ppireff Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Здравейте, колата ми е S3 8L BAM. От известно време наблюдавам следното - при отпускане на газта над 3500 оборота, се чува така наречения "flutter" звук, какъвто издават афтърмаркет blowoff клапаните. Огледах рециркулационния клапан, изглежда си е заводския, на Bosch. Ако правилно съм синтезирал каквото изчетох из нета, клапана не работи, а при отпускане на газта въздуха се връща през турбото. Моля за мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 12 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 Ъпдейт. Рециркулационния клапан работи, задържа вакум, n249 също работи, щрака, съпротивлението между двата пина на n249 е 24 ома. Проверих и n75, здрав е си. "Fluttera" си остана, няма грешки по мотора. От какво може да е проклетото съскане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 14 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Проблема е решен! Оказа се че n249 по някаква причина е повреден, но е факт че пускаше въздух когато имаше напрежение на буксата. Смених го с нов, и всичко заспа. Темата е за ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 9 Август 2020 Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 Излизаше ли някаква грешка на диагнистиката преди да смениш n249? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 22 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2020 (Редактирано) @Mu4MaHa Само тази - 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249) Mechanical Malfunction. Имай впредвид че дори и да работи като подадеш напрежение на клапана, щом има тази грешка клапана е за боклука. Редактирано 22 Август 2020 от ppireff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Август 2020 Доклад Share Публикувано 23 Август 2020 (Редактирано) И при мен се появява, но доста рядко. По логовете гледам че е излязла веднъж преди години на 153 хил. и наскоро пак на 202 хил. (сега съм на 206 хил.) Не усещам някакви негативни симптоми, но ще го сменя както казваш да видим какво ще се получи. 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249) P2261 - 008 - Mechanical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 144 Mileage: 153456 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1894 /min Load: 9.4 % Speed: 91.0 km/h Temperature: 95.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 940.0 mbar Voltage: 13.589 V ... 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249) P2261 - 008 - Mechanical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Mileage: 202604 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2169 /min Load: 9.0 % Speed: 108.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 36.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 13.716 V Редактирано 23 Август 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 След няколко дена грешката изчезна и за момента не е излизала отново. Единственото, което направих е да проверя дали работи DV клапана. Тествах го и си работеше. След като го монтирах отново имаше същата грешка и след няколко дена си изчезна от самосебе си. CVT я кажи как извлече тази подробна информация за клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppireff Публикувано 12 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2020 @Mu4MaHa Тя информацията не се извлича, зависи от колата. Колкото по-нова, толкова повече инфо за грешката дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване