Jump to content

Забиване на двигател


boiankrumov

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Имам едно питане относно забиване на душегуб. А6 2,5 тди 155 код на мотора AYM. Като му ударя кикдауна започва да вибрира целия и не качва над 2000 об в мин. Като му върна газта и пак подам без кикдаун започва да се набира и пак има вибрация. А като го оставя някъде около 200 метра без газ. И му подавам плавно изчезва вибрацията сякаш не се е случила. Закачал съм го на жив тест и грешки не вади никакви. Какво може да ме посъветвате, какво да проверя. Колата е обслужена и всичко сменено, плюс скоростна кутия. И със старата беше така, възможно ли е да е маховика защото е мултитроник? И когато го направи пуши сив пушек.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При максимално  ускоряване ,ако маховика е износен започва да вибрира, особено ако e с ремап.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ремап, имаше луфт на маховика  (незнам в какви рамки е допустимо да има), сменям консумативите на време, филтри ремъци и т.н. Като грешка не идва нищо, от ГНП когато го направи. През останалото време грам не пуши и масло не докосва турбото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, audi+ написа:

Всеки производител дава различни хлабини. 

Моя е на LUK даже ми се струва че е все още оригиналния, не съм го сменял......цената не ми харесва :D колата е на 325 000 + предполагам че му е време....

преди 50 минути, lubolalev написа:

ГНП

Колега обоснови се ако може, че с една дума нищо не става . Защо да го прави ГНП, нещо и е в повече нещо не и достига... до настройка....центровка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да няма клапани на шлаухката за горивото. Всичко говори за липса на гориво. Ама причината може да е и вътре в помпата.

Виж и зад помпата кабелите да не са оголени и да окъсяват.

Има вариант също  да е от сензора на маховика ако има луфт в маховика  тресе и шашардисва сензора..

 

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всъщност има някакво бяло клапанче, ама аз си мисля че е за нивото на горивото за да не се връща в резервоара като изгасиш... а също така, може и да имаш право за липсата на гориво...като я оставя да поработи 2-5 минути на място е много по адекватна и по-бързо се изстрелва за кратко време, иначе е по-мудна в тръгването, ако запалая и тръгна веднага..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз все си мислех че е фабричен, още утре му решавам проблема.

но ще го снимам и кача снимка.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два на  обратната от дюзите, те са си оригинални и един на филтъра, 

Всичко друго е патент на ниско образовани мурдери.

Помпата прави слаб вакуум и всеки един рестеиктор и намалява дебита....който служи за охлаждане на електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тез оригиналните, сменят ли се ? Защото имам съмнение че при мен не са, могат ли да се запушат вероятно ли е това да е проблема? Аз имам само малките на обратната и този на клапана.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...