Jump to content

А6 3000 TFSI монтаж на газ!


Recommended Posts

@norwey Трака ти главата на тебе, цъка пиезото на дюзите .... и не се самозапалва нищо, това не е HCCI мотор :)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може за такова нещо да съм чел деева. Ама не мога да го намеря...само в аутомотор унд спорт намерих и не е пълно обяснението.

По всичко личи че за такова нещо говоря, а мислех, че и при тфси е така, ма фуй...изложихте ме.:zustimm::lol:

 

Редактирано от norwey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, DOBRIAK написа:

CAJ и след това са цифри няма А ;)

 

Това нз къде го пише ама CAJA е пълния код или поне в ЕТКА и по VIN така излиза.

Не, че има някакво значение де понеже това е единственният 3.0TFSI код в купето на 4F освен CCAA който е бил за Америка ;)

Преди 3 часа, DOBRIAK написа:

Получих оферта от Ланди 3600лв и 3 години гаранция! Казват,че всички проблеми възникнали поради монтажа на газовата през периода на гаранцията се покрива от тях! Доста съм патил с такива гаранции и не знам дали да им се доверя!

 

Това за течна фаза ли е и ако да за каква точно с отеделни инектори или ползва бензиновите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените смислени решения за ТФСИ, и като цена на инсталацията, и като простата на изпълнението са стандартните ГИ със смесен разход, които пускат ту газ (в колектора, както си е нормално) , ту бензин (през неговите си дюзи).  Разход на гориво - 80:20 газ:бензин. 

 

Няма помпи, няма течни фази,, няма газ през бензиновите дюзи и прочее извращения.

Най-обикновен ГИ, който просто редува работата на газ и бензин постоянно, за да не запекат бензиновите дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нова Фабия 1,2 ТСИ на газ,2/100 бензин и 7-8/100 газ среден разход.Къде е файдата,не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, quаttro написа:

Единствените смислени решения за ТФСИ, и като цена на инсталацията, и като простата на изпълнението са стандартните ГИ със смесен разход, които пускат ту газ (в колектора, както си е нормално) , ту бензин (през неговите си дюзи).  Разход на гориво - 80:20 газ:бензин.

 

Да ве много смислено за това всичко е според кода на двигателя заеви ти. Баш за 3.0TFSI с чарджъра нещо ми се струва, че много много няма как да се сложат газови инжектори в колектора ...

Отделно, че това 80:20 може да бъде и 70:30 при определени условия и т.н. отделно, че темата е за течна фаза ама карай да върви ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и колко такива има направени в Бг и къде ?

Според мен това ще е доста хазартна схема ама всеки сам си решава.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз да не водя статистика на аудитата с газ в България. :hilezh:

Kaзвам само че има как да се направи и е правено вече.

Мога да дам и адрес, където ще му я направят колата на 100% на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да колега ако може телефон да ци дадеш ще е супер затова отворих тази тема! Още една оферта имам от Бургас 2200лв с 2 години гаранция на фирма АЕБ ако съм разбрал правилно италианска уредба! Лошото е че не са правили точно такава кола това доста ме притеснява!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко офертата ти е от Илия в Бургас (Лукойла на изхода към София), има доста богат опит с газ на мотори с директно впръскване, не би следвало да има драма.
За София можеш да питаш колегата Муцев.
 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро питах за ГИ за такъв двигател. Излизаше около 3500 и то заради някакви гарнитури, които трябва да се подменят заради свалянето на чарджъра. Въпросната кола от темата да не би да е и малко позасилена с Revo.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на мотора при 3.0TFSİ в 4F наистина е CAJ + 3 цифри.

Включих се в TFSI групата скоро и както обикновено разпитах за газова уредба, цените са над 2000лв при всички случаи и то със стандартна бутилка.За 2000-2500лв икономията която може да се постигне е ограничена максимум 30%, ако се сложи PRINS висок клас но цена даже не могат да обявят, икономията пак е максимум 40%.
Не съм се отказал напълно, но в такъв случай, главоболието от газта явно няма да си струва.

Лично смятам, че софтуерно ако може да се коригира разхода с -5 до -10% с уж добри наши мапери ,които ми твърдят ,че е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато истина искаш приемай ама кажи речи всички мотори на Ауди след 2008 са с 4 букви ... да по разни стикери седят три букви ама официалните кодове са 4 букви за справка отвори си една ЕТКА или ELSA ;)

Това не, че има някакво значение де в случая ама здраве да е :bia:

Това да намалиш бензина ... ич не ми се струва добра идея ... или с други думи можеш да думнеш мотора който се ремонтира за "жълти стотинки". Ама пък може и да има разни приоми и всичко да е безопасно знам ли :nixweiss: ама имай едно на ум.

 

Ако добре разбирам нямаш нито една конкретна оферта за течна фаза и всички са за смесен режим на работа газ/бензин.

 

Всъщност колко ти гори колата понеже ако всичко е в норми разхода извънградско се движи около 9.5-10 това с предимно магистрално каране на темпомат и + 5-10км/ч над ограниченията.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая какво пише в талона. Това мисля е серийният номер на мотора и при мен е същото в някой от всичките документи.

Иначе на талона го нямам понеже колата не е регистрирана в България.

 

Eто кво пише в ЕТКА, за справка клик.

Те ти от лепенката в багажника/сервизната книжка ;)

image.png.29380462dfa3517c9c29bcd68828d9db.png

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата. Във ВТ ми предложиха оферта 3100 лв за газовата плюс разните гарнитури и уплътнения, които едва ли са 100 лв. Оптимистичният разход на гориво, който дават е 8,5 л газ и 2 л бензин. Предвид цената на газовия инж. и километрите, които въртя реших, че изобщо не е изгодно монтирането на газов инжекцион. Решението да не закупя кола с такъв двигател няма нищо общо с възможността за монтиране на газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ако се вземат без никакви отстъпки са повече от 100 лв. въпросните ъплътнения.

Та най-вероятно иде реч за двете неща с удебелен шрифт общо са 180 лв без никакви остъпки.

 

За протокола ето парт номерата на нещата които Ауди казват, че трябва да се сменят освен въпрсоните ъплътнения ако се сваля чарджъра.

За справка и TSB за смяна PCV клапана ;)

 

06E103213 Vent Tube x 1
06E998907E Repair kit x 6
N 90316802 O-Ring Seal x 1
079129717B Seal x 6
079129717D Seal x 6

06D133036K x 6 
G 013A8J1G Coolant for top off x 0.3L

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода точно на CAJA не се определя лесно, но Сливен - София и обратно ми даде 11л едната посока бързах доста по възможност карах над 150км/ч на връщане спокойно 130-140км/ч .

120 темпомат е под 9л винаги, всичките ми измервания са по колонка, но учудващо и по борд излиза същото.

 

Течна фаза не ми препоръчваха никъде , не съм на ясно какъв е проблема.
 

Софтуерно мисля ,че не се намаля горивото, забележете по-новите генерации на 3.0TFSİ с чарджър или с турбо дават с литър на долу, с това няма да е само от скоростната кутия и 10 предавки да са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...