Онуфри Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Той нагара на тия мотори е предимно по всмукателните клапани. Иначе вътре в мотора ще има нагар ако не е сменяно маслото редовно, но това предполагам го знаете. Иначе отвътре е 6 според мен. 3,0 тфси е това, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Баш 3.0тфси си е. Точно по клапаните става зверски нагар от смотан бензин, а в комбинация с чорбалин масло е още по убаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 On 12/2/2020 at 8:42 AM, Ц Е Ц О said: Някой може ли да изкаже мнение по снимки какво е състоянието на валовете? Като цяло доста чист ми се вижда мотора? няма и помен от нагар и депозити. Идеални са. С Риванолчи ли е каран? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 преди 29 минути, ma3xa написа: Риванолчи ли е каран Да, Това е моят мотор. S4 B8 ~500кс ежегодно пребиване на Калояново Отзад при малките вериги всичко свети също.Валовете за тия километри са перфектни. 1 смяна АМСойл 0/40 extreme power Уби се да го пие, баси оттам само с РАВЕНОЛА, 1 смяна VMO 1 смяна RCS 1 смяна RUP 1 смяна RUP 1 смяна VST общо около 45 000км За справка от вчера и един мотор каран с каквото дойде общо взето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 няма нищо общо с твоя двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Преди 11 часа, Ц Е Ц О написа: ежегодно пребиване на Калояново Какво време дава там ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2020 Преди 1 час, Онуфри написа: Какво време дава там ако не е тайна? С моето каране 19” 255/35/19, които изхвърлих после 1:12:7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 Момци,пред смяна на масло съм и съм се насочил към Равeнол SSW 0w30,колата е 4г с 3,0тди,според селектора на Равенол ми излиза VSW 0w30 за този мотор,та въпроса ми е има ли някаква разлика между двете,която заслужава внимание? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 Преди 7 часа, МИТАКА1654 написа: колата е 4г с 3,0тди Най-хубавото масло, което можеш да сложиш на конкретният ДВГ е VMP 5/30. Не бих слагал масло, което не е по конфигуратора като цяло.Не покрива ВАГ спецификациите, а показателите спрямо VMP са смешни. Масло насочено предимно към ВОЛВО. RAVENOL SSW няма, има SSV 0/30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2020 Мдааа метнах и аз едно око набързо още един глас за VMP 5w30, има по-добри параметри спрямо VSW 0w30. Отделно. че VMP -то се е доказало като добро масло @МИТАКА1654 Каква е идеята да наливаш 0w30 вместо 5w30 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 @Ц Е Ц О SSV е,моя грешка. @P_PETKOV Заради студения вискозитет. Значи ще слагам VMP явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 5W30 е добре за нашия климат, освен ако не живееш на Мусала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 И на Мусала да живее, няма да има проблем с това масло. Не бива да се преувеличава ролята на околната температура при избора на вискозитета на двигателното масло. Същественото е да се спазват препоръките на производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 14 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2020 На 10.12.2020 г. at 22:21, P_PETKOV написа: ... Отделно. че VMP -то се е доказало като добро масло На 11.12.2020 г. at 10:38, МИТАКА1654 написа: ... Значи ще слагам VMP явно. При зададените параметри 5W30 е по-добрият избор от 0W30.😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Здравейте и за много години! Имам питане към ЦЕЦО и P_PETKOV относно масло за двигател 2.0 TFSI, BWA EA113, пипнат на 247 к.с. (от TST - Racing), премахнат е катализатора. Слагах му Ravenol VMP 5w30, но за 10к км. - изгори около 2л. Сега съм с Ravenol VST 5w40 и за около 5к км. съм добавил около 0.5л. Колата се кара предимно градско ( като се настъпва нормално според обстановката) около 10к км. на година. Много ще съм ви благодарен да чуя мнението ви за оптималното масло за този двигател! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Аз лично бих продължил да си карам с VST-то, половин литър за 5хил. мисля е повече от добре. Все пак виж и колко ще източиш при смяната. П.с.Може и да бъркам ама май имаше нови ревизии на PCV карантиите на 2.0TFSI. Та сменяни ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Преди 2 часа, niakoioci написа: Здравейте и за много години! Имам питане към ЦЕЦО и P_PETKOV относно масло за двигател 2.0 TFSI, BWA EA113, пипнат на 247 к.с. (от TST - Racing), премахнат е катализатора. Слагах му Ravenol VMP 5w30, но за 10к км. - изгори около 2л. Сега съм с Ravenol VST 5w40 и за около 5к км. съм добавил около 0.5л. Колата се кара предимно градско ( като се настъпва нормално според обстановката) около 10к км. на година. Много ще съм ви благодарен да чуя мнението ви за оптималното масло за този двигател! Слагаш по-гъсто масло и гори по-малко. Това е типично за всеки мотор който гори някакво количество и не е свързано с марката на маслото. Слагай 40 вместо 30 и не му бери грижа докато е литър на 10к и то на чипнат мотор. Редактирано 29 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 преди 58 минути, P_PETKOV написа: Аз лично бих продължил да си карам с VST-то, половин литър за 5хил. мисля е повече от добре. Все пак виж и колко ще източиш при смяната. П.с.Може и да бъркам ама май имаше нови ревизии на PCV карантиите на 2.0TFSI. Та сменяни ли са? Благодаря за бързия отговор. 2018г. смених PCV 06F 129 101 N с 06F 129 101 R. Чудех се дали да пробвам Ravenol RUP 5W40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 А ето и снимка преди да сложа Ravenol VMP( преди него бях с Castrol 5W30 LL) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 По скоро си карай с VST-то понеже RUPa e рейсинг масло, а на тези масла в общия случай им дават смяна на 6 месеца. Мотора изглежда доста чист. Явно не е бил каран със смени на по 30хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Честно казано съм доволен от VST-то, но се замислих за RUP-а понеже е с Sulphated ash %wt. 0,8 , а VST-то е 1.05. Това го казвам защото 2020г. чистих всмукателен колектор, клапани и инжектори от карбоновите отлагания и гледам доколкото мога да си пазя двигателя чист. Ето малко снимки: Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) От това трудно ще се предпазиш, особенно с "топ" горивата които се продават в нашата страна. По скоро бих ползвал добавка за бензин която подпомага за по-доброто му изгаряне. Archoil имат такава. @CVT Донякъде нещата са така, но и не точно понеже от две произволни масла 5w30 може да има такава разлика, че да няма прилика. Същото се отнася и за 5w40 и т.н. Нямам за цел да спорим, просто това е моето лично виждане. Редактирано 29 Януари 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 На 29.01.2021 г. at 8:47, niakoioci написа: Имам питане към ЦЕЦО Караш си с VST. Kaрал съм няколко смени и с RCS и RUP. VST си е ТОП за всеки ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jon_jinas Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 @niakoioci Колега, сам ли чисти нагара или се обърна към сервиз? Налагаше ли се или просто самоинициатива? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 On 1/29/2021 at 11:44 AM, niakoioci said: А ето и снимка преди да сложа Ravenol VMP( преди него бях с Castrol 5W30 LL) VMP е малко пресилено за този мотор. Подходящо масло е SSL 0/40 - стабилна база, изкарва 10к км, висок hths, ниска изпаряемост. Маслото е течливо и е по-близо до w30 маслата, за които е проектиран този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване