Jump to content

Слаби спирачки


billysezgo

Recommended Posts

Здравейте колеги. От известно време ми се струват слаби спирачките. Бях с трв накладки смених ги с бош но нещата са все същите. Педала е твърд и доста време минава докато спре. Няма въздух в системата. Обезвъздушени са. Някой идеи от какво може да е.  323 мм са дисковете. Бързо загряват но това мисля че е от това че спира бавно и затова загряват бързо. Благодаря

Като казвам твърд не е кокал педала :)

Link to comment
Share on other sites

Накладките няма да коментирам, че то TRW до TRW или произволна друга марка все се случва да има разлика.

По-скоро разкарай тия спирачки дето ева ли що изобщо са ги слагали на А8. Иначе това с цилиндърчетата на апаратите е силно вероятно да се окаже драмата.

 

Ето ти предложение за сет на 360мм с които ще спираш адекватно и без много много притеснения ... е няма да може да навреш 16-ки ама кво да се прави :hilezh:

 

п.с. Всъщност какви са ти спирачните дискове и с каква дебелина съответно (в смисъл има ли останал живот в тях) ?

Link to comment
Share on other sites

18 цола са джантите. Дисковете са цимерман за високо натоварване почти нови надупчени

Апаратите са vw audi мисля че оригиналните еднобутални са

Другото е че не задържат. Проверил съм ги

Ате са апаратите проверих ги но са еднобутални

Link to comment
Share on other sites

Да на 321мм дискове апаратите са еднобутални.

За 360мм и 385мм апаратите са двубутални едностранни.

Керамичните са 6 бутални двустранни ама това е безумно скъп ретрофит.

 

Спирачните дискове на човекът стая са как да кажа по-деликатно ... абе пълен шит.

Ако не мислиш да минаваш на 360мм дискове за което трябват и спирачни апарати със съпорти разбира се, си вземи ОЕМ дискове, TAROX или MTEC.

За накладки може да заложиш на FERODO racing серията ако имат за твоята кола.

 

Друго което може да се направи е смяна на спирачната течност с висок клас DOT4 и минаване на спирачни маркучи с метална оплетка.

Link to comment
Share on other sites

Защо трябва да сменям като завода е сложил нещо с друго.  Казуса е от какво може да не спира освен накладки и дискове

Link to comment
Share on other sites

Спирачни маркучи евентуално ...

Това, че нещо са го сложили от завода не винаги означава, че това е най най ... много пъти решенията са базирани на ексел дори и за А8 ... тъжно ама е така ;)

 

@vihristov9009 Силно ме съмнява при 360мм дискове човекът стая да я постигнал чудеса след като при 288мм и 347мм не е нищо особенно.

Отделно, че дупчените дискове са пълна пунта мара (особенно масовка като цимерман няма нищо спортно освен надписа на кутията) ама това е отделна тема.

Edited by P_PETKOV
Link to comment
Share on other sites

A6 как спира а а8 не. Баш толкоз разлика от тежестта да има. Ще сменя маркучи те но ме съмнява да е от там. А може би сервото може ли да не направи достатъчно то налягане? 

Link to comment
Share on other sites

Ти зЕми си смени  спирачната чорба първо, тогава му мисли.

А метални маркучи се слагат, когато се гони моментален респонс на педала, не се разширяват и отпада един от факторите, за забавяне на спирачната реакция. По-нетрайни са от чисто гумените, които също имат армировка вътре, но е текстилна.

И са по-скъпи естествено, затова от завода кошниците с обикновено оборудване, излизат с "гумени".

Link to comment
Share on other sites

Течността няма да сбъркаш да я смениш даже и да не е от нея.

 

Според мен е от накладките. Аз съм доволен от АТЕ. Има разлика. 

Но може и да е от сервото. Да е спукано или да няма достатъчно вакуум.

 

Не виждам как да е от маркучите.

Link to comment
Share on other sites

Аз също слагам едно мнение в посока на проблем от накладки и дискове. Играл съм го това със сторото ми Волво, изглупих и смених оригиналните с някакви фенси шменси спортни надупчени дискове, а и накладки (уж TRW). Резултата беше същия като този, който описваш - много по-зле спираше. Мислех, че им трябва време да се сработят, ама за близо 5000км, така и не се сработиха. Върнах старите оригинални и нещата се върнаха на мястото.

Отделно, по-добри спирачки от на А8 не съм докосвал! Моята е с 385-тици и спира много адекватно. И тях (дискове и накладки) оригинални си ги купих, като я купих.

 

Здраве!

Link to comment
Share on other sites

Аз съм със същите спирачки (321мм) с накладки АТЕ и не съм усетил недостиг в спирането. Много зависи и какъв е стила на шофиране, защото колата е тежка и ако има газ-спирачка ще прегряват и пак няма да спират добре.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Аз в началото имах много проблеми със спирачките , чисто нови АТЕ дискове и накладки и колата не иска да спира и това е. След половин година кривнаха и ги смених с зимерман(дупчени) и накладки бош. В началото бяха добре, но след като ми се наложи да набия рязко спирачките няколко пъти (120-50км/ч) и усетих липсата на спиране. След 1 година "кривнаха" дисковете (така си мислех, оказа се крива джанта, та ми остават резерва в гаража😁) и купих още едни дискове(същите), но този път с накладки АТЕ , та от тогава до сега драми със спирачки вече нямам. 

П.С. спирачките ми са 360мм.

Link to comment
Share on other sites

Не се разбра от кое е оправило спирачките, поне аз не разбрах.

Не вярвам да е била кривата джанта причина.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
На 16.06.2020 г. at 18:35, mshbul написа:

Не се разбра от кое е оправило спирачките, поне аз не разбрах.

Не вярвам да е била кривата джанта причина.

След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Колеги проблема е следният и да използвам на колегата темата: колата не спира добре с предните спирачки. Прилагам снимки за да видите как дисковете не са нормално "лъскави". Преди и след смяна на предни и задни накладки разлика няма. Сменена е и спирачната течност на машина. ABS-а на сух асвалт не се включва, не блокират колела. Ако примерно направя 3-4 екстремни спирания от 100до0, на последното почва да рита педала на спирачката. Задните дискове за мен са Ок, но вижте предните. Сервото държи вакум. Къде да търся проблем?

 

IMG-20211118-075902.jpg
IMG-20211118-075906.jpg
IMG-20211118-075953.jpg
famous love poems

Edited by D22DJ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...