Jump to content

Разлика между двигателита на А6 и S6


Boracle

Recommended Posts

От известно време се замислям да сменя моята, защото този автомат не ми е присърце и това си е. Искам ръчка и тъй като ми мина мерака да гоня 400+ коня с турбо V6, вече се ориентирам към по-улегнал и мързелив V8-ак. Докато разглеждах обявите в Канада се оказа (не го знаех), че освен S6 има и А6 с 4.2 V8. Това, което намерих като кодове на двигателите ARS, ASG, BAS за А6 и AQJ, ANK за S6. Първите се водят 295коня и 400НNm а вторите 335коня и 420Nm. Въпроса ми е има ли някаква съществена разлика между двете конфигурации и към кое е по-добре да се ориентирам откъм надеждност и поддръжка? А и също така, освен във спирачките и окачването има ли други важни разлики между S6 и А6 от това поколение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колегата @cvetan83 преди време е описал в един пост именно разликите, които те интересуват. 

Ето линк към темата и поста: 

 Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ако искаш да върви трябва да събереш конюшната, ръчки 4,2 по 200 пенсионирани коня сме карали всички предполагам. Не останаха живи вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Superunknown написа:

Не си заслужава това начинание, и ръчка да насадиш пак няма да върви. 

 А ри какво разбираш това "да върви" щото ми идва като на КГА логиката 1.8Т върви на умирачка... вървенето на една кола не се измерва в това 0-100..

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има дали е v8, обема и конете са това което ни интересува. И като за 300 и нещо коня става кола си върви супер адекватно, ако сложиш модерен турбо мотор на това купе да не върви повече? 300коня модерна кола с турбо и 2тона е също бавна, не е до турбото а до конете и трансмисията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Конете са функция от нютоните и оборотите,  зоната на MAX torque е по-важна от пика на конете, който споменаваш.Оборотите, при които идват  нютоните и начина, по който идват е по-важен от сухите данни 0-100км/ч. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си има обем и не е някой да се върти до 8к че да няма нютони и в ниското. Нютоните са екстра особено в предвид, че се сравнява с някакви малолитражни турбо мотори, които имат същите или по-ниски нютони. Ако 0-100 не е важно то още по-зле защото като поведение атмосферкара разбива просто всеки турбо мотор ако и да е по-ново поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо по-различно не съм казал. S8 си е била и ще остане класика, квото и да казват и да сравняват.

"Допотопен автомат, асматик и т.н. шитни", но колата си е класика и приятна на усет, богато оборудвана, пруятен звук. Все неща, които много днешни шкоди,кии....не могат да си позволят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...