Jump to content

Audi A6 quattro 2005-2007 мнение


Recommended Posts

Здравейте,

 

имам следната дилема. А6 от 2006-7 Дизел струва ли реално 6-10к ? 
 

В момента си търся кола, отделен бюджет до 10к и се спирам на А6, но гледайки по-стари постове поддръжката не е от най-евтините.

 

може ли някой да ми сподели 1- дали ще намеря читава за по-малко от 10к (2005/6/7), 2- колко ще ми излиза поддръжката за колата 3-ако я закупя реално за примерно 7к, другите 3 ще ми стигнат ли да я обслужа и подготвя за каране?

 

благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че ще страдаш ако гледаш А6ци с 3.0ТДИ. Това колко струва една кола е толкова разтегливо, че ум да ти зайде... Особенно на българския пазар 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много обсъждана тема 

почети из форума

 

Струва си само, ако е много запазена и на малко км, разбирай под 250. След 200 започват проблемите и някои от тях са сериозни и може и 5х да не ти стигнат за първите ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си взимаш А6 за 7к, по-скоро се огледай в А4. 

За 7к най-малкото салонът ще е доста изморен, няма да има много екстри, някои няма да работят, дори и на този етап да няма належащи неща, в което се съмнявам, ще те дебнат всеки ден няколко потенциални ремонта за 2000+ лв. 

Аз не се сещам за колега с читаво и поддържано А6, който би се разделил с него за подобна сума.

Ако ще взимаш 2.0TDI, то тогава съвсем изборът отива към А4, този мотор не е за това купе. Ще се мести и толкова. 

Ти решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не си заслужава, защото ако някой си поддържа колата от тези години няма да я даде за тези пари, а неподдържана 15 гоидшна 4ф-ка е последното което ти трябва. Супер мноог време и пари ще се вложат и пак няма да е като хората. 4ф гледай накрая на фейса 2010-11, там може да попаднеш на нещо заслужаващо си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво 2010-11, ама с този бюджет май трябва да смени валутата.

За тези пари и години дали не е по-добре да е бензин ? 

На 3.2 FSI и 4.2i се слага газов инжекцион. Да кажем 2000-3000 лв.

Да кажем обслужване и ГИ отиват 10К. И после чакаш вериги и автомат. Ако колата е до към 250-300К...не вярвам да има дерт с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сте страшна работа !!!

Всеки път едно и също.Най-добре да е 2015 г. нали ?

Направо му кажете да си търси друга кола !Ауди се купува само НОВО , както вие правите ... ха ха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Krischan написа:

Вие сте страшна работа !!!

 

Преди 8 часа, soult@ker написа:

Бюджета е ясно, че трябва да се вдигне или да мине в по-нисък клас като а4 б7.

 

Какво неясно има? 

вади едни 10 и може и да се класира за Б7.

4Ф с 3.0ТДИ ще е абонат в някой сервиз. 500 лева на месец е само застраховка,данък,гуми и нафта.А всичко останало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Krischan said:

Вие сте страшна работа !!!

Всеки път едно и също.Най-добре да е 2015 г. нали ?

Направо му кажете да си търси друга кола !Ауди се купува само НОВО , както вие правите ... ха ха

ще му дадеш ли твоята за 7000лв? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите отговори,

 

Гледайки темата, може би А6 звучи по-амбициозен избор и предполагам няма да преборя няколко 2к ремонта + допълнителни 500лв+-/месечно.
 

Ако е така, Дали А4 2006 няма да е по-добра опция. Примерно - https://m.cars.bg/offer/5da41dfd89db6c29a9414741

 

или 2005

 

https://m.cars.bg/offer/5e13559514f653755736c1d4

 

найстина не искам да опирам до опел.... Бих се радвал на още препоръки/мнения. 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси 1.8 Турбо за този бюджет, ще влезнеш с повече търпение. Ако преглътнеш да е без Куатро - най запазената на най малко километри.Ако държиш да е Куатро - повече търпение и малко повече пари може би, но адски малък избор на екземпляри.

В диапазона до 10000 лева няма повече кола с толкова малко скъпи ремонти.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11583089128488713&slink=fcy0wx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, tonko2.0T написа:

Извън бюджета му е доста, затова не я предложих, иначе и на мен ми хареса. Тя ще отиде на 14-15 със всичко... ама няма пълно шастие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, mshbul написа:

Това е много обсъждана тема 

почети из форума

 

Струва си само, ако е много запазена и на малко км, разбирай под 250. След 200 започват проблемите и някои от тях са сериозни и може и 5х да не ти стигнат за първите ремонти.

Ха ха, да бе, проблемите с 3.0тди започват след много х 200к км, повярвай ми. Ако вземеш удушена италианка е много вероятно да имаш проблеми, но това се отнася за всички автомобили.

Но съм съгласен че за 7К е (почти) невъзможно да се намери читава 4ф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Prokopi90 написа:

Извън бюджета му е доста, затова не я предложих, иначе и на мен ми хареса. Тя ще отиде на 14-15 със всичко... ама няма пълно шастие

Е тази е за по-малко пари, с ГИ и регистрация...и ръчка.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11588080136538200&slink=fd5140

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базова B7 с вежди за 12к....2020 сме вече.Тази по става https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558942586563625

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тук е важно да има екстри....например мултиволан, с който може само да си регулираш волУмето,

RNS-E.... супер яката навигация, почти като на Нокия е71, както и платнЯни седлаки а.к.а. еСлАйн, ма не точно. 

Гледам  у швейцарско S4-ките Б5  и В6/7....и не мога да схавана защо няма В5-ца по-евтина от В6/7 :nixweiss: 

Дори повечето В5-ци са два пъти по-скъпи. Същото и с 1.8Т и 2.0ТFSI.....с черни и мазни ауспуси, кат комИна на село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Prokopi90 написа:

 

В диапазона до 10000 лева няма повече кола с толкова малко скъпи ремонти.

 

Има има, ама тука не се разрешава назоваването на други марки, че вземе някой се откаже от хАлди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Raziell написа:

Базова B7 с вежди за 12к....2020 сме вече.Тази по става https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558942586563625

Що ли?

Сигурно щото не искат да търсят глава в продавалника пост фактум?
Да бе, знам, че имаш такава и "няма никакви проблеми", но въпроса е ДОКОГА?

Щото съм виждал такъв двигател на 100000 км за ребилд

Преди 2 часа, ЦецоКолев написа:

 

Има има, ама тука не се разрешава назоваването на други марки, че вземе някой се откаже от хАлди. 

Кой точно кенеф? Дай го да го видим?

Преди 3 часа, cokesucker написа:

докато за 2.0 TFSI нещата седят другояче... 

Не думай, и що така 😁 дали щото не се знае кога ше се разпарчатоса целият двигател  на некой аутобан?
Не ме питай откъде знам (BUL под 100000 км)
image.png.a8cc9294821a8c4bd2d555543d4fd216.png
image.png.a6c5e225c6ccaec829f58487b2dde132.png

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...