n i k o Публикувано 23 Май 2020 Доклад Share Публикувано 23 Май 2020 Здравейте колеги! Извинявам се ако темата е дискотирана вече но не успях да се ориентирам, чрез търсачката на форума. Въпроса ми е следния: Рециклира ли някой този датчик и може ли да ме насочите към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Май 2020 Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 Не, търсиш 2-ра употреба здрав или нов (новия е много скъп). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n i k o Публикувано 26 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 Нов наистина е доста скъп. Не желая да купувам повече втора употреба тъй като въпросния датчик на снимката взех точно втора употреба и се оказа по скапан и от моя. Точно за това търся някой, който ги рециклира с идеята поне да знам, че ще е тестван и ще работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Май 2020 Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 (Редактирано) Мятай един рециклиран и се ускорявай волно! Или го прати на батко Ханс за рециклаж. Редактирано 26 Май 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 26 Май 2020 Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 На жена ми на бийтъла преди години, моя майстор го отвори внимателно, вътре беше залят с прозрачен силикон. Махна силикона, презапои осемте крачета и после около три години нямаше проблеми. По спомен нов датчик струваше над 800 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Въпроса е, че от този датчик зависи правилната работа на системите за сигурност в колата ESP и ако се отвори трябва да се калибрира за да не се получи обратен ефект - да не дава грешки, но колата да се държи неадекватно на пътя при сняг, лед, мокра настилка и т.н. Затова не бих рискувал да го отварям, а бих го сменил с друг макар и 2-ра употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PINGI Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 Преди 3 часа, VBI написа: бих го сменил с друг макар и 2-ра употреба. Нов може да се намери при правилния човек за около 350 лева. Проверил съм го! Аз лично и с втора употреба не бих се занимавал. Ако поискат на питащия над 150 лева просто е проява на глупост. Презапояването е абсолютно недопустимо и си представям с какъв поялник е работил въпросният майстор. Ако все пак някой ще го прави трябва да има специални умения и апаратура. Калибрирането също е под въпрос кой и как ще го направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Аз си го презАпойх сам с поялник около ф50. Нямах по малък под ръка и вече 6 месеца не се е обадил. Даже и на ЕСП на халдекса презАпойх. Не е сложно иска малко време за изчистване на Силикона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 27 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2020 То не е голямо геройство, че си го запоил. Ама представи си какво ще стане, ако датчика отчете странично ускорение, докато си круизваш с 140-150 по магистралата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2020 Е какво да стане, като датчика е просто презапоен. Ако нещо се прецака, просто ще светне лампата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 29 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 Ще ти натепа кучките от ляво/дясно и влизаш у новините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 29 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2020 Няма как да стане, ако се прецака, просто не работи, питай ме откъде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 (Редактирано) Тук става въпрос по-скоро ако работи датчика, но не е калибриран. Тогава компа на АБС-а няма да отчете грешка с датчика за странично ускорение, но ще "стабилизира" колата по неговите показания, което може да се окаже голям проблем в определени ситуации. Иначе ако не се е разкалибрирал, а е имал само "студени" спойки не би трябвало да има проблем, но това няма как да се гарантира. Понякога е достатъчно едно изпускане на датчика или съвсем леко ПТП свързано с рязко спиране за да излезе извън стойностите... Редактирано 30 Юни 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Круиза се нулира с натискане на спирачка или съединител, чакай че ми стана интересно какво може да стане, най много да светне отново ЕСП. Повече от година и половина съм презапоил двата датчика на ЕСП, като от снимката и не е имало проблем. Всеки сам си решава, втора употреба е въпрос на време да има студени спойки или нов, но е цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 3 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2020 Тук не става въпрос дали работи или не датчика. Ако не работи е най-лесно, лепиш изолирбанда на лампата и си му ебал майката. По-интересното е когато не работи коректно. Когато ти отчете странично ускорение, а кормилната колона не отчете ъгъл на завиване, компютъра си мисли, че колата е поднесла и се стреми да я вкара в правия път. Ама това са прекалено сложни размишления, гвацай смело с поялника и всичко е шес'. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 4 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2020 Да ве, те нещата са така прости, че самодиагностиката преди/след палене е процес с неустановен краен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2020 (Редактирано) Нали след това се калибрира с ваг, и нали проблема е в студената спойка. Като се запои и калибрира с ваг няма проблем. Виж ако не се калибрира, не съм пробвал да ли ще загасне лампата. На ЕСП, и какво ще се случва след това. Колата често занася, особено като е с халдекс зимата си е бая дрифт, но това е от главата ми, хич не ме слуша. И умната с поялника, да не се отрепи някои, ако него слуша главата. Редактирано 8 Юли 2020 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване