Jump to content

Audi A6 quattro 2005-2007 мнение


Recommended Posts

@kurtyВажно е съотношението цена ,екстри ,състояние и километри.Относно RNS, от Audi все още пускат ъпдейти ,вече има за 2020 може да провериш.Салона е по-хубав от  базовия(автобусни седалки) и няма да запича лятото.

@Prokopi90Нямам идея до кога ще изкара в момента е на 179к реални , със стейдж 1 , ъпдейт на автомата и сменяма маслото на 8к.

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Prokopi90 said:

 

Не думай, и що така 😁 дали щото не се знае кога ше се разпарчатоса целият двигател  на некой аутобан?
Не ме питай откъде знам (BUL под 100000 км)
image.png.a8cc9294821a8c4bd2d555543d4fd216.png
image.png.a6c5e225c6ccaec829f58487b2dde132.png

 

Нищо му няма, малко ше се трЪкне с шкуркичка, ше го гресираш и ще заспи.:lol:

 

Кажи колко би струвал целия ремонт, при положение че сменяш бутала, мотовилки, лагери и тн. + труд, като цените са без отстъпки, мисля че би било полезно за тези които обмислят този вариант.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от коя година го оправят тоя тфси?

Аз се бях замислил за такъв като купувах дизела, но като видях какви проблеми създава се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, cokesucker написа:

би било полезно за тези които обмислят този вариант

това е първото ТФСИ...
Глава читава между 800-1000 лева, със или без валовете зависи от уговоркста.Трябва да се ревизира главата, не се знае маслената помпа с баланс модулите в какво състояние ще е,биелни, основни лагери,колянов вал..Около 2000-2500 лева със подменени повечето неща лева ако сам си го правиш

Целият двигател по моргите - 2000 лева .уж го чуваш как работи, ма то това нищо не значи, както работи перфектно и така се разпарчатосва в движение... както си караш, светва лампата за маслото и сичко приключва там за секунди... спира да качва масло в главата при това положение и оттам на сетне филма е ясен...

Редактирано от Prokopi90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

В другата тема се спрягаше около 3к лв., според зависи от частите цифрите за ремонт и труд цифрите изглеждат в диапазона 3-5к лв. Изгубеното време и нерви никой не ги споменава обикновено.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2020 г. at 21:09, cokesucker написа:

1.8 TQ в B7 държи цена, в Германско под 200к км натоварено с екстри отива на 7-8к евро, докато за 2.0 TFSI нещата седят другояче... 

Преди месеци в Хамбург имаше на обява А4 Б7 Авант 1.8 TQ S-line Plus.С доста шукарии.Цената се въртеше там-над 7k евро.Бързо я лъхнаха.

 

На 11.05.2020 г. at 21:31, kurty написа:

Гледам  у швейцарско S4-ките Б5  и В6/7....и не мога да схавана защо няма В5-ца по-евтина от В6/7 :nixweiss: 

Дори повечето В5-ци са два пъти по-скъпи.

Читаво 2.7T в S4 и RS4 B5 си държи цена и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-евтиното B7 1.8 TQ в момента там, липсват екстри и на мен ми изглежда малко гастербайтерско

 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-1-8-t-quattro-leutkirch/297948783.html?ref=srp

 

По хубавите с екстри се въртят около 7-8

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-1-8-t-quattro-exclusive-s-line-6-gang-erbendorf/297894488.html?ref=srp

 

"NO vulnerable (T) FSI engine, rock solid 1.8T !!! " - написали са го хората.:hilezh:

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Иначе хамбургската,сега я гледах пак,беше само с външен S-line пакет.Не S-line Plus.Вътре със спорт пакет,както го водеха там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото , синята с куатрото е доста добра кола, сега я позагледах. Ясно е, че е понапудрена малко, но преди пудренето не е била разпад, което е важно. Каквото и да и стане, за цената на веригите на 3.0ТДИ ще стане пуканка. Едни оригинални джанти като хората и ще стане съвсем друга кола, тя си е вече с S-line окачване.

На 11.05.2020 г. at 21:31, kurty написа:

RNS-E.... супер яката навигация

RNS-E PU има почти всичко, коеото имат колите от днес с навита за по 5000 лв доплащане. Може би единствено му  липсва Carplay за андроид и айфон
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче това е оригиналният волан и не е на повече от 250000 км. На 140 не е в никакъв случай

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на мен ми се струва на около 200к , не че може да се каже по снимки, но на Джамбазов не му вярвам дори като ми каже "добър ден". Хубаво е като се гледа  там ли му е резервната гума с крика, че и такива мизерии правят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7-цата вероятно е внос от Италия.Може и да са я подмладили малко.На бг пазара в момента,друга с такъв мотор,задвижване,кутия и заводски S-line Plus пакет няма.Мултиволан се сменя,без това и навигация(RNS-E или BNS) липсва.Цената не е ниска,като се има в предвид,че има и Б8-ци на същата.По снимки толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за 3.2FSI мотора какво ви е мнението ? Знам, за веригите и за нормалния нагар при FSI, но нещо друго като цяло има ли ?
Не ми се иска да взимам дизел с всичките забрани които налагат из цяла европа и така нататък, но ще видим.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...