Jump to content

Recommended Posts

На 150к е. Мисълта ми е че RUP-a не го гореше, а VST го погорва, което е странно. Иначе знам, че до 1л. е нормално. Ще видя като стане на 10к колко ще е изгорила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно RUP-a има по-ниска изпаряемост Noack 6% срещу 7,3% Noack за VST

Но да най-добре е да сравниш от смяна до смяна.

 

Спрямо ценовата разлика дори VST-то да го "гори" малко повече пак е ок :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8Т карам няколко смени с Ravenol VST, като за 10к км. съм доливал близо литър. За последната смяна отново сложих VST само, че този път не го взех от България а си го поръчах от Ato24 като до сега съм изминал 4к км. и не го е барнало. Що така 🤔🤔

 

Редактирано от No#name
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт къде в Бг си го купувал ?

Принципно Карио са официален вносител ... дали останалите купуват от тях нямам идея.

Интеркарс също предлагат Равенол, но най-вероятно по техни си канали го внасят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има някаква схема вече и с Равенола, въпреки системата с кодовете по тубите.

Сипвам го на няколко коли, от 2-3 години (VST), като съм вземал от няколко места в БГ И от ato24.de, като забелязвам, че от ato24.de изобщо не го горят или имат минимален разход.

Лятото се държи по-добре от всяко друго 5W40 което съм ползвал, но зимата всички коли на които съм го налял работят доста по-твърдо, първите 5-10мин.

 

Впредвид, че видно вече и това има ментаци се замислям дали да продължа да карам с него.

Напоследък виждам доста места за общи поръчки от ato24.de и други немски сайтове, каква е гаранцията, че ви поръчват от там, а не ви пращат каквото им попадне?

В този ред на мисли, някой тук който кара с Mobil 1?

Доста различна информация има в сайта на вносителя СФА и в официалния сайт.

Редактирано от raid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах Mobil1 ESP 5W30 на S7-цата - не ми хареса, държи по-висока температура с около 5-6 градуса спрямо Aral и веригата се чува на студен старт. Сипах го на Макан 3.0 дизел - там работи много добре, държи добра температура и веригата не се чува (за разлика от други масла, които съм сипвал на същия Макан)

Взех го от Германия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път си сложих Ravenol VMP 5w30 миналата година и за момента съм много доволен. Купих си го от онлайн магазин, продават се навсякъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

На 4.2-ката (ARS) съм изключително доволен от VST 5w40 - еми просто не го гори. Преди това постоянно наливах, кой знае какви ментаци са били.

Сега за 55-цата (М113К) поръчах SSL 0w-40, че и там го погорва, да видим дали ще има ефект. С Motul 5w-50 Sport беше досега. Поръчах от Ц Е Ц О между другото, палец нагоре за отношението и цената.

Редактирано от skyclad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Здравейте, пак дойде време за смяна на масло и мисля пак да взема VST. Гледам има някаква оферта по бг сайтовете 4+1 литра за 95лв, което ми се вижда доста добре. Има ли някаква уловка според вас или разлика в качеството или характеристиката на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм се чудил дали има уловка.

От равенол.бг взех 4+1 5W30 VMP. Скоро го сипах и не съм очарован. Двигателят работи по-шумно спрямо Shell и Rowe. За разход на масло не мога да кажа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, lodestr написа:

Здравейте, пак дойде време за смяна на масло и мисля пак да взема VST. Гледам има някаква оферта по бг сайтовете 4+1 литра за 95лв, което ми се вижда доста добре. Има ли някаква уловка според вас или разлика в качеството или характеристиката на маслото?

2-3 пъти взимам такова и не усещам разлика спрямо тубата от 5л.

Проверявам му кода в сайта на равенол и излиза, че е истинско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

https://www.youtube.com/watch?v=Fyh6kefkShA

2,0 turbo, CHHB - 11 468 км., 260 моточаса

По горния клип ще се окаже аналог на Mobil 1 FS 5W40. С доста остатъчен ресурс при този пробег и двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.10.2023 г. at 14:13, OvivO написа:

@KGK какъв шел и рове слагаш и те с PAO база ли са?

Shell HX8 ECT 5W30

Rowe Multi Synt DPF 5W30

 

Rowe е хидрокрак, докато за Шел не знам.

С Rowe беше ефекта Уау. Такава разлика не бях срещал от масло. Двигателя заработи по меко, вибрациите в купето намаляха. При регенерации обаче на моменти изпушва доста, което не съм срещал при други масла.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, това масло много по-лошо ли е от Реванол или става....Питам от любопитство.Screenshot_20231105-221030_Samsung Internet.jpg

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да му намериш спецификацията, дали е с PAO база, както и всички останали параметри, но трябва и да ги разбираш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема,че не разбирам за това реших да питам тук. Иначе си карам с VST аз.

Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...