Jump to content

Неработеща старт стоп система!!!


turbo911

Recommended Posts

Здравейте; колата е А6 С7 3.0TDI 204ps quattro, имам следния проблем. От няколко дни спря да работи старт стоп системата, колата не е в регенерация не е с повишени обороти и след гасене не се пускат перките. Интерестното че, сутрин когато тръгна след километър системата сработва и гасне на всеки светофар! След катоя оставя и след няколко часа потегля системата не ми работи и е деактивирана. Бихте ли споделили мнения, може ли да е слаб акомулатор? Колата пали от раз! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много неща който са фактори за да сработи или не сработи старт-стоп системата. Виж тук https://www.knowyourparts.com/technical-resources/drive-train/audi-startstop-system-tsb/ и сравни дали колата отговаря на всички условия. При мен най-често не сработва заради недостатъчна работна температура на мотора и зададена температура в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Nikolay Tanchev написа:

не сработва заради..... зададена температура в купето.

Т'ва пък какво общо има с обсъжданата система?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е топло и не съм пускал нищо в купето! Зимата системата сработва дори и при недостатъчна температура! Сега колата загрява бързо но не се задейства дори и след продължително градско каране! Сутрин студена след километър сработва при не напълно загрят мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Nikolay Tanchev написа:

Прото прочети в сайта който съм дал и ще разбереш.

Прочетох и достигам до извода че е бятерията-акомулатора! Мерси за инфото утре ще отскоча до сервиз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да си направиш една диагностика и да сравняваш условията от сайта с реалните в които караш. Ако работи веднъж а после не, явно има фактор който не е изпълнен. Според мен трябва да се притесняваш ако спре да работи изцяло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,и на моята кола,когато акумулатора беше за смяна старт-стоп системата се държеше по този начин.Логиката е че като покараш малко акумулатора се позарежда и за това сработва и системата,а като я оставиш -акумулатора пада под допустимата стойност и комютъра изключва системата.С нов акумулатор всичко се опари от самосебеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея коли явно тока много ги обърква. При мен след последната диагностика излезе грешка Engine off timer performance , която е свързана с ECU-то , но реално може да излезе и при слаб заряд на акумулатора както и се оказа в последствие. Явно си искат дълго и често каране за да им е всичко наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време заради вируса и затворените пътища колата се караше доста малко, на кратки растояния и има ше дни в които изобщо не съм я карал и най вероятно това е дало отражение на акомулатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз не съм подменял все още акумулатора! По високи обороти имам само когато е в регенерация и аз си усещам колата защото знам горе долу кога се пуска в регенерация, иначе по високи обороти има ако пусна климатика,но ако го спра пак си падад!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...