enviro Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Здравейте, имам проблем с ел перката, не работи дори и с ръка едвам се завърта, задрала е на 100% колата е а4 б6 2.5ТдИ 180к.с., един приятел ми даде една перка обаче е от а4 б5 1.8Т казват че била уж същата, но нямам си и представа дали мога да я сваля без да свалям предницата или няма как? Търсих тук в разни теми но така и неоткрих точно начина евентуално ако става. Климатика ми не работи на пълни сили, а го заредих с фреон имаше съвсем малко липса около 50гр, и затова реших след като не работи въпросната перка, да сменя и нея, за да съм сигурен че поне работи и тя Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Най-добре свали твоя вентилатор и по каталожен номер вземи същия.Вентилаторите са с различни мощности.Да не правиш прави два пъти гимнастики после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 (Редактирано) ...., или пък зЕми и си го ремонтир(В)ай, елементарно е, една нова бронзова втулка, дори се прай един ъпгрейд, слага се шайба от кече върху лагера и се напоява с маслО. Събир(В)аш и пейш. Редактирано 5 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Добре, може ли да ми обясните как да сваля самият перка и става ли без разглабяне на колата, разполагам с подемник ако е от значение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Ми..., става, ако ти е тънка ръчичката. Вентилатора е в една кръгла рамка с три (по спомен) уши, която рамка е законтрена в очиларката с едни пинове и се вади със завъртане и издърпване напред. А е фиксирана с два- три винта, които трябва да се отвият, с малка тресчотка, камък 1/4 и някакъв торкс беше, май 15. Има и букса естествено. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Благодаря много, ще се мъча даже може после да я погледна, че аз мислих до последно че самата перка се вади от към радиаторите а не към двигателя, и фактически няма как да я извадя без да разглобя всичко Благодаря за съдействието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Май няма да успея с това упражнение, гледах умувах ама уви имам чуството че перката трябва да се свали напред към бронята, до сега търсих и някво инфо клип дори и в чужди форуми, но нищо немога да намеря, и май ще се наложи да пръсна цялата кола, а исках да я сваля и да видя ако найстина мога да си я поправя но...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Е към бронята се вади, няма някъде иначе. Тука преди време, един надъхан образ, беше изровил е те тая велика технология, само и само да не сваля броня, точи антифриз и дърпа очиларка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Ужас, положението е сложно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Не е толкова сложно. Трябват ти няколко часа, малко бира и инструменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 6 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 (Редактирано) Благодаря колега, тея дни ще се захвана да я пръсна предницата Редактирано 7 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Май 2020 Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 С тебе сме!!! Или поне при бирения етап...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 6 Май 2020 Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Както каза Нико, с тебе сме Ето ти малко материал като за начало: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 6 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Ще има бира за вас повече аз не пия ще Ви я отстъпя всичката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 12 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 (Редактирано) Утре ще се сменя перката, решено е ще дойде утре и се почва Но някой може ли да ми каже кое е моторчето за топло и студено, от снимката, колата и духа климатика дамо когато е на LO, дозаредена е имаше съвсем малко за допълване, прави ми впечатление че когато изгася колата, нещо продължава да се опитва дали да затвори или да отвори не съм сигурен, под жапката от дясната страна като се свали. Редактирано 12 Май 2020 от enviro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 (Редактирано) V159. Само че на тази снимка не се вижда моторчето на лявата температурна клапа. То е над педала на газта. Редактирано 12 Май 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 12 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Щом са две значи няма да е от тях, дано след смяна на перката дойде и студа че днеска в Бургас беше 33гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Миии...., най-вероятно е от тях. Както и горната за горе/среда/долу. Има си тема по въпроса, смянят се всички потенциометри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 12 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 (Редактирано) Лошо, ся да не чакам след перката да има студено, и да поръчвам от някъде потенциомери и да ги мятам вс наред Редактирано 13 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Е, пали свещ и пръй вентилатора, може и да имаш късмет. Малък шанс има, да се оправят клапите с няколко адаптации с ваг-кома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Има вариант за почистване на потенциометрите, но от личен опит казвам, че това е само временно решение. Скоро смених всички потенциометри, и като се замисля, най-адекватно беше още в началото да ги сменя, а не да разглобявам и сглобявам на два пъти. Потенциометрите поръчах от aliexpress 10 бр. за общо 25 лв. с доставката. В olx преди време бях видял същата сума само за един потенциометър?! Адаптация с диагностика е нужна и в двата случая. То се почва първо с нея, за да се види къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 (Редактирано) С малката подробност, че една от клапите, не помня 113 или 71, е с леееееко по-различен от останалите като характеристика потенциометър, единственият бял мисля беше, а такъв няма в пратката от жълтите. Редактирано 13 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Да, така е! Забравих да го спомена. Мисля, че е V70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 13 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 Най лошото е че немога да сменя перката днес, щот са ми изпратили не работеща перка само нашивки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Май 2020 Доклад Share Публикувано 13 Май 2020 (Редактирано) Е, всяко зло за добро, мятай клапите! И да не забрайш оная отляво, над/зад педала на газта, по-добре го махни. Аз бих си оправил моят си вентилатор.... Редактирано 13 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване