Jump to content

Мнение за Audi A4 2.5 TDI


Recommended Posts

преди 32 минути, veselin velchev написа:

Навиваш го да си купи душегуб?

Здравейте! Може ли да бъдете малко по-конкретни с проблимите на този двигател? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора - може ли линк към обява на А4 от 2006г с такъв двигател 2.5TDi 180к.с.,че аз нещо не знам да има такава комбинация. От всички видове двигатели, които се монтират на модела точно този ли ти допадна или е на супер тънка цена и не се сдържа да разбереш що така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 Смятам да си закупя автомобил и докато разглеждах ми изпадна. Цената е 4000лв което спред мен е доста малко.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше един доволен колега, наскоро го хвалеше под път и над път тоя мотор, та той да каже. Вели май беше. 

Иначе май не е особено икономичен освен всичко друго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е уникална. 

 

Ами харесал си го е човека, какво толкова? Дайте па да харесва каквото на вас ви харесва, м?

 

2006 с такъв мотор обаче вече няма, до 2005 мисля са, но евентуално първа РЕГ може да му е била 2006 и по това да бърка. Иначе последните са 2004-2005 с по 163 и 180 коня, последните ревизии (BAU до колкото се сещам е най-читав от 180).

 

Какво да го окачва - сериозен разход на гориво, скъпо окачване и обслужване , евентуални (ЕВЕНТУАЛНИ, НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ) течове, но мисля, че при 163 и 180 от последните ревизии /не първия АКЕ ако не се лъжа/ не би трябвало да имат ядове с капаци и картерна вентилация. Та така. Ако е гледано и поддържано - да взима. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след детайлен оглед в сервиз за течове, грешки и т.н. Окачване вероятно ще има да се прави (около 700 лв. за читав ATEC с гаранция, 1000 лв. с газови амортисьори среден клас, че иначе клати дразнително), 1200-1400 лв. обслужване (в момента имам познат с оферта от Порше за 1550 лв за 163 коня, не знам други детайли, а и то не всичко по оферта излиза същата цена) с читаво масло  и ремъчен комплект, водна, термостат и т.н.

 

Общо взето прибави поне 2 бона отгоре. И то ако няма други ядове. С дюзите нямат проблеми, не пикаят. Нека се види работата на турбина и дебитомер, не са му проблемни, но могат да станат.

 

После следва махане на катализатор и EGR (ако не е правено) и един чип за мощност до към 200 коня и 400 nm (дават ги 210 и 420, но на хартия) за да се възползваш максимлано от това, което може да ти предложи. 

 

Не оставаш без поне 10 литра нафта и гледаш да е читава, да няма ядове с ГНП (диагностика - задължителна). Отделяш си в шкафа едни 500 лв. и ги прежалваш от сега. Това са "ГНП вложения". На мен не ми се е случвало, но ги имам в резерва. На мой близък 7 години не му тресна ГНП-то, може и изобщо да нямаш ядове. Ама ако имаш - приготви си парички. Електрониката му просто все в един момент ще пормирише цветята откъм корените. Пак казвам - не е задължително, аз нямам ядове с ГНП, но не означава, че не може да нямам. Срещу VP44 няма застраховка.

 

И така...теглим чертата. Много каран и употребяван мотор, скъпо окачване, скъпо обслужване и скъпи ремонти на евентуални дефекти (валовете не би трябвало да са яд при 180 коня след 2003-та, но с масло на максмимум 10К, иначе и те могат да треснат).

 

Това животно се купува само, ако искаш точно това (както мен и колегата, който нещо се изгуби), знаеш колко ще даваш и какво може да те очаква, но си инато копеле и искаш и държиш на това. Иначе може да се насочиш към нещо по-ново или поне по-евтино откъм грижи.

 

Друго не се сещам.

 

P.S.: Ако имаш предимно градско категорично избягваш тоя мотор. Разхода дори лятото е брутален, зимата да не коментирам. На извънградско се трае, ако си копеле като мен, ама градското си е кофти. Ама и на това свикнах, щот съм си копеле нема си го дам. Ама да си знаеш. 

Отделно това градско се е*ава и с турбината и съединител/маховик, което вече хич не е евтино...

 

Редактирано от atanasov305
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв автора ако сериозно си търси кола: ходи гледай това и ако те грабне го взимай, че с тоя душегуб може да влезеш в такива приключения, че свят ще ти се завие ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие па все акаунти-клонинги "надушвате". Паднаха цените, не всеки му знае болежките на мотра. Като го видиш за тая цена и не знаеш друго за него, нормално е да си паднеш по него. Все едно 4F 3.0 V6 TDI за 7 бона. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

Къв автора ако сериозно си търси кола: ходи гледай това и ако те грабне го взимай...

 

B6-ца за 10к лв....  Да не сме 2010 пак деба? :lol:

 

Moята я взех за под 6 бона миналата година, пак тръц куатро ръчка седан със спортен салон, подгреви, чейнджъри, дабъл дин заводски, всичко без люк, на 130к км реални проверени, един собственик, швейцарка...

 

Сега освен и аз да я пусна за 10к и с печалбата да отида за 1 месец на малдивите? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е от Септември 2019 ... ся на колко баш ще се продаде ева ли. Аам поне на снимки изглежда запазена.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обективно ако тази B6-а е в това състояние и тази визия си залужава парите. А и е с доказано добър мотор. Бих и дал парите, ако търсих бензин и нямах вече текущия. Винаги може да се даде някой лев повече за нещо, което ако наистина е перфектно би си заслужавало.

 

Ами долу-горе запознах питащия с по-фрапантните моменти, нека си прецени. Мисля, че все пак за толкова незапознат и питащ е по-добре...НЕ. Това е мотор за запознатите с него, за тия дето искат точно него, инати копелета са и ще пръскат до полуда, ама ще са с него. Като мен такива. Иначе е изцяло нерентабилен. И , да... стар.

 

Но привлича с цена - факт. Като видиш V6 и 180 коня за 2 бона не мое да не ти се пълнят очите. Само, че от там почваш...

Редактирано от atanasov305
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май някой пак трупа мнения. 

Отделно вели с паралелни профили влиза да нахвали тоя провал 2и5тедей във всяка възможна тема (може би иска да увеличи шансовете да продаде своя навес). Ако не съм прав - значи положението е още по-зле и всички собственици на такъв агрегат са за професионална помощ.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие защо си мислите, че всички са мулти-профили или, че няма интерес към този мотор все още? Не всеки е длъжен да му знае болежките. Влизаш в mobile-то и гледаш "1.9 110 - 5 бона, 2.5 V6 180 - 2 бона". Че може и с куатро, и с S-line...айде да не е 2, ама не повече от 3. 150-ките и за под 2 бона вървят (AFB и компания). Като не знаеш и гледаш само по цифри...логичен избор е "шестака". Плюс това в България масово се вярва на максимата за "здравото немско" и "TDI". Масово не правят разлика - щом е немско и TDI значи е безсмъртно. И така стигат до 2.5 пред разпад за 1500 лв. Какво странно има...нормално. 

 

И колкото повече пада цената, толкова повече "незнаещите" ще го избират - очаквам quattro и S line с BAU мотор за няма и 2 бона. Че няма здрава кобилица (примерно) кой ти гледа и кой изобщо знае, важното са екстрите, емблемата и да евтино с много коне. После и едно чипче, така хубаво да изнасили ГНП-то, дето няма много душа.

 

Тоя мотор предвид конете си, кубратурата и цената си очаквайте да го виждате по обяви и на пътя още доста години. Това, че 99% от купувачите после ще реват е отделно.

 

 

Редактирано от atanasov305
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...