Jump to content

Recommended Posts

Не, не . Не си позволявам да се заяждам с никого. Сериозен съм. Може да видиш мои мнения в съседен форум ( ФВклуб )   и да попиташ който и да е мод/член и дали съм си позволявал заяждания. 

За пореден път повтарям: никога не се заяждам ! Никога не търся конфронтация! И съм коректен! Но съм понякога прям малко-да :) 

Ако това е начина да избегнеш дискусия-ок , няма проблем.

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Ц Е Ц О написа:

Due to the special mixture of synthetic, highly polar Group V base oils with a high proportion of high and low viscosity PAO, it could be formulated without the use of viscosity index improvers.
Due to its high viscosity index, its high HTHS value, extreme shear stability and a highly effective special novel additivation with molybdenum and tungsten, RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40 is also suitable for an extremely sporty driving style.

 

Това съм го чел, ама те и Равенол са малко за бой понеже така го пишат, че да е леко неясно дали маслата са базирани на Group IV или V. До колкото съм ровил все още нямат естерно базирани масла.

 

Eто какво пишат за RUP и RCS вече ако нещо са объркали в описанията и реално това са естерно базирана масла би било добре да си коригират информацията.

 

RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40 is a modern PAO (poly-alpha-olefin) based fully synthetic multigrade engine oil with special USVO® Technology.

 

RAVENOL RCS Racing Competition Synto SAE 5W-40 is a modern, PAO (poly-alpha-olefin) based fully synthetic multi-range engine oil with USVO® Technology.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/12/2020 at 6:56 PM, samo_pechka said:

 Не се заяждам, просто в спора се ражда истината :) 

Не се заяждаш, само скачаш като козле на мост.

Аз пак ще те питам - как избра RUP за стоков дизел?

Двигателят е студен до степен, че хората се оплакват от това.

Т.е. маслото никога няма да достигне температурата и съответно вискозитета, за който е проектирана помпата.

Картерът не е 3 литра (като на някои стари бензини), филтърът е предвиден за w30 масло....

Аз съм разглеждал лагери на двулитров дизел на 300к км, каран с 5/30 и те нямаха следа от употреба.

При наличие на кат и дпф едва ли по колата има някакви тунинги.

Споменаваш изпаряемост - но виж какви са стандартите на ВАГ за изпаряемост и ще видиш, че всяко синтетично 5/30 е далече от тях.

За разлика от бензините, тук няма вериги, банани, вариатори. Няма ПД вал, който да заобля гърбици.....

VMP е с HTHS 3.7, кажи по дяволите една причина да сипеш рейсинг масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вчера налях на моята VMO 5W40,старото 5в40 Тотал не беше мръднало,даже не беше черно като за дизел за 10 000км,сега с новото никаква разлика в шума,ще го видим нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

VMO 5w40 e с хидрокрекинг база т.е. далеко е от истинската синтетика ... то и за това е на такива пари де ;)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, защо на едното си пише хидрокрек, а на другото синтетика? 🤔

IMG_20200625_091714.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е пълно щастието Равенол имат още две класификации:

Ся как класифицират всичко което не е истинска синтетика (Fully synthetic) малко не ми е на 100% ясно ...  а и да си призная нямам желание да ровя.

 

image.png.493835b1d4caf17b4fae5029c76d37dc.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка,след като го хвърлям на 10к км,не мисля,че си заслужава чак пък толкова треперене над тая барака,още повече ако е сток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Щом го сменяш на 10хил и е сток кораба е добре. Предполагаш имаш предимно извънградско ако градското и студените стартове преобладават сменяй на 8-9хил макс или поне това е моето лично мнение. За истински издържано мнение си трябва анализ на маслото :bia:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, МИТАКА1654 написа:

А сега де

Mи, чети бре Митьо :)

RAVENOL спряха едно мнооого добро масло за дизел VPD SAE 5/40, което беше насочено основно към Бомба-Дюза моторите.
Това, което си поръчал е старата визия и масло на VMO, сега го преработиха да е специално за Бомба - Дюза и да е по-читаво.
Съответно си получил новата визия и масло.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От SDS шийта (имащ Revision date: Dec 3, 2013) който съм гледал VMO-то е с хидрокрекинг база. Ся дали текущата формулировка е такава :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Ц Е Ц О написа:

РАО...........

Това РАО пълна синтетика ли е?

 

И да задам въпроса така.

Какво масло е подходящо (пълна синтетика) за 131 кс помпа дюза?

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ц Е Ц О написа:

Новото го водят РАО...........

 

Да ги ева нещо не са си ъпдейтнали сайта и съответно няма и помен от PAO мао :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Един въпрос към батките разбирачи.

На душегуба-ево е сипано масло Елф.

Как е като качество и да го сменям ли или да си карам докато стане на 10к?

107387541_1544191352409830_6980802086945

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нищо особенно, нормален чорбалин ... съгласно тоя SDS шийт: http://www.peakoil.com.au/wp-content/uploads/ELFMSDS/Elf Solaris LLX 5W-30.pdf

Ся дали и за Европа е същото идея си нямам, а и нямам желание да ровя понеже Тотал искат някаква регистрация за да им достъпеш SDS шийтовете.

 

Карай го макс 7-8хил и след това мини на нещо доказано читаво. Примерно VMO и го сменяй на към 10-12 хил. според зависи дали имашмного градско или пробегът е предимно извънградски.

Тоя елф на 3.0BiTDI ли са го сипали ?

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Schnura said:

Минал съм 5000.

Ще карам още 2 и го сменям.

Даже съм купил Равенола и си стои.

Бе и още 4 да го караш му няма нищо. Малко се преиграва с тия масла. Карам нормалното VW/Audi на интервали 8-9.5к и няма разлика в работата на мотора като налея новото, което значи, че е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това USA ако е вярно едва ли това което сипват там има нещо общо с това което се сипва в европа или поне кастрол е една от марките които е трудно да им хванеш края къде какво продават бъркат.

 

Другото е, че на база километри е леко грешно да се сменя масло ... понеже едно са 10хил с 50% градско и средна скорост 20км/ч и съвсем друго 90% извънградско със средна скоросто над 100км/ч ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МинАх 4000 км с RCS-то, от малко над средата е на средата маслото, повече от добре, по-стара традиция пътувах с тубата по гръцко ама се оказа излишно. Ако добута 10 000км ще е повече от идеално. На 3.0т.

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...