Jump to content

Проблем с двигател


Kambi25

Recommended Posts

Здравейте колеги, audi a3 1.6 tdi 2010 CR,  проблема е следният. Вчера нещо си правех по решетката на колата в гаража и е седяла 2 3 часа така, изкарвам я, оставям я на място да работи ии слизам да си я разгледам на светло и както работеше изгасна ...последваха около 10 опита за старт, двигателя запалва и след 1 секунда гасне....и така всичките 10 пъти...закачих я на вагкома и излезе грешка за ниско налягане на горивото, 10116 мисля че беше - fuel rail/system pressure low. След някво късо време докато се прочетат грешките и т.н. Завъртях и запали и нямаше и следа от проблема, направих 1 кръгче на улицата, изфорсирах я...и си работеше, оставих я на свободна, дигна си 90 градуса ии после я изгасих и се прибрах. Вечерта исках да изляза, да ама не. Направи същата мизерия. Пали и гасне, пали и гасне....днес сутринта излизам, паля я обаче този път се задържа повечко окло 2 3 сек и тогава изгасваше, в единия момент като подадох газ пак си заработи нормално и я оставих, но след 3 4 мин работа премигна лампата за подгрева на свещите иии колата изгасна...след това не съм пробвал да я паля. По двигателя няма течове, няма нищо, всичко свети...масла и филтри маслен, горивен, въздушен и в купе са сменени преди 1000 км даже няма и 1000. И за тези 1000 км съм зареждал 2 пъти, веднъж на кристал на ломско 35л. И веднъж на ромпетрол в хасково 15л. Когато заредих на кристал, приятел с а3 като моето, но 2.0 тди ми даде да сложа добавка на бардал. Какво може да е станало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес питах един приятел който продава авточасти и така минали са доста автомобили през него и съответно доста с комън рейл система, та той ми каза, че на гнп имало клапан който се е*авал понякога ако колата е карана с кофти нафта, и реално не пускал горивото и колата не пали...ама мойта палеше и след секунда гасне, снощи например, запали, излезнах, навъртях и 20км в града спирах, тръгвах, настъпвах я...и немаше проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, реших да послушам колегата @audibluesky и погледнах компютъра....изпаднах в шок и ужас, след като го откачих и наклоних на едната страна почна да тече вода от него... Отворих го, вътре гледката не беше лицеприятна, нещо като мухъл върху капака, платката леко побеляла, измих я със спирт и продухах всичко с въздух закачих го, и колата си запали...сега въпроса ми е, да очаквам ли последващи проблеми идващи от компютъра, дали е станал за смяна, в понеделник се прибирам, за да го залепя със силикон и ще кача снимки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, веднъж влезе ли вода, корозията започва и вече не може да се спре. Може да изкара няколко месеца, даже и година, но в крайна сметка пак ще откаже. Точно по тази причина наводнени коли по закон автоматично влизат в параграф тотална щета. Сменяй го докато колата е в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...