Jump to content

Слаби спирачки


billysezgo

Recommended Posts

Здравейте колеги. От известно време ми се струват слаби спирачките. Бях с трв накладки смених ги с бош но нещата са все същите. Педала е твърд и доста време минава докато спре. Няма въздух в системата. Обезвъздушени са. Някой идеи от какво може да е.  323 мм са дисковете. Бързо загряват но това мисля че е от това че спира бавно и затова загряват бързо. Благодаря

Като казвам твърд не е кокал педала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките няма да коментирам, че то TRW до TRW или произволна друга марка все се случва да има разлика.

По-скоро разкарай тия спирачки дето ева ли що изобщо са ги слагали на А8. Иначе това с цилиндърчетата на апаратите е силно вероятно да се окаже драмата.

 

Ето ти предложение за сет на 360мм с които ще спираш адекватно и без много много притеснения ... е няма да може да навреш 16-ки ама кво да се прави :hilezh:

 

п.с. Всъщност какви са ти спирачните дискове и с каква дебелина съответно (в смисъл има ли останал живот в тях) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 цола са джантите. Дисковете са цимерман за високо натоварване почти нови надупчени

Апаратите са vw audi мисля че оригиналните еднобутални са

Другото е че не задържат. Проверил съм ги

Ате са апаратите проверих ги но са еднобутални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на 321мм дискове апаратите са еднобутални.

За 360мм и 385мм апаратите са двубутални едностранни.

Керамичните са 6 бутални двустранни ама това е безумно скъп ретрофит.

 

Спирачните дискове на човекът стая са как да кажа по-деликатно ... абе пълен шит.

Ако не мислиш да минаваш на 360мм дискове за което трябват и спирачни апарати със съпорти разбира се, си вземи ОЕМ дискове, TAROX или MTEC.

За накладки може да заложиш на FERODO racing серията ако имат за твоята кола.

 

Друго което може да се направи е смяна на спирачната течност с висок клас DOT4 и минаване на спирачни маркучи с метална оплетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш ей таквиа дискове и хубави накладки и си свиркаш ;) това са на моята на 360 мм пак зимерман3216bac65b3392a9b61fd80ff076bf1c.jpg

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да сменям като завода е сложил нещо с друго.  Казуса е от какво може да не спира освен накладки и дискове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачни маркучи евентуално ...

Това, че нещо са го сложили от завода не винаги означава, че това е най най ... много пъти решенията са базирани на ексел дори и за А8 ... тъжно ама е така ;)

 

@vihristov9009 Силно ме съмнява при 360мм дискове човекът стая да я постигнал чудеса след като при 288мм и 347мм не е нищо особенно.

Отделно, че дупчените дискове са пълна пунта мара (особенно масовка като цимерман няма нищо спортно освен надписа на кутията) ама това е отделна тема.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A6 как спира а а8 не. Баш толкоз разлика от тежестта да има. Ще сменя маркучи те но ме съмнява да е от там. А може би сервото може ли да не направи достатъчно то налягане? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти зЕми си смени  спирачната чорба първо, тогава му мисли.

А метални маркучи се слагат, когато се гони моментален респонс на педала, не се разширяват и отпада един от факторите, за забавяне на спирачната реакция. По-нетрайни са от чисто гумените, които също имат армировка вътре, но е текстилна.

И са по-скъпи естествено, затова от завода кошниците с обикновено оборудване, излизат с "гумени".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течността няма да сбъркаш да я смениш даже и да не е от нея.

 

Според мен е от накладките. Аз съм доволен от АТЕ. Има разлика. 

Но може и да е от сервото. Да е спукано или да няма достатъчно вакуум.

 

Не виждам как да е от маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също слагам едно мнение в посока на проблем от накладки и дискове. Играл съм го това със сторото ми Волво, изглупих и смених оригиналните с някакви фенси шменси спортни надупчени дискове, а и накладки (уж TRW). Резултата беше същия като този, който описваш - много по-зле спираше. Мислех, че им трябва време да се сработят, ама за близо 5000км, така и не се сработиха. Върнах старите оригинални и нещата се върнаха на мястото.

Отделно, по-добри спирачки от на А8 не съм докосвал! Моята е с 385-тици и спира много адекватно. И тях (дискове и накладки) оригинални си ги купих, като я купих.

 

Здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същите спирачки (321мм) с накладки АТЕ и не съм усетил недостиг в спирането. Много зависи и какъв е стила на шофиране, защото колата е тежка и ако има газ-спирачка ще прегряват и пак няма да спират добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз в началото имах много проблеми със спирачките , чисто нови АТЕ дискове и накладки и колата не иска да спира и това е. След половин година кривнаха и ги смених с зимерман(дупчени) и накладки бош. В началото бяха добре, но след като ми се наложи да набия рязко спирачките няколко пъти (120-50км/ч) и усетих липсата на спиране. След 1 година "кривнаха" дисковете (така си мислех, оказа се крива джанта, та ми остават резерва в гаража😁) и купих още едни дискове(същите), но този път с накладки АТЕ , та от тогава до сега драми със спирачки вече нямам. 

П.С. спирачките ми са 360мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 16.06.2020 г. at 18:35, mshbul написа:

Не се разбра от кое е оправило спирачките, поне аз не разбрах.

Не вярвам да е била кривата джанта причина.

След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги проблема е следният и да използвам на колегата темата: колата не спира добре с предните спирачки. Прилагам снимки за да видите как дисковете не са нормално "лъскави". Преди и след смяна на предни и задни накладки разлика няма. Сменена е и спирачната течност на машина. ABS-а на сух асвалт не се включва, не блокират колела. Ако примерно направя 3-4 екстремни спирания от 100до0, на последното почва да рита педала на спирачката. Задните дискове за мен са Ок, но вижте предните. Сервото държи вакум. Къде да търся проблем?

 

IMG-20211118-075902.jpg
IMG-20211118-075906.jpg
IMG-20211118-075953.jpg
famous love poems

Редактирано от D22DJ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...