Jump to content

Recommended Posts

Моето пък с около 180-200 държи 120 градуса ... ама ква информация носи това за някой :nixweiss:

 

п.с. Иде реч за Ravenol RCS 5W40 колата е 4F с малко ремапнато 3.0ТFSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи откъде идва тази повишена температура при колегата. Може просто Равенола да отвежда по-добре топлината от мотора и затова да изглежда завишена при сензора. Пък и 3-4-5 градуса са пренебрежима разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено много фактори има които влият ... примерно с антифриз за -35 и антифриз за -20 температурите на маслото ще са различни, колко замърсен/чист е радиатора и т.н.

Ся кое от двете масла в случаят е по-добро бали го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основният фактор е, че това се два различни типа масла, с различни приложения.

VMP няма толкова добавки, направено е да издържа високи температури, без това да поврежда базата му....масло с мноооого ниска изпаряемост.

Mоже да кара много на 10к км, пази мотора от нагар, пази ДПФ и катализатори.

Може на това масло да се сипе Xenum vrx500 и ще го превърнем в в един по-добър PAG :)....но няма вече да покрива 504/507.

 

Равенол имат масла, подобни на ПАГ - това са REP/RUP маслата - с много добавки и без съвременни ВАГ допуски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не.

Иначе профилактично:

- виж антифриза за какви градуси е забъркан. Ако е на -35 и не си го сменял никога налей за -20 ;)

- едно измиване на радиоторите е винаги добре дошло

- Също така може да бухнеш Amsoil Coolant booster или Redline WaterWetter, за който му се чете тук Ц Е Ц О е обяснил с думи прости кое как баца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес в центъра покарах малко, след това газ по България нагоре и не успях да мина на Ravenol VMP 5w30 повече от 95.4 градуса. 3.0 дизел BMK. На Gangbango е по-нов двигател, може да има разлики.

Иначе антифриза вдигна и той до 95.4, горивото бе 48 градуса, входящ въздух 60 градуса, на фиса показваше 35, на генерацията мина 400 градуса като я настъпих :), иначе се въртеше около 220 градуса.

 

П.П. като си замервах антифриза обаче - в една тръбичка се влива антифриз и поплавък малко неясно показва на колко градуса е - ми показваше над 30, значи е предобрен малко. Замислих се за Amsoil Coolant booster

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой, който кара с Ravenol VST 5w40 забелязал ли е двигателя да е малко по-шумен? При мен (двигател BBJ 3.0 бензин) веднага след смяната се промени малко шума на мотора, като че ли работи "по-твърдо" някак, не мога да го обясня. Вече е на около 7000км след смяна и няма промяна. Преди съм карал основно с Shell Helix Ultra 5w40 и двигателя беше по-тих някак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова на 2,7биТ. Карал съм с Кастрол (немски), след това с Ravenol RCS 5w40 и сега съм VST около 3000 км изминати. Към всички масла слагам и добавка на Бардал Турбо протект, впечатления:

- с немският Кастрол двигателят работеше най-тихо. Маслото се сменя на 7к км и през това време не съм усетил промяна в звука (за разлика от предлаганият в България, който става на вода)

- с RCS-a шумът на мотора се увеличи едва забележимо. На около 5к км започна да се усеща миризма от масло от ауспуха, без други промени по работата на двигатела

- сега с VST няма тази миризма, шумът на мотора е на същият както с RCS, мотора ми се вижда по-чист от преди. Бих използвал VST отново, освен ако не се появат некви драми до края на интервала за смяна

 

От смяна до смяна винаги наливам около 600мл, без значение от марката на маслото (може би е от тежеста на десният ми крак:hilezh:)

Редактирано от crazy driver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, VBI said:

Някой, който кара с Ravenol VST 5w40 забелязал ли е двигателя да е малко по-шумен? При мен (двигател BBJ 3.0 бензин) веднага след смяната се промени малко шума на мотора, като че ли работи "по-твърдо" някак, не мога да го обясня. Вече е на около 7000км след смяна и няма промяна. Преди съм карал основно с Shell Helix Ultra 5w40 и двигателя беше по-тих някак.

При мен след смяната с VST 5W40 почна да гори масло повече от колкото трябва - 0.7-0.8 от смяна до смяна преди това а досега е хапнала 1.5 2к км преди смяна / хибрид стана -гори масло и бИндзин и нищо не връща :D / ще пробвам с друго масло да видя ще има ли разлика или си показва зъбките да влиза в бокса за ремонт . Десния ми крак напоследък хич го няма :( я се стрелна в седмицата 1-2 пъти до 3-та в червено или на магистралата ако позволява до 200+ , ама напоследък съм кат пенсионер :) май ще трябва да катеря нагоре магаретата да се върне тръпката хахахах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vle4ugoto Пиши като смениш маслото с друго как се държи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 4-5 смени правя с VMP 5W30. Като след последната и аз забелязвам нещо което досега не е имало. Минал съм около 5к. и се наложи да долея около 500мл. Също така двигателя (2.0TDI CAGA) е една идея по-шумен след като достигне работна температура. За последното може и да си внушавам. Ся вярно, че сложих софт. преди дизелгейт и колата прави регенерации много по-рядко (последната беше на 1400км) което ще рече, че не вкарва същото количество дизел в маслото. Следващата смяна мисля да мина на AMS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е А4 В7 2,0 TFSI (BWE мотор).  Не бих казал, че моторът е станал по-шумен или да работи по-твърдо. Направи ми впечатление обаче, че започна да гори маслото след първите около 1 500 км. За вторите 1 500 км. е изгорила около 200 - 300 мл. Мислех си, че "проблемът е в моя телевизор", но виждам, че и други колеги са установили по-висок разход.

 

Понеже в другата тема стана въпрос за потъмняването на маслото - при мен стана черно за около 1 000 км. Преди това свалях картера и го измих.

 

Относно чистотата - скоро сменях гарнитурата на капака на клапаните - чистичко е наистина. В смисъл, свалял съм капаците и на други бензинови мотори, но при този ми направи впечатление, че е по-чисто. Това се случи след около 2 000 км. с Ravenol VST 5w40. Може би има връзка с потъмняването на маслото - в смисъл добре мие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор е нормално маслото да почернява след 1000 км, ако е качествено разбира се. При мен е същото. Карам  с Кастрол 5W40 пълна синтекита от няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ребрандирано масло създадено 2004г собственост на Фукс.Ширпотреба с главно Ш.

Сега моторите са малко шумни с него и греят повечко но това не пречи на някой хора да го възхваляват.

Редактирано от benq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, OvivO написа:

Фукс си имат и много добри масла.

Съгласен ползвал съм ги и нямаше проблеми.

 

преди 35 минути, P_PETKOV написа:

И кои са убавите масла дай поне по един пример за пълно синтетични 5w30 и 5w40. 

https://www.mashinite.com/offers/view/56643

Специално за фена. 

Да не се окаже по хубаво от Риванола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз налях VST 5w40 на тръца. Преди това ползвах 5 смени Репсол от техко.
Харча на масло ми е същия, около 7-800гр
на 10хил. км.
Никаква разлика относно шум и харч спрямо двете масла. За сега разликата е в цената х2 default_smile.png


Sent from my M2007J17G using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от Кастрол едж профешънъл 5в30 на Равенол вмп 5в30,разхода на масло ми се увеличи от около 300 на около 500мл,после минах на Равенол всв 0в30,разхода на масло ми скочи почти на литър за 10к км,като този път наблюдавам и по-шумна работа на мотора.Ще се връщам на 5в30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...