Jump to content

Ауди а6 ц6 3.2fsi грешки в двигателя


Vanko9005

Recommended Posts

Здравейте имам проблем със 3.2 fsi. 

Става въпрос за актуаторите на разпределителните валове. На лаунч прочете две грешки p0023 и p0020. 

Проблемът е следния при първо стартиране колата припалва,втория опит запалва но прекъсва мени обороти и се чува страхотен шум от мотора звучи като шумолящ лагер. След като загрее пак прекъсва но много по малко. Моля за помощ дали това се дължи на разстегнати вериги? И другото което забелязах че има детонаций в изпускателите, след като загрее изчезват. 

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега но относно тълкуването на грешките никъде не пише че е от верижно то задвижване, всичко се тълкува с смяна на дадения актуатор, проверка на окабеляването и тн. Не съм чул до сега да изтрака или нещо от рода. Имам познат който се занимава с 4ф-ки, погледна грешките и каза разпънати вериги, пробвах размених актуаторите от банк 2 към банк 1 започна да забива грешки на банк 1 а банк 2 е без грешки след размяната но въпреки пробите като развих първата сонда на банк 2 където са грешките се вижда как детонира и излиза огън през резбата на сондата.Това е само на студен мотор. Стойностите на испускателите на 93ти канал са (+3 банк 2)  (+1.75 банк 1) всмукателите ги върти около 1, 1 и нещо. Има ли варянт да е отварян да не е зацепено правилно да е каран така и да е здухал изпускателите на банк 2...пфффф моля за мъничко съвет мръсен мотор е това!!!! БЛАГОДАРЯ МНОГО. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми даваше преди 2 години на мен, не се чува ха веригите поне за моето ухо. След като разглобихме бяха разхлабени, чат пат влизаха в авариен режим. Майстора при който бях ми каза още преди да почне да я разглобява, единствено ми каза да стискам пал и да не са ваносите. b299a81fb419150c72c4c677e848e1f7.jpg

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

.. 4677d5d2af935a762c5fe3aec0687474.jpg

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма такива грешки за позиция на валовете,единствено актуаторите ми излизат дефектни, не ми е ясно тези детонаций в испускателите на какво може да се дължат.Малко не ми се вижда логично понеже в два сервиза спирам първия ми каза че е за вериги, втория каза че не знае състоянието на веригите според зацепване то на 93 канал била перфектна но грешките означавали че дадените актуатори били за смяна, и друго че тези детонаций може да са от свещи бубини и най вече от всмукателния колектор.Имаше една английска тема и човека имаше подобен проблем със студеното палене с прекъсвания и тн. Той каза че е сменил всичко свещи, бубини някакви евап клапани почистен всмукател много пари вложени а ефект нямал и същото пише и той моля за помощ. Също гледах и руснаците със такива симптоми обаче там свалили главите и снимали клапаните всичко беше станало леш в изпускателна та област издухани клапани, легла чудо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Vanko9005 said:

 

Проблемът е следния при първо стартиране колата припалва,втория опит запалва но прекъсва мени обороти и се чува страхотен шум от мотора звучи като шумолящ лагер.

 

От тук бих се засилил да търся проблем в горивната смес. Масов случай е когато сместа е неправилна ( с голямо отклонение) на загрял мотор, ефекта се мултиплицира на студен. Ламбди, дебитомер , МАП и др. Най-лесно не е ли да направиш един видеоклип на живи данни на студен мотор докато загрее и после да ги сравниш с друга кола, да видиш къде се получават отклонения. Също не се хвърляй на един параметър само. Сигурно има поне 2, и от там вече могат да се правят изводи кое точно е за смяна или ремонт. Тъй като няма да може абсолятно всичко наведнъж, аз бих почна с btdc, и гориво-въздушните параметри които споменах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Все още нямаме точно инфо за проблема, забелязах че започна да записва грешки и на сензорите за положение на camshaft,най вероятно ще се окаже проблем с веригите както и adjuster на валовете,така или иначе след два три дни и смъквам мотора за ремонт,най вероятно на студен мотор актуаторите бутат валовете в положение което пука и пращи в изпускателите, може да е проблем до adjuster (ванус) или разпъната верига,така или иначе колата ще се кара и трябва да се обслужи. Благодаря на отзовалите се ако някой се сеща за нещо по темата нека помогне, аз след ремонта така или иначе ще дам инфо за състоянието с проблема... 

При студен старт прекъсва мени обороти и пука през единия ауспух. Както казах по горе пращи в изпускателите на едната глава само.и грешките за актуаторите както вече и грешки от сензорите на положението на разпр. Валове на същата проблемна глава.Доста чужди форуми и сайтове прегледах и от всичко разбрах за това румолене като от разбит лагер при загрят и студен мотор че идва от... Някой счупен плъзгач по който веригата се движи вече по основата му.Прилича ми на стържене по аломин но,няма как да разбера докато не го сваля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново повдигам темата, смених е веригите, вече няма грешки за валове и тн. Преди имаше проблем със студения старт след първото палене запалва работи 10 секунди перфектно започва да прекъсва след това да се люлее целият мотор и немога да разбера какво може да бъде, колата е с нови свещи очистен дросел,премахнати вихрови клапи понеже бяха пред счупване,колата не записва никакви грешки нито мисфайери нито нищо, ако има запознат относно 3.2фси моторите ще съм адски благодарен за съвет.Клапата адаптирана както и налягане на гориво ламбди и всичко останало нито свети чек нито записва грешки! Благодаря ви на отзовалите се... 

Забравих да кажа че проблемът с прекъсването е докато загрее до работна температура 90градуса. 

Стартира със страшно прекъсване на 50 градуса по малко на 70 само между 1500 и 3000 оборота, на 90 абсолютно никакви проблеми работи като от завода гася паля на топло абсолютно нищо работи перфектно,проверих всички вакуми и всмукателния колектор за теч на вакум абсолютно не! Още веднъж благодаря на отзовалите се! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли да е от неправилно работещи дюзи, на студено да не пръскат правилно като по загрее да се оправят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдите са чисто нови и четерите броя на Делфи производство са а мапа е почистен само,говорих с хора който почистват тези специални дюзи и ми гарантират че проблема е от тях,утре ги пращам на стенд след като ги монтирам ще дам резултати по темата понеже не срещнах никъде тема относно дюзи за фси и проблемите им! 

Редактирано от Vanko9005
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проверихте ли дали ламбдите работят нормално? Друг вариант е като на старите инжекциони - разкачаш ламбдите и караш 2-3 дена. Ако не се оправи, не са те виновни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...