Jump to content

О пръстени или тандем помпа


tonkata0770

Recommended Posts

 Ами за сега няма такъв звук или ако има не е толкова силен,а маслото когато го смених беше 5w30 motul и понеже пак ще го сменям се чудя да сложа ли 5w40 една идея по гъсто какво ще кажете 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, skorvod написа:

 Слушай да не се появи буботещ звук от към въздушния филтър, вследствие на износения вал.

Точно заради този звук,който се появи след смяна на масло и филтри отворих мотора и смених всичко.Съжалявам,че не направих снимка на вала.На втори цилиндър гърбицата на вала,която натиска изпускателния клапан беше яко омазана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, tonkata0770 написа:

Какво ще рече омазана?

Малко по-зле от снимката на Niko.Въпросната гърбица на вала беше станала почти кръгла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточним, рядко мазането е причината за такава повреда (освен при определен набор мотори, главно дизелови), почти винаги е дългия пробег и умората на материала, от която просто няма спасение и все някога настъпва. Затова милионниците, които се продават масово тук на по 150-160К км., ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се отварят и оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бомба-дюзата става точно от влошено мазане, което се получава след като почнат да изпускат уплътненията на дюзите. Нафтата се стича точно по повдигачите, и те заедно с вала стават на гъз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, NIKO написа:

Use your imagination:

zamenaraspredvala-ab9abba0.jpg

Е те тва е малко омазана.

Колега тоя ти ли си го снимъл и ако да колата как работеше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е моя снимката, но съм вадил от мой кошник същите валове, на някои шийки и по-зле. Мотора си работеше нормално, хидравличните повдигачи компенсират почти всичко, но когато и те почнат да издишат, мотореца кляка и те псува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам че не направих снимка на моя вал,но моя на две от гърбиците беше само грапав на пипане с ръка се едно си го търнал с шкурка а другите бяха гладки като огледало и се чудя колко ли може да изкара колата е на 360000км. Иначе на километраж е 179000🤪

А тоя моя приятел който сменя о пръстените каза изобщо не я карай че не се знае кога може да почне да работи като трактор 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...