niakoioci Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Благодаря на всички, отзовали се ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Преди 5 часа, jon_jinas написа: @niakoioci Колега, сам ли чисти нагара или се обърна към сервиз? Налагаше ли се или просто самоинициатива? Поздрави Гледам повечето неща да си ги правя аз. На празен ход двигателят имаше колебания и с бороскоп видях какво е състоянието на всмукателните клапани. Свалих всмукателния колектор и почистих клапаните. Инжекторите ги дадох само на ултразвук, да ги почистят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 3 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2021 Преди 6 часа, Ц Е Ц О написа: Караш си с VST. Kaрал съм няколко смени и с RCS и RUP. VST си е ТОП за всеки ден. Извинявай, но като разглеждам маслата, едното око ми е все на тая "сулфатна пепел". Какво ще кажеш за RAVENOL REP SAE 5W-30 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2021 21 hours ago, niakoioci said: Инжекторите ги дадох само на ултразвук, да ги почистят. Цените на инжекторите не са високи. Всяко "чистене" е риск за инжектора и не е добре да се прави без нужда.....а ако има нужда - просто нови инжектори.....разликата "чистене"/нов е ~55лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 5 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2021 Преди 16 часа, robobug написа: Цените на инжекторите не са високи. Всяко "чистене" е риск за инжектора и не е добре да се прави без нужда.....а ако има нужда - просто нови инжектори.....разликата "чистене"/нов е ~55лв. Много се извинявам, но ви разказах какво съм направил! Относно цената за почистване (10 лв.) и цената на нов инжектор (422 лв.- ОЕМ), не мисля да коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Аз просто обръщам внимание, за да не повтарят други колеги твоята грешка. Стендовете за инжектори за високо налягане са други и цените не са 10лв....на специализиран стенд. Дюзите се правят само в един завод в Европа, а цената от около 90лв/брой съм я платил миналата година с фактура. Без фактура (и гаранция) се намират и по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niakoioci Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 (Редактирано) На 6.02.2021 г. at 9:02, robobug написа: Всичко е точно така, както ти го описа. Точно затова дадох инжектиране на ултразвук само да ги почистят външно, без да ги качват на стенд. Грешката е моя, че не доуточних тези подробности! Редактирано 7 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2021 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udo666 Публикувано 24 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2021 Здравейте , каляската по точно каляските са ми ,ауди b5 1,9 TDI avg Mотора ,110 магарета и шкода октавия 1,9 asv 2006 год пак110 магарета.шкодата е я купих навремето нова ,досега и двете коли са карани само с вагаджийско масло , та думата ми е какво масълце на реванол бихте ми препоръчали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 @udo666 Влез в сайта на рИванол,има търсачка по модел и мотор,там ще се ориентираш най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udo666 Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 (Редактирано) Там всичките масла които ми ги дава са 5w30 половинатаот тях крекингови, единственото 5w40 е rup,рейсингово. А вагаджийското е 5w40 с което в момента са колите. Редактирано 26 Февруари 2021 от udo666 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Февруари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 Предполагам иде реч за помпа дюза мотори та за тях Равенол дават VMO 5w40 обаче за мен лично това масло си остава полусинтетично. Та аз бухнах VST 5w40 в Октавията (mk1 1.9TDI AXR 74kw леко ремапната до ~ 100kw) дето поддържам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 Щом са 110 коньови, значи не са помпа дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udo666 Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 Avg моторае същия като AFN слага се на фейса а asv е шкодовия аналог реално това е AFN. Докато ползвах статото вагово масло спейшъл + всичко беше ок но от миналата година го спряха сега се казва спйшъл d ,според порше е едно и също но нее появиха се вибраций от него и двата мотора станаха доста по шумни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Здравейте. В сайта на Равенол за моята кола ми дава 3 вида масла: VSM 0W-30, VMP 5W-30 и SMP 5W-30. Та въпроса ми е кое от трите е най добре да сложа? Колата е 3.0TDI CDYA 176KW с DPF. Благодаря предварително! Да допълня понеже видях че е от значение - Кара се предимно извънградско при спазване на ограниченията не повече от 10к км годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 с dpf дават VMP 5w30, което отговаря на 507.00 аз съм с такова от скоро и съм доволен, колкото и субективно да е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 И аз сложих VMP 5w30 и съм доволен. CDYA е и моя мотор. Слагай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2021 Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 (Редактирано) @P_PETKOV За моя мотор BBJ ( Конфигуратор ) на А6-цата, маслото което отговаря на VW 500/502 00 или VW 501 01 спецификациите и е пълна синтетика е това нали RAVENOL VSI SAE 5W-40 ? Досега маслата, които съм ползвал (основно Shell Helix Ultra 5w40 и няколко пъти оригиналното на VW/Audi 5w40) ги сменям на 12 000км. Предполагам, че този пробег ще е същия и за Ravenol-a от линка? Това масло подходящо ли е и за 1.8Т BFB мотора на А4-ката? Редактирано 2 Март 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 2 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2021 Въпросното VSI има доста прилични параметри, лично на мен единственно HTHS индексът не ми харесва, че е под 4 ама това няма да е никаква драма. За смяната едва ли ще имаш драми при интервал от 12хил. Разбира се винаги си важи Правилото, че ако преобладава повече градско особенно с къси разстояния е добре смяната да се прави на около 10хил. и/или 12 месеца. За BFB-то aз лично бих заложил на VST, параметрите му са близки до тези на RUP което е екстра. За робуващите на VAG стандартите си има VW 502/505 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 @P_PETKOV Мерси за инфото, а VST маслото става ли и за А6-цата (BBJ мотор) - предпочитам да карам двете коли с еднакво масло доколкото е възможно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Да наливай смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udo666 Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Аз още се колебая за мойте кошници ,между VST и RUP. 80% се катрат градско в София. В руския калкулатор на раванола ми излиза само Rup , в немски излизат и двете масла. Наще боклучиви горива са като на Руския паза всичко друго но не и нафта и бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Аз бих сложил VST, чак от RUP няма нужда особенно щом се карат 80% градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udo666 Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Март 2021 Доклад Share Публикувано 4 Март 2021 @VBI Атмосферен мотор, 1.8т без чип.....нямаш нужда от такива масла. Тези мотори са предвидени стоково да се карат с нещо w30. Съвременните масла тип 0w40 са с добра база и достатъчно добавки. Мобил 1, Шел, Кастрол, Равенол имат много прилични масла 0/40. И на двата мотора съм сипвал цитираните масла (без Кастрол) - не ги харчат, работят тихо. Ако се държи на много добавки - РЕП е подходящо масло, ако се държи на голям пробег - VMP. RUP на 3.0 и стоково 1.8т е по-скоро вредно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване