Jump to content

Recommended Posts

Тя там не е 15. Сигурно е 50. Аз си купувах АТЕ сл6 и беше над 20лв литъра. И си я смених сам. Сигурно в абс-а е останала стара. Но не виждам на кого ще повярвам, че я е сменил както трябва, разбирай по-добре от мен.

 

И що да не си я вземе за себе си като няма как да правериш дали е сменена. Или пък да я продаде.

Иначе и аз писах, че може и другите да си измислят. Няма на кого да повярваш в тоя бранш.

 

Те обичат демпферни махвици, виско, датчици дето не можеш да ги видиш дали са сменени. 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги пишете тея глупсоти не знам дали сами си вярвате. Освен с ограничен светоглед не мога да си го обясня по друг начин. Спирачната течност в порше е 17,02 лв./литър. Хората там обслужват коли за стотици хиляди и ще тръгнат да лъжат точно теб за спирачна течност за 17 лева?  Смешно е. Обслужват се служебни коли и тн.  На които не им пука колко пари се дават за обслужване и тн. Като искат да лъжат, ще лъжат там. Ще сменят части без да има нужда и тн. Били замерили спирачната течност. ХАХА. С какво я замериха? Те и лаборатория ли имат в този сервиз? За спирачна течност за 17 лева? Сериозно? Другото - спирачна течност не се ли сменя на 2 години? Коя е тая кола, която и трябва смяна всяка година?  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@v140 За чий им адвокатстваш ми е интересно или викаш там работят някакви извънземни и няма начин да са прихванали разни шменти капели приоми :bindafuer:

 

За прокола литър спирачна течност: B000750M3 има официална цена в немско 16.90 Евракис ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На никой не адвокатствам, пишат се глупости и ЛЪЖИ. Никой не е стъпвал по тези сервизи, ама иначе много скъпо било и били некадърници. Не са извънземни, но не са и майстори от клипчета в нета. Хората ходят по обучения, имат достъп до информация, само такива коли правят ама тука ако прочетеш са най-големите некадърници. Само във форума са най-големите разбирачи и тарикати.  Не е сериозно. Не получих и отговор на горните въпроси. 

 

Да, най-вероятно има и по-скъпи спирачни течност, но има и по-евтини. За кои модели е тази, която цитираш?  Ако искаш да ти пратя фактура от Еуратек(Шкода) за октавията ми. Спирачна течност B000750M2 е 11.40 литъра. Ползва се и за модели на Ауди. Тази, за която казвам, че е 17,02 е 000750M7.

Редактирано от v140
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни некъдърници и мошеници са,да! Има сервизи който правят само VAG марките и са по-добри и компетентни.И не те лъжат за смяна на спирачната течност.

Вземи си Ауди,иди, обслужи и си кажи мнението.

Иначе всеки има право да си пише съчинения по картинка,няма лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@v140 Да разбира се, че ще ходят на обучения, но като цяло в официалните серивизи се работи на принципа отвий завий съгласно процедури/стриктно описани последователности от стъпки и т.н. ;)

 

В това няма нищо лошо, но и определено не ги прави някакви курифеи. Иначе казано почти всеки технически грамотен може да работи в официален сервиз е разбира се ще трябва да знае английски или несмки на работно ниво и кажи речи до там. Вече по-кадърните и нахъсани след време си отварят собствени сервизи и те така ;) 

 

За протокола B000750M7 е 30 литрови туби/варели (B000750M7 е в 1 литрова опаковка) та е нормално да е на друга цена не, че има някакво значени след като DOT 4 спирачната течност е еднаква за цялата VAG група, както маслото, хидравличната течност и т.н. В Шкода часовата ставка е около 2 пъти по-ниска от този в Ауди, цените на частите са също по-ниски поради каквото и да е логика след като голяма част се ползват и в Ауди и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирана история от познат, който работи в официален сервиз. От преди 6-8 години е, но е факт. Смяна на масло, казва ми, отвивам пробката, броя до 3, завивам, доливам отгоре и останалото го прибирам и препродавам. Отделно разни шано сервизи, които сменят оригинални части през уикенда, защото през седмицата работят в официалния сервиз. Лично съм карал Х5ца за смяна на въздушни възглавници по тая схема. В БМВ форума има тема Относно Официалните Автомобилни Сервизи над 15 страници и повярвай, там хората съвсем не ги хвалят...

Иначе да, на теория там трябва всичко да е на най-високо ниво, но само ако имаш късмет. Иначе си работят същите схемаджии и далавераджии, каквито мечтаят да са повечето ни сънародници, ако ги уволният си минават на пълен работен в шано сервизчето и те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истории всякакви, друг е въпросът "един познат" колко е сериозно. Всеки може да си измисли и да си напише всичко по форумите. Вероятно действително има схеми, но не със спирачна течност за 17 лева. Попитах на коя кола се сменя всяка година и отговор няма. Как е изследвана също няма отговор. Значи за мен това е  лъжа. Изобщо с тези схеми как си го представяте? Всеки от механиците си носи една количка и си трупа частите, които си краде? Там няма камери? Няма ръководители, които следят какво се върши? Изобщо всеки си взима каквото му трябва?  И то точно масла и спирачна течност? Наистина не разбирам. Другото което е - по тези сервизи работят инженери завършили Техническия, а не някакви шано типове, които не могат да си напишат името без грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2020 г. at 20:55, tisho_psg написа:

През година,както препоръчват от Ауди.

Първи чети като задаваш уточняващи въпроси.Ясно съм написал ,че за 4 години два пъти смениха течността.

 

преди 37 минути, v140 написа:

Истории всякакви, друг е въпросът "един познат" колко е сериозно.

От личен опит ли твърдиш нещо тук,от "един познат каза" или сляпо вярваш в доброто начало в хората??? :D

 

Много са наивен колега.След това с акцийте на Божков,ти си другия който ме забавлява толкова успешно :D

Ако много държиш мога да се разровя и да намери фактурата от обслужването в Порше от преди 7-8години и тогава ще лъсне веднага кой пише глупостите в темата?

Мога да те заведа и в сервиз да видиш как се замерва съдържанието на вода в спирачната течност,елементарно е.Искаш ли?
 

От официален сервиз и на друга марка имам лично опит с подмяна на здрави части и монтаж на повредени такива,така че от Ауди не са открили топлата вода.Щеше да е смешно,ако не беше тъжно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, tisho_psg написа:

 

Хаха, да, аз съм наивен, а ти си най-големия тарикат. С толкова неадекватни мнения само показва колко си далеч от нещата. А сега било за 4 години. Ххах. Вече да я беше намерил фактурата и да ми натриеш носа, а не да ми се обясняваш като ученичка. Е айде заведи ме в сервиза, да видим как я изследват спирачната ти течност за 15 лева.

Пак казвам - по тези сервизи обслужват коли за стотици хиляди, с части за хиляди. Никой няма да си сложи главата в торбата за тъпа спирачна течност за 17 лева. Има какви ли не скъпи части, които могат да вземат. Има тампони ако щеш за над 100 лева. Обаче когато си ограничен си мислиш, че ще те лъжат за спирачна течност и масло. Само фирми като Лидл и Кауфланд обслужват сигурно над 300 чисто нови аудита там и не им пука за тези коли. Иначе теб ще лъжат. Хахах Кой кого забавлява не е ясно. 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2020 г. at 20:55, tisho_psg написа:

Щом в това ти харесва да вярваш-вервай си  :D

Друг толкова ограничен във форума не съм срещал :hilezh:

Някак си не ми е приоритет да пиша с човек,впечатляващ се от тампони за 100 лв ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от тая нападателност. Имаме си мнение за официалните сервизи и не само.

Не можеш да го промениш.

 

Както там, така и на други места сигурно има свестни работници.

 

Хора различни, вярват в различни неща. Не са малко и тези, които твърдят, че земята е плоска или пък че няма вирус и всичко е измама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, mshbul написа:

Както там, така и на други места сигурно има свестни работници.

Да бе, ама некакси не е готино да дадеш 4-500 лева за масло и филтри и да ти нналеят бозата.....

Тя предишната собственичка не е разбрала даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не спори с мен, по-скоро подкрепям твоето мнение.

 

За вярващите имах предвид тези, които вярват, че са им сменили всичко, което са платили.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз нещо за официалните сервизи... 😂

Понеже стана голяма мода да се кара кола преди покупка в официален сервиз,нищо че бъдещия собственик никога няма да влезе после за обслужване дори,камо ли за ремонт..щот е скъпо.

Та да ви кажа,по-добре си правете тея огледи при познат майстор.Защо?Защото срещу едни пари,ви казват че колата е перфектна...Винаги се записва час няколко дни предварително,кандидат купувача звъни и казва за колко часа и кога,знае се кой ще я гледа,плаща се на точния човек и ви дават протокол че е ок..

Джамбаза като чуе преглед в официален сервиз и счита колата за продадена вече,повечето със скъпи коли си работят с определени хора  в сервизите и си плащат..5х100 е ок..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, plamen sf написа:

 

 

Една лъжа като се повтори 100 пъти става истина. Като теорията за спирачната течност. На теория може да стане, но на теб колко пъти ти се е случвало така да те излъжат? Час си запазвам сам и аз казвам кога да се закара колата. Мога да си избера и в кое Порше да я закарам. В Изток също правят такива проверки. Последните 2 месеца карах 3 различни коли на преглед в Порше от трима различни собственици. И трите пъти излязоха забележки. Първата, която проверих се оказа, че фабрично е с дистроници, но са свалени и сега е без. Втората с разбити носачи и тампони. Третата с теч в скоростната кутия. Протоколите си ги имам и мога да ги изпратя, на който не вярва. Шано майстор не знам как ще ги види тези неща. Отделно и аз си карах старата кола в  Еуратек за проверка и на кандидат-купувача си му казаха всичко - повреден радиатор от камъчета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са всички продажни, това е ясно.

Приеми, че си имал късмет да попаднеш на точни и не ни убеждавай, че са всички такива. Няма да повярваме. Само ще се драпаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@v140 Ясно всички разбраха, че по-добри от оторизираните сервизи няма и там няма никакъв шанс да ти врътнат номер понеже там работят инжинери завършили техническия :respekt:

 

п.с. Пояснение: поста е с лек сарказъм ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, v140 написа:

Шано майстор не знам как ще ги види тези неща

🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

@v140 Ясно всички разбраха, че по-добри от оторизираните сервизи няма и там няма никакъв шанс да ти врътнат номер понеже там работят инжинери завършили техническия :respekt:

 

п.с. Пояснение: поста е с лек сарказъм ;)

Всички разбрахме, че във форума сте най-големите разбирачи. Официалните сервизи са некадърници, които нищо не разбират. Естествено това мнение се базира на измислени истории и на "един приятел каза".

 

ПС: само като гледам как си написал инженери и съжалявам, че изобщо се опитвам да ви обяснявам каквото и да било. 😄 Хората действително са инженери. Лисицата като не стигала гроздето викала, че е кисело. 😄

Редактирано от v140
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...