YankovY Публикувано 14 Май 2020 Доклад Share Публикувано 14 Май 2020 Ново двайсе'.. Както си карах из задръстванията в понеделник, на един светофар спрях на сянка и лявата половина (зона) започна да духа топло. Ама стабилно топло. Отворих прозорците, обаче толкова се нагря положението в колата (предвид че и навън си беше жегица), че направо спрях климатроника. Дясната половина си духаше студено без проблем. На следващия светофар пак я пробвах, обаче пак същото... Вдигах градуси до край, свалях, обаче единственото, което се променя беше силата на вентилатора. След известно време пак го пуснах и беше по-добре - вече не духаше топло, а духаше студено, но като чели не минало през климатика, защото разликата с дясната зона беше много голяма. На другия ден си работеше що-годе нормално, но пак с лека разлика в температурата лява спрямо дясна зона, като дясната си духаше нормално студено, а лявата по-топло. Вчера по обяд паля и веднага тръгва студентото от двете зони...и изведнъж хоп - смениха си местата. Дясната почна да духа топло, а лявата ледено... Не съм я чел още, защото лаптопа ми с Уиндоус е на ремонт, а пък на ябълката не мога да подкарам ВагКом-а... Та, 3 въпроса: 1. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? 2. Тези клапи за топло/студено калибрират ли се, или положението клони към хардуерен проблем (междудругото не се чува тракане и щракане от клапи и тн) 3. Да препоръчате доверен и проверен сервиз за тези климатроници, където знаят какво правят с А8-ците? Благодарнсоти предварително и поздрави! Явор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 (Редактирано) Задължително VCDS и тогава пак пиши но клони към хардуерно брат—клапите: ...което си е ‘жълти стотинки’ като части, ’майка си и баща си’ като труд и работа Редактирано 16 Май 2020 от D. Antonov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 17 Май 2020 Доклад Share Публикувано 17 Май 2020 Лесно се поправя ако е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 19 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2020 (Редактирано) Прочетох я, една камара грешки е изплюла. Ей ги: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No SW: 4E0 910 043 HW: 4E0 820 043 A Component: KLIMAAUTOMAT 011 0240 Revision: 00000009 Serial number: 00000000006828 Coding: 0069657 Shop #: WSC 00485 128 56716 VCID: 5A3F94831668C71834-800E 6 Faults Found: 00066 - Rear Right Footwell Heater (Z43) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 117 Mileage: 212952 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.12 Time: 15:30:53 Freeze Frame: Voltage: 13.80 V 00065 - Rear Left Footwell Heater (Z42) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 27 Reset counter: 156 Mileage: 212986 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:37:33 Freeze Frame: Voltage: 13.80 V 01851 - Position Sensor; Defrost/Upper Body Shut-Off Flap Motor; Front Right (G317) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 156 Mileage: 212987 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:38:56 Freeze Frame: Voltage: 14.00 V (no units): 116.0 (no units): 255.0 00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212989 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 18:42:18 Freeze Frame: Voltage: 13.50 V (no units): 0.0 (no units): 224.0 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212990 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 20:06:59 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V Temperature: 11.0∞C (no units): 120.0 (no units): 68.0 Temperature: -86.0∞C 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 156 Mileage: 212990 km Time Indication: 0 Date: 2020.04.15 Time: 20:09:29 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V (no units): 174.0 (no units): 255.0 On 5/17/2020 at 5:38 PM, billysezgo said: Лесно се поправя ако е от това. Ще дадеш ли жокер? Редактирано 19 Май 2020 от YankovY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 (Редактирано) изчисти ги пъро. напраши тест и да се види кое остава Редактирано 20 Май 2020 от billysezgo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 С Ваг-ком можеш да пуснеш калибриране и тестове на всяка клапа. Ако това не помогне ще трябва да се пръска панаира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 28 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2020 Ще пръсна аз панаира...мани не споменавай дори 😶 Я кажете някой доверен сервиз в Софията? Че нещо от понеделник до петък много бачкане...а пък събота-неделя много скитане... И време за клапи не остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 На 21.05.2020 г. at 12:54, Mustaka написа: .....можеш да пуснеш калибриране...... Правил ли си такова калибриране? Да дадеш жокер от коя група се прави. Гледах половин час и не се ориентирах за калибриране. Иначе на тестове работят всички, но в движение нещо не се слуват нещата. Например средните 2 въздуховода на никакво положение на климатроника не мога да ги накарам да духат силно. Сменил съм 2 мотора, коите не работеха добре и запъваха. Имам още 3 резервни, но на тест всички отиват от едно крайно положение в друго без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Излизат някакви видеа, които са около VW ама предполагам и в Ауди е същото: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliyan200 Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 Добре де, темата Ви остава в нищото! Ами споделете как се е развил проблема! Когато имате проблем пишете за помощ! Ами споделете, ако някой има същия проблем поне към какво да се ориентира! Баси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване