Jump to content

Ремонт автоматик къде?


zengin

Recommended Posts

Еми всяко нещо си има цена,и като искаш такова нещо,трябва да си платиш за него.На който му е скъпо,или невъзможно да го има,е желателно да си търси други варианти,като например друг модел кола.С евтина подръжка.И на мен 4000 лв за лаптоп или телефон ми се виждат много,но има хора си ги купуват и си ги ползват.Така че това е положението.И както Крематор писа,4000 лв е далеч по- малко от нови и.т.н.кутии мотори и други части.Успех на всички и безаварийно каране на аудитата.

Преди 14 часа, Mustaka написа:

Толкова горе-долу изтича при смяна без машина. Това е стандартната продедура на ZF относно подмяната на маслото.

Към 7 литра източвахме при мен без машина,два пъти съм го сменял досега,в МиД го смениха за трети път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко ъпдейт..

Значи кутията е ремонтирана и монтирана. Всичко е точно с малка забележка: от 2ра на 1ва като минава, демек като спирам вече и се усеща леко тупване. Казаха ми, че трябвало базови настройки да се вкарат в комютъра за което ангажирах VW след 2 дена. Цената им е 100лв. Казаха ако искам ъпдейт на софта още 150лв. Моя мисля, че е 0080. Не знам дали има смисъл да ъпдейтват...

auto-transm.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Преди години, когато взех една от колите ми, имах такова тупване от 2ра към 1ва. Не тупване, а то е по-скоро като побутване(не шут). Адски дразнещо нещо. След ъпдейт на софтуера при Стефан(kpematop) изчезна вовеки :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах бутване от 2 към 1. Не беше заради проблем в кутията, просто софтуера казваше да мине на 1-ва по-рано, още докато е в движение и затова се получава това бутване. След ъпдейт вече минава на 1-ва чак като спре колата и не се усеща нищо. Все едно с ръчна кутия да лазиш напред и да вкараш първа....и там се получава ритване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега, ъпдейт ли ти правиха или връщане на базови настройки? Случайно да знаеш коя версия ти сложиха?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейтна я Стефан от форума. Бях с 0060 и мисля, че сложи 0070. Мога да проверя, че сега се двоумя дали е 0070 или 0080. И да ти кажа, че след като я ъпдейтна нямаше нужда да правя специални процедури и т.н. за да се адаптира. Просто първите 4-5 км в градско трябваше да и давам лека газ, без да я режа. Така и направих и всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт.... след ремонта от Мид авто се случва следното: когато колата е студена, съответно и маслото в кутията също, кутията включва гладко нагоре и надолу скоростите. Когато покарам малко из града вече при слизане от 3 към 2 и от 2 към 1 се чуства едно тупване, което преди ремонта изобщо го нямаше. Мид авто ми казаха да карам така докато дойде време за смяна на маслото, което ще е средата на юни. Базови настройки и ъпгрейд в Автотехника Плевен (дилъра на VW) не помогнаха (не съм сигурен дали те не можаха да се справят или не е била това причината). Не е приятно да платиш 3600лв. да ти оправят един проблем и да се появи друг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай на загрял над 80С двигател (т.е. колата да е карана и кутията също да е топла) да изтриеш грешките на двигателя (за да почне адаптация) и след това поне 20-30 минути да караш на ниски обороти на темпомат без резки подавания на газ. Т.е. триеш грешките на двигателя и караш някъде извънградско с темпомат на 80-90км/ч без да изпреварваш и да натискаш много педала на газта. Ако това не помогне в раздела А8/D3 мисля бях описал процедура за адаптация на скоростите, която на повечето хора върши работа (както и при мен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам дали има грешки, но ще опитам. Благодаря, колега...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zengin Може да няма грешки, въпроса е, че при натискане на бутона за изтриване започват адаптациите.

 

Това е другия начин за адаптация:

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/204057-блъскане-в-кутията-само-при-двоен-кикдаун/&do=findComment&comment=3002050

 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в МиД ауто правим смяна на маслото в кутията след навъртяни 2000 км,за да важи гаранцията.Обърнахме им внимание за маслото в раздатката,което беше платено 1литър,а тя събира 0,5 литра,казаха няма проблеми,ще направят сега отстъпка от 120 лв,колкото е цената на 0,5 литра масло .Така че момчетата са супер,препоръчвам ги на всички,които имат проблеми с кутиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Преди година при тях си правих хидрото и от тях купих всичко за кутията вътре което можеше да се подмени. Ново масло и филтри, нови фрикционни дискове, втулки и уплътнения. Семеринги и гарнитури. Всичко около 3000, но без труд понеже аз сам си се мъчех в гаража. Та след всичкото мъка събрах и качих кутията и изненада, като мине на 3та приритваше, по същия начин и 5та скорост. Нямаше значение дали качва или сваля скорост. Пак се тръгна по сервизи, едни казаха че трябвала адаптация, други че кутията била износена и трябвало да я сменя. Обаче ми се наложи да пътувам края на август и тръгнах с колата. След 2000км ритането намаля и след още 2000 напълно изчезна! Година по късно вече навъртях над 20000км и имам перфектна кутия. Оказа се че по новите кутии имат адаптация която се прави с ваг-ком, а моята е от първите 2005г. и се адаптирала с каране. Мисла че и пътва ми влизаше малко с подскок в началото като при колегата по горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поста, колега. Моята също е 2005 и също няма адаптиране в менюто на вагкома или поне не е активно...мамка им тъпа немска. Както и да е на 6 юли съм при тях за смяна на масло и ще видим те какво ще кажат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, последен пост пиша по темата.

В продължение на предните постове ще допълня, че 2000км. след ремонта се  разходих до Варна в МиД авто за гаранционна смяна на масло и филтър (266лв.) на кутията. Проблема, който имах с лекия удар от 3 към 2 скорост с изминатите километри полеко отшумя и почти изчезна. От МиД авто потвърдиха, че с карането кутията ще се адаптира и ще изчисти всичко (за съжаление моята е без адаптация с VCDS). Ами това е колеги - ремонта ми излезе на 4000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора ги купиха тези коли,изгориха по два резервоара гориво,и разбраха,че не могат да ги поддържат,искат да се отърват с минимално набутване.Отделно остаряват,цената пада.Подържана кола за тез пари едва ли има на пазара.Като и смениш дюзите,веригите и кутията,пак ще стане бая повече от 6000.И главоболията да не забравяме.Аз си харесвам колата,поддържам си я,и не се вживявам кое колко струва,когато мога да си го позволя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Колегата ми, от чийто профил пиша, ми сподели тази тема. Веднага на въпроса. МиД Варна са алчни, безотговорни некадърници. През 2015 ,,смениха'' маслото в АСК на моят мерцедес. Вместо осем литра източиха и доляха четири, сложиха масло, което не е за тази кутия и ми взеха 220 лв. След ,,смяната'' кутията започна да бучи като електромотор когато загрее маслото. Отидах веднага в Силвър стар (тогава Балкан стар) , смениха ми маслото (осем литра) слагайки ми правилното и нещата се оправиха. Струваше ми 410 лв.

 Така тези от МиД щяха да повредят кутията ми само и само да вземат пари от мен !!! Казвам се Петър, колата е мерцедес Е300 турбодизел.

МиД Варна, господа, бягайте далече!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

@zengin Колега би ли ми казал каде си оправи кутията и колко ти излезе.Благодаря

На 5.05.2020 г. at 17:38, zengin написа:

Колеги, имам проблем с автоматика на А6-цата, 2005г. 6 степенен типтроник. От 3та на 4та и пак на 3та и влиза в авариен режим. Моля някой да ми препоръча сервиз в Плевен или Русе.

В с.Мартен, преди Русе има сервиз за автоматици (Любо), в Плевен ми казаха за Георги (Жоро) на пътя към Метро... ако някой може да ми каже нещо за тези майстори или други ще бъда безкрайно благодарен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...