boiankrumov Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Здравейте колеги ! Имам едно питане относно забиване на душегуб. А6 2,5 тди 155 код на мотора AYM. Като му ударя кикдауна започва да вибрира целия и не качва над 2000 об в мин. Като му върна газта и пак подам без кикдаун започва да се набира и пак има вибрация. А като го оставя някъде около 200 метра без газ. И му подавам плавно изчезва вибрацията сякаш не се е случила. Закачал съм го на жив тест и грешки не вади никакви. Какво може да ме посъветвате, какво да проверя. Колата е обслужена и всичко сменено, плюс скоростна кутия. И със старата беше така, възможно ли е да е маховика защото е мултитроник? И когато го направи пуши сив пушек..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Горивен филтър сменял ли си?Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 ГНП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 (Редактирано) При максимално ускоряване ,ако маховика е износен започва да вибрира, особено ако e с ремап. Редактирано 4 Май 2020 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Няма ремап, имаше луфт на маховика (незнам в какви рамки е допустимо да има), сменям консумативите на време, филтри ремъци и т.н. Като грешка не идва нищо, от ГНП когато го направи. През останалото време грам не пуши и масло не докосва турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 Всеки производител дава различни хлабини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 преди 6 минути, audi+ написа: Всеки производител дава различни хлабини. Моя е на LUK даже ми се струва че е все още оригиналния, не съм го сменял......цената не ми харесва колата е на 325 000 + предполагам че му е време.... преди 50 минути, lubolalev написа: ГНП Колега обоснови се ако може, че с една дума нищо не става . Защо да го прави ГНП, нещо и е в повече нещо не и достига... до настройка....центровка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 От ГНП може да пулсира в определен диапазон обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 (Редактирано) Дано да няма клапани на шлаухката за горивото. Всичко говори за липса на гориво. Ама причината може да е и вътре в помпата. Виж и зад помпата кабелите да не са оголени и да окъсяват. Има вариант също да е от сензора на маховика ако има луфт в маховика тресе и шашардисва сензора.. Редактирано 5 Май 2020 от norwey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 (Редактирано) Всъщност има някакво бяло клапанче, ама аз си мисля че е за нивото на горивото за да не се връща в резервоара като изгасиш... а също така, може и да имаш право за липсата на гориво...като я оставя да поработи 2-5 минути на място е много по адекватна и по-бързо се изстрелва за кратко време, иначе е по-мудна в тръгването, ако запалая и тръгна веднага.. Редактирано 8 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Махай тоя клапан. Пречи на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 (Редактирано) Аз все си мислех че е фабричен, още утре му решавам проблема. но ще го снимам и кача снимка. Редактирано 8 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Има два на обратната от дюзите, те са си оригинални и един на филтъра, Всичко друго е патент на ниско образовани мурдери. Помпата прави слаб вакуум и всеки един рестеиктор и намалява дебита....който служи за охлаждане на електрониката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 8 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 (Редактирано) Тез оригиналните, сменят ли се ? Защото имам съмнение че при мен не са, могат ли да се запушат вероятно ли е това да е проблема? Аз имам само малките на обратната и този на клапана. Редактирано 11 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 не, не могат да се запушат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiankrumov Публикувано 8 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Продължаваме търсене... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване