Jump to content

Рециклиране на датчик странично/надлъжно ускорение 1J0 907 651 A


Recommended Posts

Здравейте колеги! Извинявам се ако темата е дискотирана вече но не успях да се ориентирам, чрез търсачката на форума.

Въпроса ми е следния: 

Рециклира ли някой този датчик и може ли да ме насочите към него. :)

20200523_192515.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов наистина е доста скъп. Не желая да купувам повече втора употреба тъй като въпросния датчик на снимката взех точно втора употреба и се оказа по скапан и от моя. Точно за това търся някой, който ги рециклира с идеята поне да знам, че ще е тестван и ще работи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мятай един рециклиран и се ускорявай волно!

Или го прати на батко Ханс за рециклаж.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На жена ми на бийтъла преди години, моя майстор го отвори внимателно, вътре беше залят с прозрачен силикон. Махна силикона, презапои осемте крачета и после около три години нямаше проблеми. По спомен нов датчик струваше над 800 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че от този датчик зависи правилната работа на системите за сигурност в колата ESP и ако се отвори трябва да се калибрира за да не се получи обратен ефект - да не дава грешки, но колата да се държи неадекватно на пътя при сняг, лед, мокра настилка и т.н. Затова не бих рискувал да го отварям, а бих го сменил с друг макар и 2-ра употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, VBI написа:

 бих го сменил с друг макар и 2-ра употреба.

Нов може да се намери при правилния човек за около 350 лева. Проверил съм го!

Аз лично и с втора употреба не бих се занимавал. Ако поискат на питащия над 150 лева просто е проява на глупост.

Презапояването е абсолютно недопустимо и си представям с какъв поялник е работил въпросният майстор. Ако все пак някой ще го прави трябва да има специални умения и апаратура. Калибрирането също е под въпрос кой и как ще го направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз си го презАпойх сам с поялник около ф50. Нямах по малък под ръка и вече 6 месеца не се е обадил.

 Даже и на ЕСП на халдекса презАпойх. 

 Не е сложно иска малко време за изчистване на Силикона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

То не е голямо геройство, че си го запоил. Ама представи си какво ще стане, ако датчика отчете странично ускорение, докато си круизваш с 140-150 по магистралата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво да стане, като датчика е просто презапоен. Ако нещо се прецака, просто ще светне лампата на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук става въпрос по-скоро ако работи датчика, но не е калибриран. Тогава компа на АБС-а няма да отчете грешка с датчика за странично ускорение, но ще "стабилизира" колата по неговите показания, което може да се окаже голям проблем в определени ситуации. Иначе ако не се е разкалибрирал, а е имал само "студени" спойки не би трябвало да има проблем, но това няма как да се гарантира. Понякога е достатъчно едно изпускане на датчика или съвсем леко ПТП свързано с рязко спиране за да излезе извън стойностите...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Круиза се нулира с натискане на спирачка или съединител, чакай че ми стана интересно какво може да стане, най много да светне отново ЕСП. Повече от година и половина съм презапоил двата датчика на ЕСП, като от снимката и не е имало проблем. Всеки сам си решава, втора употреба е въпрос на време да има студени спойки или нов, но е цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става въпрос дали работи или не датчика. Ако не работи е най-лесно, лепиш изолирбанда на лампата и си му ебал майката. По-интересното е когато не работи коректно. Когато ти отчете странично ускорение, а кормилната колона не отчете ъгъл на завиване, компютъра си мисли, че колата е поднесла и се стреми да я вкара в правия път. Ама това са прекалено сложни размишления, гвацай смело с поялника и всичко е шес'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали след това се калибрира с ваг, и нали проблема е в студената спойка. 

 Като се запои и калибрира с ваг няма проблем. 

 Виж ако не се калибрира, не съм пробвал да ли ще загасне лампата. На ЕСП, и какво ще се случва след това.

 Колата често занася, особено като е с халдекс зимата си е бая дрифт, но това е от главата ми, хич не ме слуша.

 И умната с поялника, да не се отрепи някои, ако него слуша главата.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...