billysezgo Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Здравейте колеги. От известно време ми се струват слаби спирачките. Бях с трв накладки смених ги с бош но нещата са все същите. Педала е твърд и доста време минава докато спре. Няма въздух в системата. Обезвъздушени са. Някой идеи от какво може да е. 323 мм са дисковете. Бързо загряват но това мисля че е от това че спира бавно и затова загряват бързо. Благодаря Като казвам твърд не е кокал педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Цилиндърчетата на апаратите най вероятноИзпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Накладките няма да коментирам, че то TRW до TRW или произволна друга марка все се случва да има разлика. По-скоро разкарай тия спирачки дето ева ли що изобщо са ги слагали на А8. Иначе това с цилиндърчетата на апаратите е силно вероятно да се окаже драмата. Ето ти предложение за сет на 360мм с които ще спираш адекватно и без много много притеснения ... е няма да може да навреш 16-ки ама кво да се прави п.с. Всъщност какви са ти спирачните дискове и с каква дебелина съответно (в смисъл има ли останал живот в тях) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 24 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 18 цола са джантите. Дисковете са цимерман за високо натоварване почти нови надупчени Апаратите са vw audi мисля че оригиналните еднобутални са Другото е че не задържат. Проверил съм ги Ате са апаратите проверих ги но са еднобутални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Да на 321мм дискове апаратите са еднобутални. За 360мм и 385мм апаратите са двубутални едностранни. Керамичните са 6 бутални двустранни ама това е безумно скъп ретрофит. Спирачните дискове на човекът стая са как да кажа по-деликатно ... абе пълен шит. Ако не мислиш да минаваш на 360мм дискове за което трябват и спирачни апарати със съпорти разбира се, си вземи ОЕМ дискове, TAROX или MTEC. За накладки може да заложиш на FERODO racing серията ако имат за твоята кола. Друго което може да се направи е смяна на спирачната течност с висок клас DOT4 и минаване на спирачни маркучи с метална оплетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Взимаш ей таквиа дискове и хубави накладки и си свиркаш това са на моята на 360 мм пак зимерманИзпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 24 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Защо трябва да сменям като завода е сложил нещо с друго. Казуса е от какво може да не спира освен накладки и дискове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 (Редактирано) Спирачни маркучи евентуално ... Това, че нещо са го сложили от завода не винаги означава, че това е най най ... много пъти решенията са базирани на ексел дори и за А8 ... тъжно ама е така @vihristov9009 Силно ме съмнява при 360мм дискове човекът стая да я постигнал чудеса след като при 288мм и 347мм не е нищо особенно. Отделно, че дупчените дискове са пълна пунта мара (особенно масовка като цимерман няма нищо спортно освен надписа на кутията) ама това е отделна тема. Редактирано 24 Май 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 24 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 A6 как спира а а8 не. Баш толкоз разлика от тежестта да има. Ще сменя маркучи те но ме съмнява да е от там. А може би сервото може ли да не направи достатъчно то налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Май 2020 Доклад Share Публикувано 24 Май 2020 Ти зЕми си смени спирачната чорба първо, тогава му мисли. А метални маркучи се слагат, когато се гони моментален респонс на педала, не се разширяват и отпада един от факторите, за забавяне на спирачната реакция. По-нетрайни са от чисто гумените, които също имат армировка вътре, но е текстилна. И са по-скъпи естествено, затова от завода кошниците с обикновено оборудване, излизат с "гумени". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Май 2020 Доклад Share Публикувано 25 Май 2020 Течността няма да сбъркаш да я смениш даже и да не е от нея. Според мен е от накладките. Аз съм доволен от АТЕ. Има разлика. Но може и да е от сервото. Да е спукано или да няма достатъчно вакуум. Не виждам как да е от маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankovY Публикувано 28 Май 2020 Доклад Share Публикувано 28 Май 2020 Аз също слагам едно мнение в посока на проблем от накладки и дискове. Играл съм го това със сторото ми Волво, изглупих и смених оригиналните с някакви фенси шменси спортни надупчени дискове, а и накладки (уж TRW). Резултата беше същия като този, който описваш - много по-зле спираше. Мислех, че им трябва време да се сработят, ама за близо 5000км, така и не се сработиха. Върнах старите оригинални и нещата се върнаха на мястото. Отделно, по-добри спирачки от на А8 не съм докосвал! Моята е с 385-тици и спира много адекватно. И тях (дискове и накладки) оригинални си ги купих, като я купих. Здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 28 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2020 Ще проверя водачите и ще сменя течността. И ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 29 Май 2020 Доклад Share Публикувано 29 Май 2020 Аз съм със същите спирачки (321мм) с накладки АТЕ и не съм усетил недостиг в спирането. Много зависи и какъв е стила на шофиране, защото колата е тежка и ако има газ-спирачка ще прегряват и пак няма да спират добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Аз в началото имах много проблеми със спирачките , чисто нови АТЕ дискове и накладки и колата не иска да спира и това е. След половин година кривнаха и ги смених с зимерман(дупчени) и накладки бош. В началото бяха добре, но след като ми се наложи да набия рязко спирачките няколко пъти (120-50км/ч) и усетих липсата на спиране. След 1 година "кривнаха" дисковете (така си мислех, оказа се крива джанта, та ми остават резерва в гаража😁) и купих още едни дискове(същите), но този път с накладки АТЕ , та от тогава до сега драми със спирачки вече нямам. П.С. спирачките ми са 360мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Не се разбра от кое е оправило спирачките, поне аз не разбрах. Не вярвам да е била кривата джанта причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 16 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2020 Дискове Цимерман + накладки АТЕ. Така се е оправил колегата доколкото разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 Колеги, ако на А6 4Ф фейслифт се сложат предни спирачки 360мм от А8, ще може ли да се сложи джанта 17" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2020 май само определени модели 17-ки ще влязат. Поразрови се мисля, че имаше снимки из форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 На 16.06.2020 г. at 18:35, mshbul написа: Не се разбра от кое е оправило спирачките, поне аз не разбрах. Не вярвам да е била кривата джанта причина. След последната смяна на дисковете(нови) пак тресеше, та като сложих зимния "сетъп" спря да тресе, след зимата сложих пак 20ките и пак започна да тресе (оказа се изпадал баланс), един баланс и всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D22DJ Публикувано 18 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2021 (Редактирано) Колеги проблема е следният и да използвам на колегата темата: колата не спира добре с предните спирачки. Прилагам снимки за да видите как дисковете не са нормално "лъскави". Преди и след смяна на предни и задни накладки разлика няма. Сменена е и спирачната течност на машина. ABS-а на сух асвалт не се включва, не блокират колела. Ако примерно направя 3-4 екстремни спирания от 100до0, на последното почва да рита педала на спирачката. Задните дискове за мен са Ок, но вижте предните. Сервото държи вакум. Къде да търся проблем? famous love poems Редактирано 18 Ноември 2021 от D22DJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване