Jump to content

Recommended Posts

Здравейте ;) колата е а6 4ф 3.0 куатро с премахнат дпф.Две смени карах с Мотул 8100,но вторият път на около 8000км светна жълтата лампа за маслото,долях му 100мл въпреки,че беше на средата на пръчката...всичко заспа и на 9500км бе сменено с Равенол VST просто защото Мотула ме издразни с това изпълнение с жълтата лампа :) вече 1500км са навъртяни с равенола и мога да кажа,че определено двигателя е доста по тих( не че преди е бил шумен де) но един вид работи по-меко колата ако ме разбирате...за сега съм доволен и ще пиша пак при следващата смяна как е било положението. Поздрави ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално освен, че и двете са масла друго общо няма :D

Мотула си е шарена бутилка с хидрокрекинг масло.

Ravenol VST е истинска синтетитика базирано на група IV PAO ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги, може ли малко помощ за 1.8Т AWT двигател и Ravenol. Ползвах oil finder на сайта на Ravenol и се спрях на тези 3, на които пише fully synthetic. Всички са 5W40

 

RUP: https://www.ravenol.de/en/application-area/motorsport-1/ravenol-rup-sae-5w-40/

VST: https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/

VSI: https://www.ravenol.de/en/application-area/passenger-cars-1/ravenol-vsi-sae-5w-40/

подредил съм ги както ми изглеждат по качество, но може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор и филтър са за 5/30.....особено ако е с изправна охладителна система :)

 

Аз лично на този мотор (с чип) сипвам VST, с "обикновен" филтър....заради цената.

По-доброто масло е SSL.

Друго масло, което работи добре с AWT е Castrol 5/40 Edge....до 10к км.

 

 

....правилно си ги подредил по качество....VSI - не.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не препоръчвам, но текущата партида  от цитирания кастрол в Техко е добра.

Ако трябва да препоръчам равенол за awt, това ще е 5/30 реп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Искам да мина от 5в30 на 5в40 и се чудя кое точно равенолче ще е ок за колата-а6 ц7 4г 3,0тди 245к.с.,има си дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Schnura Имам леко изтракване на веригите(предполагам),само при топло палене и ще пробвам дали ще се отрази.Преди да сменя маслото това изтракване го нямаше.Отделно на предната ми 3,0тди 4ф,мотора работеше като гумен на топло с равенол 5в40,за разлика от 5в30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за 3.0тфси какво бихте препоръчали? В сайта на Ravenol излязоха доста видове и не знам кое да избера. Колата е американка ако това има значение. Колата се ползва 80% извънградско и правя по около 10-12к км годишно. Не съм състезател :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писано е... RCS 5w40, RUP 5w40 има 502 стандарта или VMP 5w30 ако държиш да покрива 504/507. Като и трите са истински синтетики с PAO база. 

 

Вече дали ще вземеш RCS или RUP едва ли ще усетиш разлика. 

 

За да е всичко топ може да бухнеш и един Archoil AR9100. В oil-club.de има отлични отзиви за тази добавка.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли мнение и за другите масла на марката. Например маслата за скорости и диференциали? Каква е разликата между жълта туба и златиста, освен в цвета и цената? Описанията на продуктите са доста сходни в някой случай дори препокриващи се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@LKBV Нямам оплаквания засега.Предното масло беше оригинално,с новото кутията работи както преди,не усещам разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV

 

Това са маслата. Грешно съм изписал, че са еднакви по вискозитет. Имат разлика , но бих оценил високо вашето мнение относно разликата между двете масла! 

Ще се вложат в Паджеро втора генерация ако има някакво значение! 

 

 

https://www.ravenol-shop.de/getriebeoel/75w-140/ravenol-sls-75w140

https://www.ravenol-shop.de/getriebeoel/85w-140/ravenol-epx-85w140

Редактирано от LKBV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@LKBV В момента нямам време да ровя ама веднага се набива на очи, че освен различен вискозитет маслата са и коренно различни като база:

SLS SAE 75W-140 GL-5 LS (Limited Slip)  >>> Напълно синтетично

RAVENOL Hypoid EPX Getriebeöl SAE 85W-140 GL-5  >>> Минерално масло

 

Равенол си имат селектор за масла ... ся ако двете излизат за дадена кола, аз бих взел пълната синтетика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега! 

Според коректно ли е да кажем, че златистата туба е пълна синтетика, а жълтата минерално?

Имам в предвид за всичките масла на Ravenol.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...