Jump to content

P0087 Fuel rail/system pressure too low 2.0 TFSI


momo.mk5

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума и ако темата ми не е за тук моля да се премести, понеже мотора които имам се среща повече в Ауди и реших да пусна тема тук. Та на кратко колата е голф 5 гти с 2.0 TFSI мотор кода на мотора е BWA. Имам грешката (позната от повечето хора) P0087 Fuel rail/system pressure 002 too low intermittent. Боря се с това вече повече от 2 месеца. Когато взех колата, имах грешка в обезвъздушавата система на резервоара който беше отстранен със смяна на клапан за въздух на резервоара и разклатене на самия charcoal canister :D(не го знам на български как е). След това се появи P0087, след като се рових за грешката и разбрах за follower-а, когато извадих помпата за високо налягане, follower-a беше счупен и помпата беше докоснала леко разпределителния вал. А парчетата от последвача сигурно са ги извадили защото от страната на веригата беше омаслена, помислих че имам теч от капака на веригата но когато го почистих не потече. Уплаших се доста но след оглед на вал а от страна на няколко майстора и майстор от VW казаха че вал а не е в критично състояние за смяна. Но след смяната на помпата (оригинален даже с по новата версия) и последвача, нещата далеч не се оправиха, смених бензиновия филтър (който не е оригинален а е 4.4 баров), смених датчика на рейката (от vw) който е за високо налягане но проблема е същия. При нормално каране грешката не се появява, когато реша да натисна до 2-ра нямам проблеми върви си доволно (колата е ръчка между др-то). Но ако реша да натисна на 3-та от 1000 до 6000, 6500 оборота към 6000 оборота колата забива, все едно пускам газта. И за няколко секунди не приема газта, държи на едни и същи обороти, превключвам на 4-та пак си държи оборотите, пускам газта оборотите падат когато натисна пак понякога мн бавно качва понякога държи на оборотите където е стрелката, и след няколко секунди се оправя и пак тръгва все едно нищо не се е случило. Когато карам на магистрала е същата история, колкото по голяма предавка толкова повече прекъсване, например ако карам на 6-та със средна скорост 110 120 км/ч и подам повече газ просто забива и не приема газта. Не знам дали е от значение но колата вече е на 141ххх (реални км със сервизна книжка) не съм сменял още нито ангренажен нито верига, и понякога се чудя дали това има нещо общо с прблема ми но какво общо със налягането на бензина? Направих измервания с ваг-ком а, от 3000 оборота нагоре налягането се губи. Ето и едно видео което измерих с ваг-ком а. https://www.youtube.com/watch?v=vo2vMrTX-58&t=2s Благодаря на всички предварително за отделеното време.

86806971_495782417980610_8090413334081306624_n.jpg

86970789_638207980325740_2989953448889286656_n.jpg

87057277_176793623614007_7343765602185510912_n.jpg

Редактирано от momo.mk5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя напръстник го смених на около 160 хил. км и беше съвсем леко износен. Иначе след като вече се е строшил ще трябва да смениш още неща. Не знам също дали няма да има нужда да се извадят парчетата. Той е направен от някакъв супер-твърд метал.

 

 Виж тук, последния пост: цък!

 

Цитат

If it wore through, then there is already damage to the fuel pump actuator rod, and the cam lobe. Sooner or later you will notice the car stumble at idle, like I did, sorta like when a coil starts to intermittantly fail. You might also notice, that the engine acts like it's cutting out at high speed in high gear when you are really hitting the throttle. Once my light came on, the car suddenly had no power at any rpm, and could barely maintain 55 and 70mph while floored, on gentle rolling grades. Like I mentioned in one of the other treads, the damage to my "06" was so bad that the fuel pump, intake cam, exhaust cam, and entire head had to be replaced. When the light came on, I quickly got home, and the next day got to the dealer. For some reason my light didn't trigger until the damage was catastrophic. On the way home I stopped at the auto parts store, and had the codes read, and was totally sick. The two codes that you don't want to see together popped up pointing the the follower. Thankfully everything was covered, and I got absolutely no grief from Audi, and at 108,500 miles, I essentially ended up with a totally new upper engine. I was actually seriously considering dumping the car right after 120,000 miles, if the failure hadn't happened by then, because the repairs would have cost about half the current value of my car if I had been stuck with the bill.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, CVT написа:

Моя напръстник го смених на около 160 хил. км и беше съвсем леко износен. Иначе след като вече се е счупил ще трябва да смениш още неща. Виж тук, последния пост: цък!

 

 


Да тук нещата отиват на далече, но това което не мога да си обесня че които майстор и да питам, всеки казва следното ' Ако разпределителния вал ти е за смяна колата няма да има сила в нито една скорост, нито на 1-ва нито на 6-та' чел съм доста форуми, първите версии на този мотор нямали сполучливи разпределителни валове и за това повечето са ги сменяли под гаранция. Ще се опитам да сваля вакумната помпа, за да огледам вал а и от страни. Друго не се сещам вече. Всичко по бензиновата система е сменена без инжектори и рейката. А между другото запушен инжектор или рейка по какво може да се познае? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...