Jump to content

Recommended Posts

Това със шумът е доста относително, вече до колко е показателно за качествата на дадено масло :nixweiss:

Другото е, че ако даден мотор е каран с произволно хидрокрекинг масло то е силно вероятно същият да има доста нагари които едно PAO базирано масло би трябвало в течение на времето да ги премахне (за колко време и дали изцяло едва ли някой би могъл да каже) но все пак за тази цел има флъшове ... и те така.

 

Има ли някой дето е на ти с химията ?

Toва по-долу е от SDS докуметна на TITAN GT1 PRO C-1 5W-30 aко добре разбирам 64742-54-7 е петролно базиран продукт.

Някой случайно да е намирал SDS шийтове на Равенол понеже поради някаква причина примерно за VMP намирам само от 2015.

 

image.png.6a48eeda879b0d3fb826881cedc0575c.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, PINGI said:

Вече трети човек ми казва същото: С RAVENOL VMP 5W-30 мотора е по шумен от FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 (XTL-Technology).

Всичко зависи от мотора.

VMP е масло с одобрение "audimotorsport", Titan GT1 си е едно.....маркетингово, тип "кастрол" масло.

Едното е за горещи мотори, тип ТФСИ, което държи вискозитет и ниска температура при голямо натоварване....като пази и катализатора.

Другото е едно "селско" масло, тип "по-гъстото е по-убаво".

И да, напълно е възможно и даже много вероятно с "по-гъстото" масло моторът да е по-тих......поне на празен ход :)

Аз не  бих сипал фукс на кола с катализатор и горещ мотор...примерно бензиново БМВ или Ауди.

А пък за дизел....ами пред мен има една 335-ца, която с няколко давания на газ го прави на вода този, същия Титан ГТ1.

 

Фукс е една от първите фирми, които премахнаха от гугъл  всякаква информация за техните продукти....това преди 8-10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug  Браво бе многознайко!!!!

Правиш страшно лошо впечатление с твоята всестранна "компетентност"! Магнаурската школа ли си завършил???

Всичко знаеш, всичко разбираш, селски масла, масло на вода след даване на газ, алхимия и пр.!!:hilezh::flipoff:

На мен въобще ни ми пука Фукс или Равенол и не правя реклама. Избира клиентът!!

И още да те светна, че от испанското REPSOL, дето го внасят твоите приятели от ТЕХ-КО, хората са много доволни. Е, вярно за по-бюджетни човеци говорим, но и те са нормални хора. Не са батки от всичко разбиращи, като теб. :gruebel:

СПРИ СЕ БЕ ЧОВЕЧЕ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, raid said:

VST (високо-пепелно) покрива 505.00, а колата няма DPF.

 


Знам, че покрива 505.00, но както съм написал - не покрива 505.01 (което е за помпа-дюза) и 507.00. :) 

505.00 е стандартът за по-старите не-помпа-дюза мотори (90, 110 кс...). 

Редактирано от Citizen8200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих преди 700км Ravenol VST 5w40 на А6-цата (3.0 бензинов мотор, BBJ) и не забелязвам разлика в шума на мотора - работи по същия начин както и с оригиналното на VW/Audi и Shell Helix 5w40 с които съм карал колата досега. Ще видим как ще се държи Ravenol-a в по-дългосрочен план и лятото като почнат жегите. Засега не долавям никаква разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dan4ote Мотора е 3,0тди 245к.с. в А6 Ц7.При всички случаи,разхода на масло в повече от кастрола,(ако не си въобразявам) е пренебрежимо малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PINGI За кое точно се изказал грешно robobug ама дай с факти. Примерно ето ви фирмата Х има те тия масла ZZZZ YYY и те са истинска синтетика.

Repsol, castrol, motul  (дори въпросното им мега гига 300V е пълен смях с над 40% хидрокрекинг масло, може и да греща точния процент), total, fusch и т.н. са и явно ще продължат да бъдат масла със шарени етикети с малки иключения.

 

Отделно, че с тия чорбалини дето масово се рекламират като топ масла е възможно TFSI Мотор да иде в кофата при сериозно настъпване е един съвсем отделен въпрос ама кво толкова нали сме си наляли супер дупер мега гига кастрола дето е оригнален от Германията :respekt:

 

Ся ако някой си мисли, че имам някъв бизнес с Равенол е мнооого далеко от истината.

Единствената причина да ги споменавам е, че по мои лични наблюдения само те имат масла които са на нормални цени и същевременно са истинска синтетика.

От друга страна ако някой почне да продава RedLine в Европа на цени около 10 евро литъра (вместо 20 при цена 12-13 Долара в Америка) ще е друга бира ама едва ли това ще се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, PINGI said:

Правиш страшно лошо впечатление с твоята всестранна "компетентност"! Магнаурската школа ли си завършил???

Винаги ми е било чудно как някой коментира друг, че много знаел.....от каква позиция - че знае повече или, че не знае какво коментира?

 

В случая коментирам единствено, че е възможно по-гъстото масло (било то и минерално) да прави мотора по-тих.....и какво от това?

Какво ще кажеш по този въпрос ? :)....или си компетентен да коментираш само мен  ;)

За да не се чудиш - принципно е интересно, когато мотора стане по-тих с "по-рядко" масло.....и това при наличие на катализатори.

 

ПП.... И Кастрол 5/40 от техко е по-добър от Репсол 5/40 от техко.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, P_PETKOV написа:

Ся ако някой си мисли, че имам някъв бизнес с Равенол е мнооого далеко от истината.

Смях в залата.Господине какъв бизнес с риванол та вие си лягате и ставате с него.Направо сте влюбен в тоя чорбалин да цитирам един друг пристрастен.Риванол сутрин обед и вечеря може да правите и секс заедно.Трябва ви терапия за отказване от това масло защото сте зависим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като толкова ги разбирате айде предложете друг производител, че ми омръзна с тоя равенол сакам малко разнообразие.

Пояснявам търси се производител с PAO масла (може и естерни) с цени около 10 Евра/литъра.

Също така за да е всичко точно търсим въпросните масла да има данни относно тези три параметъра HTHS, Noack и TBN

 

@benqАйде давайте смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След бърз поглед:

SMP-то изглежда да е полусинтетично

VMP-то мисля няма нужда от коментари

 

С оглед на по горното логично SMP-то е по-евтиното масло ;)

 

п.с. От мен толкова, че отивам да разтоварвам едни 10-тина контейра с "маргарин".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте банда. Последно Ravenol VMO SAE 5W-40 пълна синтетика ли е? На немския сайт пише:Synthetic, а на българския Fullsynth. Едва ли има някакво огромно значение, но ми стана интересно да разбера. Мисля да сложа такова на А3-та, която е помпа-дюза и е само с катализатор. Кара се на 80%  градско. Мисля, че маслото ще покрие моите нужди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. Виждам хора с опит използвали продукти на Ravenol. Моля за съвет. Кое масло от гамата им е подходящо за afn 110 коня двигател?

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ти резултатите от селектора на Равенол.

Eто ти две доказано добри масла: VMP 5w30 или VST 5w40

За останалите които излизат през селектора можеш да си поровиш сам из гугъла ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, искам да споделя опит от Равенол VMP 5w30, на 3.0тди. Предните две смени ги правих с Ксенум XPG 5w30. Ксенум-а за 20 000 км съм го видял 2 пъти да стигне 102 градуса и то само след 2-3 дръпки на светофарите. След 30 секунди спокойно каране веднага падаше на 95-96. С него при нормално каране дори в 35 градуса жега, си държеше максимум 92-93 гадуса. Сега Равенол-а не го виждам да пада под 100 градуса даже без настъпване и при 25 градуса на въздуха. Като дръпна на светофара веднага скача на 105 градуса. После зорлем пада до 100. В обобщение бих казал, че PAG формулата на ксенума определено работи. Нека не се приема за реклама и антиреклама, но сериозно се замислям дали да не си върна ксенума в употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango , имат ли Ксенум магазин в България, където могат да се видят маслата им?

Вие от там ли го купихте или сте правили поръчка през уеба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...