Jump to content

Мнение за забележки по кола


Recommended Posts

Харесал съм едно Audi A6 C5 1.8 turbo. Мой познат ходи да огледа колата. Забележките са провиснала шофьорска врата и играещ фар от страната на шофьора.

Интересува ме дали са поправими. Казанчето за антифриза е сменяно. Това индикатор ли е за нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,за казанчето и аз съм сменял моето,че от времето се беше нацепило и пропускаше антифриз!А иначе провисналата врата мисля,че може да се регулира...фара най-вероятно счупени щипки..по принцип не мисля,че е фрапантно!Да каже някой патил[emoji846]

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да гасне като е на контакт. Поне при моята така прави но тя е дизел ако има значение вида на мотора де [emoji4] Ще имаш наливане на пари така като ти чета поста но това е нормално. Все пак станаха на по 20 години бараки . Поне частите са на по нормални цени.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е примерна снимка от нета на дизеляк. Интересуваше ме какво означава дадената лампа и дали всички А6 C5 я имат. Иначе да далеч съм от мисълта, че ще купя такава кола и няма да има какво да се поправи или счупи в близко бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзер, всички бараки го имат, бензин, наВта, ольо и подобни. Гасне след контакт, ако 'сичко е наред. Не угасне ли, няма палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти това само забележките е добре.

Но съм сигурен, че проблемите, които трябва да те притесняват, не си ги видял.

 

Няма как, доста са стари. Ще правиш. Този мотор е най-добрия избор за това купе откъм поддръжка и разход и вървене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ходих да я гледам колеги. Но няма да е тя. Продавачите не ми вдъхват доверие. Може би защото знаеха, че бях организирал оглед и диагностика в сервиз, но просто не си даваха зор да ми я продават или говорят.

 

Не ми позволиха да я запаля аз. Та искам да ви питам:

1. Какво има за правене по една кола, ако се пали с подаване на газ?

2. А4 и А6 от тези години имат ли система за циркулация на маслото? Защото я запалиха и първата минута нещо жужеше.

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което жужи първата 1 минута е системата за подаване на вторичен въздух - SAI помпата издава този звук. След 1 минута спира и оборотите от около 1200 падат на около 800.  Това се случва на всяко първо палене на студен двигател.

 

Иначе би трябвало да пали без подаване на газ - просто виж дали има грешки в контролера на двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI

SAE при 1.8Т? Сигурен ли си, че имат. 

 

5 hours ago, Georgi Pleven-Burgas said:

Ходих да я гледам колеги. Но няма да е тя. Продавачите не ми вдъхват доверие. Може би защото знаеха, че бях организирал оглед и диагностика в сервиз, но просто не си даваха зор да ми я продават или говорят.

 

Не ми позволиха да я запаля аз. Та искам да ви питам:

1. Какво има за правене по една кола, ако се пали с подаване на газ?

2. А4 и А6 от тези години имат ли система за циркулация на маслото? Защото я запалиха и първата минута нещо жужеше.

Може да е обтегача между валовете, съответно веригата да жужи. Може да е запупена цедка на маслената помпа и да не качва масло ама така във форума е хвърляне на боб. Ама щом не ти дават да я палиш - ходи си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mustaka Моята А4/В7 1.8Т има (BFB мотор), би трябвало и другите да имат. Не знам от коя година слагат на 1.8Т, може би от EURO2 насам :nixweiss: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичките силни жокери, че тая антика е най-долен кенеф, изваден от гроба, все още искаш да я купиш? Дай Боже всекиму такъв купувач.

Поне отиди и вземи някоя, която ще ти дадат да запалиш самият ти и евентуално да покараш. Наясно ли си какви проблеми още могат да те чакат, след като не можеш да провериш състоянието на управление, окачване, спирачна система, рейка, купе и т.н.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е че има SAI тая кола? Относно споменатите забележки е 99,9% сигурно че има други, които са реално далеч по-важни, тези изброените дори не са най-масовите за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По обява 2001 година.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11584769389733652

 

И за протокола не мисля да я купувам. Както и да си губя времето повече с тази автокъща.

 

 

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се или този отпадък и антифриз няма даже долят ? В иначе новото казанче. И предните амОве са за смяна. Да си знаеш още от сега, ако все пак се навиеш да ги отървеш от него. На тая кола хич да не е имат поне 50 до 100 лв. ддс, което трябва да платят. като ти свалят и да кажем 200 лв....им остават 3 000 лв. 100% има боядисвани детайли за 400-500 лв. Таван - едни 120-150. Пране с пастиране - 100-тина. Нещо оправяно по задната броня, както и пластмасите по вратите, копчета, боя волан - поне 100-тина. Или вадим още 600-700 лв. Останаха им 2 300 лв. От Италия да я докарат са 600-700 лв....поне. Останаха 1600. Документите от тази година в Италия са торба пари - не съм сигурен точно, но едни 400 лв. Вече са 1200 и тяхната печалба - 500 лв. поне и излезе, че отпадъкът е купен за 300-350 евро. Напълно нормална цена за кола на поне 300 000 - 350 000 км в държави, като дойчландия и нидерландия. А тази, като нищо може и да е допълвала автовоза....т.е. са им я подарили. СмЕтни, що за отпадък е....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Mustaka написа:

SAE при 1.8Т? Сигурен ли си, че имат.

 

Моята А4 (В5) Фейслифт с 1.8T (AWT) мотор от края на 2000 година имаше такова нещо.

Тъй че от тогава почва монтирането на такива помпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[mention=3654]robobug[/mention] И аз така съм чувал, но нали знаеш "надеждата умира последна".
Виж че няма антифриз, тая кола е напудрен гроб.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@Mustaka Съгласен съм с теб и за трети път казвам, че няма да я купувам тази кола. Друга ще е!

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

https://m.mobile.bg/details/11585002274483654

 

Мнения? Забележки?

 

Много странно как на едната снимка в багажника има лека ръжда по ламаринката, а на другата снимка ръждата е повече.

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...