Jump to content

АUDI A3 1.8T 150 QUATTRO 2002г. Мнение и съвет


Recommended Posts

21 hours ago, Prokopi90 said:

Разбира се , новият душегуб е къде къде, особено за градско ;) харчи само 15 в София .....

Не разбирам какво имаш предвид? Този двигател също харчи 15/100 в София.

 

15 hours ago, robobug said:

Хем турбо дупка, хем къса кутия .....сигурно и коронавирус разнасят тия ментета

Ако с нещо не си съгласен обясни кое не е истина? На колко оборота се включва турбото? Как върви колата, без да е включено турбото? Колко оборота държи при 120 км/ч на пета предавка? Какъв е звука от 4-цилиндров бензинов двигател от това поколение?

 

Това е най-неприятния двигател, който съм шофирал някога. Не мога да го препоръчам на никой.

Редактирано от gPaunov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Иска да каже кога е ефективно... Иначе зимата макс 13 със зор 14, ако не е чистено в града. А rpm много зависят от кутията, той пък от кода на моторя...  бе се няма угодия. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука говорим за 1.8Т с ръчна кутия, с 5 предавки. Тази комбинация е много неудобна и дразнеща. Не знам какво е душегуба, но със сигурност няма по-неприятен мотор за градско шофиране от 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още щях да си го карам (б6), ако един автобус не ме беше таранирал... Чак "неприятен" не бих го определил. В София преди Ковида, каквото и да караш все си е неприятно. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, gPaunov said:

Не разбирам какво имаш предвид? Този двигател също харчи 15/100 в София.

 

Ако с нещо не си съгласен обясни кое не е истина?

1.8Т 150кс- 1900об/мин.

1.8Т 163кс 2000об/мин.

Не знам как върви колата с изключено турбо. Знам, че няма логика да го изключваш.

BFB върви леко и приятно и преди 2к и след тези обороти. Колата се усеща "лека", разход и вървеж прилични.

Не се сещам на колко беше със 120...мисля, към 3500-4000.

Звука от 4 цилиндров мотор и като за 4 цилиндъра.

Предполагам, баща ти и дядо ти не са карали винаги от 6 цилиндъра на горе.

Към колежката- 2 врата кола с дете има много плюсове.

Мога да ти предложа много хубава а4 б6 с десен волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Госпожо, от Надежда ли сте? Имам човек, който продава двуврато А3 1.9тди 90 к,с. (малкия данък), колата е много поддържана, но с няколко външни забележки. Собственикът я продава, защото има възможност да си купи нов автомобил, но не иска да притежава 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да не би да искаш да и набураш собственият си дизел?

Абе човек, не те ли е срам да предлагаш 1.9 на жена с дете?

Това дете зимата с 2 чифта юргани ли да го завива? Или к ти ще развиеш теорията за подгрева?

Вече се уливате направо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, собствения си дизел съм го написал какъв е - ASV двигателят е 110 коня. Може би, ако поне малко разбирахте, нямаше да се обаждате неподготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен, че и велосипед трябваше да се побере в багажния отсек, затова последно колежката се спря на авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, darknessevil написа:

Госпожо, от Надежда ли сте? Имам човек, който продава двуврато А3 1.9тди 90 к,с. (малкия данък), колата е много поддържана, но с няколко външни забележки. Собственикът я продава, защото има възможност да си купи нов автомобил, но не иска да притежава 2.

В Люлин живея, не е проблем за това коя част на София се намира колата, а това че дизела май е по-скъпа за поддръжка, не знам и аз вече...дайте повече инфо за колата, колко я продава, коя година е, техническо състояние 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Веси Маджарова said:

В Люлин живея, не е проблем за това коя част на София се намира колата, а това че дизела май е по-скъпа за поддръжка, не знам и аз вече...дайте повече инфо за колата, колко я продава, коя година е, техническо състояние 

Колежке, ако искате можем да се видим на по кафенце.

Ще ви обясня за дизела и бензина.

Ще ви доставя и 1.8Т да покарате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, gPaunov said:

Тука говорим за 1.8Т с ръчна кутия, с 5 предавки. Тази комбинация е много неудобна и дразнеща. 

Тази комбинация е създадена за градско каране на малък градски автомобил и е перфектна за това.

За да усещаш "включването" на турбото и да имаш разход 15 просто си имал проблемен двигател.

Колата е по-тиха от който и да е дизел и напълно съизмерима като шум с подобен по кубатура бензинов мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 15 за да се постигне трябва само в тегав трафик да се кара. Моя тръц даваше 12-3 газ градско в купе на Б5 куатро.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, gPaunov написа:

Не разбирам какво имаш предвид

Гледай да не са при теб веригите,курията, турбото, дюзите и стружките в помпата....  ;)  иначе ще разбереш

Щом скочихме и на оферта за малката легенда 1.9 ТДИ , всичко е наред :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/22/2020 at 9:23 PM, robobug said:

Тази комбинация е създадена за градско каране на малък градски автомобил и е перфектна за това.

За да усещаш "включването" на турбото и да имаш разход 15 просто си имал проблемен двигател.

Колата е по-тиха от който и да е дизел и напълно съизмерима като шум с подобен по кубатура бензинов мотор.

За градско каране е създаден 1.8, без турбо, който е по-надежден, евтин и подходящ за малка кола. Моторът с турбо е лагав и неприятен, особено при движение в задръстване. Колата изобщо не е тиха, особено А3 и разхода е прекалено висок, за слабия вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такава А3ка и направо се чудя дали написаното наистина е за нея. Колата стартира по-добре от почти всички други трошки в тоя ценови диапазон. Усещането за вървене е повече от добро, макар тука всички да карат само S, RS или БиТДИ, моята беше с автомат и харчеше към 12 градско и 8 извън. Все още е любимата градска кола на жена ми, макар да я имахме преди 4 години. Двигателят беше абсолютно безпроблемен, не знам какво ненадеждно има. Абе с други думи каквото си написал, моето лично мнение е точно противоположно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо изтрихте мнението с препоръката за Skoda Octavia MK1 1.8T 4x4 комби? Нима можем само Аудита да препоръчваме? 

Редактирано от Yavch0
Clarification
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, gPaunov said:

За градско каране е създаден 1.8, без турбо, който е по-надежден, евтин и подходящ за малка кола. Моторът с турбо е лагав и неприятен, особено при движение в задръстване. Колата изобщо не е тиха, особено А3 и разхода е прекалено висок, за слабия вървеж.

 

Би ли обяснил на всички, които четат темата, колко от капацитета на въртящия момент и мощността на 1.8T се използват в задръстване, че да бъде определен като лагав и неприятен? Изчакваш предната кола да дръпне десетина метра и настъпваш здраво, за да усетиш кога "излиза" от турбодупката? Дано не съм пред теб в задръстване...

И не мога да си представя как атмосферният 1.8 е по-приятен за градско каране като знам какво се случва, ако решиш да се изнесеш малко по-бързо от някое кръгово.

 

Един от най-успешните двигатели на VAG го отписахте тотално в тая тема. С оглед на годините и технологията си изправен такъв двигател (1.8T) е напълно адекватен в различните ситуации, разискани на тези страници.   

Редактирано от KambOK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...