Jump to content

О пръстени или тандем помпа


tonkata0770

Recommended Posts

Здравейте колеги ,от скоро съм собственик на ауди а4 б6 1.9 131кс.avf  четох доста теми но не ми стана ясно как точно да диагностицирам моя проблем а той е доста познат като четох много подобни теми,та когато колата я спра в равно положение или с предницата нагоре и престои няколко часа пали трудно ако я спра с предницата надоло може да не я паля няколко дена и пали като кибрит,от темите исписани разбрах че вариантите са о пръстени или тандем помпа но как да разбера кое от двете е освен това повишава нивото на маслото и когато поработи малко има силна миризма на газове от към мотора благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да започнеш от уплътненията на дюзите. Първо - по-евтиния ремонт е, и второ - по-често се случва в тях да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не трябва да я караш така, защото се разрежда маслото и се влошава мазането, но всеки сам си преценява как да поддържа и кара колата си. Относно тандем помпата -  преди това ти писах, че по-рядко е в нея проблема, а и е по-скъпа смяната, отколкото е смяната на уплътненията на дюзите, които са по-честия "виновник" за твоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на О-пръстените на дюзите не е по-евтиният вариант,но това е тема за дръг разговор.Комплект уплътнения за дюзи е 25лв.на дюза без реглажният винт.Следва демонтаж на дюзите,смяна на уплътнения,монтаж и реглаж.Тук нямам идея колко струва труда

Нивото на маслото в картера се покачва,защото О-пръстените изпускат нафта и тя се смесва с маслото.Уплътненията,че са износени е ясно,но освен тях имаме и разбити легла на дюзите.Смяната на уплътненията е временно решение.

котато колата е под наклон с предницата надолу резервоара остава по-високо от мотора и дюзите не се изпразват.За това и колата после пали по-лесно без да люлее обороти и да работи на 2-3 цилиндъра докато се обезвъздуши системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня.Износените уплътнения причиняват разбиване леглата на дюзите.О-пръстените трябва да се сменят преди появата на симптоми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че колата я взех от атокъща  нов внос от италия на 360000 реални км. И това нещо нямаше как да го предвидя сега в понеделник ще махаме капака да видим какво ще е състоянието,а може ли от тандем помпата да вкарва горивото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете места имаш високо налягане на горивото и уплътнения. Смени на инжекторите  ,ако е от помпата ще трябва замяна с нова.И само качествени пръстени ,за да не повтаряш процедурата.

Редактирано от audi+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите а от къде може да идва тая миризма на газове от към мотора мислех че меката връзка е скъсана но се оказа здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стотина лева е комплекта с о-пръстените за четирите дюзи. Още толкова долу горе ти е подмяната. Ако искаш да е както трябва, се сменят и болтовете!  Още като махнат старите о-пръстени , ако си разбират от работата ще разберат има ли износване на леглата. Ако няма - супер. Ако има.....в дългосрочен план ще трябва друга глава. Като сменяш тях, смени гарнитурата на тандем помпата.....понякога заради нея вкарва гориво в маслото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, tonkata0770 написа:

Благодаря за съветите а от къде може да идва тая миризма на газове от към мотора мислех че меката връзка е скъсана но се оказа здрава.

От много места:  гарнитури изпускателен колектор, егр  тръба , картерна вентилация ,теч на масло по двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, skorvod написа:

Износените уплътнения причиняват разбиване леглата на дюзите.

Не са уплътненията,а начина,по който се закрепват дюзите към главата е причината за износването на леглата им.Това разбира се се случва след някакви си 300 и нагоре хил.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veselin velchev Начина на захващане е ясен, но именно читавите гумени о-пръстени дистанцират и предотвратяват блъскането на тялото на дюзата в леглото на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тъй направих аз на А4-та като я купихме преди четири месеца.Отворих за малко капака на клапаните и не издържах на изкушението.Купих нова глава,нов разпределителен вал,нови повдигачи,болтове за главата,разните му там гарнитури и ангренажен комплект

преди 2 минути, skorvod написа:

 

Абсолютно съм съгласен с теб и заради това направих това,което написах преди малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм изчел всички коментари  и направо ще напиша моето мнение.
и от двете места може да смесва гориво и масло. Гарнитурата на тандем помпата е една метална (30тина лева струв) , може да я смениш , но трябва да имаш в предвид ,че тия тандем помпи се изметват с течение на времето и гарнитурата може и да не свърши работа . Уплътнения на дюзи не съм сменял и немога да изкажа мнение за цени.
Относно миризмата на изгорели газове : аз бих прегледал егр охладителя . Там доста често има пробив и по-тончно на връзката от изпускателния колектор към егр охладителя. Прегледай за всеки случай всички тръби на егр охладителя.
Успех и сподели резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен имаше пробив и реших да огледам други такива втора употреба и се оказа ,че и тези които намерих имаха пробив на същото място , което съм обяснил по-горе . Това е вариант да мирише на изгорели газове под капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ремонтен комплект със всичките гарнитури за тандем помпата купуваш си тях,купуваш и за дюзите и решаваш проблема,освен ако леглата на дюзите не са изядени.

27605520_1999507520075824_1011347955_o.jpg.c94004afeba3276251455d3f87afa85a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених о пръстените сега пали като кибрит вала поизносен леглата също не са в цветущо състояние но поради финансови причини за сега ще я карам така,ще следя редовно маслото и как пали апък каквото е рекъл господ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...