себе си са едни 1300 + - пари и първоначалното обслужване отиваме на едни два бона на вятъра,оказва се май,че 2.4-ката е по-лакома от 3.2cdi а май се оказва и доста тромава...не знам дали е така,това съм чел,1.8т няма да го коментираме защото няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах,четеш между редовете 1.8тЪ го няма в дадения случай,а какво общо има бартера с 80-ката явно само ти си знаеш...дремни малко да те пусне опията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...