turbo911 Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Здравейте; колата е А6 С7 3.0TDI 204ps quattro, имам следния проблем. От няколко дни спря да работи старт стоп системата, колата не е в регенерация не е с повишени обороти и след гасене не се пускат перките. Интерестното че, сутрин когато тръгна след километър системата сработва и гасне на всеки светофар! След катоя оставя и след няколко часа потегля системата не ми работи и е деактивирана. Бихте ли споделили мнения, може ли да е слаб акомулатор? Колата пали от раз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Има много неща който са фактори за да сработи или не сработи старт-стоп системата. Виж тук https://www.knowyourparts.com/technical-resources/drive-train/audi-startstop-system-tsb/ и сравни дали колата отговаря на всички условия. При мен най-често не сработва заради недостатъчна работна температура на мотора и зададена температура в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Just now, Nikolay Tanchev написа: не сработва заради..... зададена температура в купето. Т'ва пък какво общо има с обсъжданата система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Прото прочети в сайта който съм дал и ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo911 Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Сега е топло и не съм пускал нищо в купето! Зимата системата сработва дори и при недостатъчна температура! Сега колата загрява бързо но не се задейства дори и след продължително градско каране! Сутрин студена след километър сработва при не напълно загрят мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo911 Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 преди 12 минути, Nikolay Tanchev написа: Прото прочети в сайта който съм дал и ще разбереш. Прочетох и достигам до извода че е бятерията-акомулатора! Мерси за инфото утре ще отскоча до сервиз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Моя съвет е да си направиш една диагностика и да сравняваш условията от сайта с реалните в които караш. Ако работи веднъж а после не, явно има фактор който не е изпълнен. Според мен трябва да се притесняваш ако спре да работи изцяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Здравей,и на моята кола,когато акумулатора беше за смяна старт-стоп системата се държеше по този начин.Логиката е че като покараш малко акумулатора се позарежда и за това сработва и системата,а като я оставиш -акумулатора пада под допустимата стойност и комютъра изключва системата.С нов акумулатор всичко се опари от самосебеси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Тея коли явно тока много ги обърква. При мен след последната диагностика излезе грешка Engine off timer performance , която е свързана с ECU-то , но реално може да излезе и при слаб заряд на акумулатора както и се оказа в последствие. Явно си искат дълго и често каране за да им е всичко наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo911 Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 В последно време заради вируса и затворените пътища колата се караше доста малко, на кратки растояния и има ше дни в които изобщо не съм я карал и най вероятно това е дало отражение на акомулатора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Най вероятно е от това ,пък и колкото по-малко включва е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo911 Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Аз си ползвам системата,дразни ме че просто има някаква неизправност. Иначе на системата майнста и!:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 А при изтощен/разреден акумулатор преди подмяната му забелязвали ли сте по-високи обороти?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo911 Публикувано 9 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 (Редактирано) Аз не съм подменял все още акумулатора! По високи обороти имам само когато е в регенерация и аз си усещам колата защото знам горе долу кога се пуска в регенерация, иначе по високи обороти има ако пусна климатика,но ако го спра пак си падад! Редактирано 11 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване