Jump to content

А6 3000 TFSI монтаж на газ!


Recommended Posts

3.0TFSI с чарждър има само две генерации тоя с турбото изобщо не го намесвай няма нищо общо ;)

 

3.0TFSI Gen1 се слага в A6 4F, A6/7 4G, A8 D4, S4/5 B8, SQ5, Q7 и май това е ако не пропускам нещо.

3.0TFSI Gen2 се слага в A6/7 4G, A8 D4, А4/5 B8, S4/5 B8 (може да изпускам някой модел) идва след 2014 и е доста различен два реда дюзи, суперчарджър с магнитен съединител (куплирането на ролката с чарджъра) който му се чете SSP 624

 

Та да нормално е да има разлика в разхода отделно, че 3.0TFSI се е купилирал с S-tronic, 8 Степенен типтроник и само в 4F със 6 Степенен типтроник ...

 

@boqn92 В такъв случай как постигат това намаляне на разхода с 5-10% ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@P_PETKOV Надали разликата в разхода да е от два реда дюзи и магнитен чарджър за 2014+, за тези преди 2014 включително и CAJA щом се споменава че може да се коригира разхода надолу, от нашите мапери, колкото и да е преувеличено ще има малко истина.Въпроса е някой с опит да сподели.

Имал съм опит с дизелови агрегати на различни марки, а там наистина има нещо вярно.

4G е с 35кг по-лек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има резон за оптимизация на горивните карти ама до колко е безопасно :nixweiss:

От друга страна този мотор обикновенно се взема с цел засилсване при което изненадващо разхода при нормално каране се запазва ;)

 

Искаш да кажеш, че мотора в 4G e с 35кг по-лек ли  или, че самата кола е по-лека ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-35кг дали са от мотора нямам идея.

@Krischan Ако ще гори двойно какъв е смисъла от 3.0 мотор с ремап.След ремап колегата е потвърдил ,че предишния разход се запазва значи е възможно и по-нисък.

Спори се дали газовата уредба е рентабилна, подхвърлих идеята ако се търси икономия да се пробва софтуерно и да продължим с бензина.

Близо 3000лв за допълнителни 100кг и в повечето случаи 50/50 бензин/газ не е най умното решение.

Разбира се като купувах и аз не мислих за икономия ,но идеята за повече километри с един резервоар не е лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има някакво търсене и на такъв тип ремап щом се предлага: "предлагаме, специален софтуер за икономия на гориво (ECO TUNE). Този тип REMAP е подходящ както за леки автомобили, така и за камиони и бусове. Реализираната икономия е до 10%."

 

За повече инфо клик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@boqn92 35 кг са нищо реално погледнато между 4F с повече екстри и 4G с по-малко екстри ще има по-голяма разлика в теглото ...

 

Та звънни и ги разпитай как се случват нещата с тоя ECO TUNE възможно е да има чалъм в даден диапазон от обороти и спрямо колко е натиснат педала на газта да оптимизират разхода и в същото време да имаш повече мощност в останалата част на оборотомера ... което никак няма да е зле ако може да стане. Все пак при 150км/ч е на ~ 2600 оборота, а при 180 е на ~ 3000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV При 20к км. годишно ще избирам ремап,качествени гуми, хубави горива и масла и предполагам няма да има драма с разхода.

Този подход ще избирам лично аз, но продължавам да следя темата и ще информирам за постижения.

Пък се надявам “Държавните Бензиностанции” да пуснат -0.60лв/Л от 1.40лв/Л и няма да има нужда от излишни главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течна фаза ще е супер за този мотор, да влиза газчицата на -40 ще е мехлем за този горещ мотор. Но не знам дали се предлага в България. И ако се засилва първо това трябва да се направи, да няма после изненади с газовата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.05.2020 г. at 11:39, boqn92 написа:

ако се сложи PRINS висок клас

Принс-а е към 3.5/4 бона , за течна фаза говорим.

Проблема е, че с нашата газ, помпата в резервоара си заминава рано или късно... не съм сигурен за тази на принс, но предишните дето ги слагаха на Грейт Уол така ставаше!

Помпата с бутилката е към 400 евро
 

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вносителите на принс в Полски Тръмбеж са малко идиоти, нашият пазар не ги интересува,изнасят за Румъния. Та... не очаквай гаранция от тях. Освен това тази цена , която ти казах е с компоненти купувани от вън, тук не познават парите.
От друга страна никой не купува Принс, защото е скъп и почти никой не я монтира. И няма опит с тях!
От трета страна, не виждам да се предлага течна фаза за Ауди. Там компа идва преконфигуриран за конкретната кола. Има само Киа, Мазда,Форд ,Хюндай и Мерцедес. Нямам представа на какво се дължи това.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз визирах сериозни фирми и вносители на газови уредби, не точно и конкретно Принс. 

Ако има гаранция 5г - то и ивестното думкане на помпата се покрива в рамките на тези 5 години, остава главоболието и разкарването.

Няма да се взима и монтира в Полски тръмбеш, а най-близкия голям град със сериозни вносители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

това е добро инфо, значи става. :) покарай и пак сподели впечатления, колко излезе като цена? 

Само газ да ѝ сипваш и газ да ѝ раздаваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 газ,2.4 лт бензин  на 100км. изминати около 4000км. цена на комплекта 3300лв. гаранция 100х.км от ланди ренцо.колата работи нормално.това е пета

та ми газова уредба  на ланди  ренцо  монтирана на ауди и 800х  безпроблемни километра.колата  няма ремап.

Редактирано от rosenbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли доста по-малко и зависи къде се кара колата повече. Този двигател в София с настъпване мисля си прави до 15 без ремап. 

Мисля, че разликата на газ и на бенз е към ~15лв на 100км. 3300лв за 25000км няма ли да е на нула, като слагам и малък резерв за някакви консумативи, въпреки че има и гаранция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базирам се по данните на колегата, който казва в предишен пост че му е горяла средно 10 л. бензин извънградско преди. Лев за лев, 10 литра газ са си 4,2 литра бензин, което означава че му гори еквивалентно на 6,6 л. бензин сега.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, не съм видял за неговия разход. В Кюстендил може и да е ~11, но в София хора са споделяли, че към 14/15, а може и повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...