krasko74 Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 здр.колеги.сменях ангренажа и ролките .майстора каза че зацепва помпата така че да пали.наистина колата пали от раз.но пуши повече от преди и не може да се изреже двигателя както преди.та се питам дали е направена добре центровката и пуши доста повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 Значи нищо не е направил. Първо се синхронизират двата вала и след това се прави центровка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 30 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 и сега кво следва той синхронизацията я е направил но явно помпата не е настроена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Май 2020 Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 виж с компютъра как е. то без това не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 30 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2020 а не добре направена центровка може ли да навреди на двигателя.за втори път свалям главата.първо надуваше..оправиха уж майсторите.след 2000 км .изкриви един клапън и откъсна шпонката на зъбното колело.по ква причина не знам. предишния майстор с компютър прави центровката.вървеше колата и набираше добре.но пък трудно палеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Май 2020 Доклад Share Публикувано 31 Май 2020 Да се повреди не, но може да пали трудно, да не изгаря добре нафтата. Не е от центровката станалото с клапана, ако това питаш. Спред мен не са стегнали добре болта на коляновия вал. И е добре да се слага нов болт. Ако е слаган повторно може затова да е отхлабил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 31 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2020 болта беше стегнат здраво.явно главата не е била направена като хората.качвах я на компютър.майстора каза че милиграмите са малко по малко от нормалното.и ми препоръча да не пипа главата на помпата за да не протече евентуално .и да покарам така 2000 км.щото бил нов ремъка и след това да ида да я настрои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2020 милиграмите нямат общо с ремъка. Ако не е пипана главата на помпата и преди е вървяла добре, значи не е от това. Освен това като са по-малко върви по-добре. Не е лошо да се знае числото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 2 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 главата не е пипана 2.7 мисля че беше а е трябвало да беде 3. и нещо.определено работи една идея по шумно двигателя.дали не е че са нови ремъците и ролките не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Никаква разлика не е от 2.7 до 3. Освен това е идеално 2.7. Шумното е от аванса може би. Виж на канал 4 колко градуса е и колко е авансатова в %, това на добре загрял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 2 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 не съм в час с тия работи.за теста от климатриника сигурно казваш а и майстора дето првави последния ремонт и центровката каза че помпата имала около сантиметер луфт.някакъв негов колега специалист по помпите му казал че било нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 3 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 и на кой канал е тоя авансатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 3 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 на канал 4 показва 08.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 vcds Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 3 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2020 какво е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 това е софтуер за обмен на данни с компютрите в колата. Без него или друг подобен няма да стане. Онзи дето я прави ползва ли софтуер? Ако не - да знаеш, че не може да я центрова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 4 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2020 е да .ползва разбира се.но не знам колко е показало.както и да е.явно за тая кола си трябва сероизен майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 5 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 а данните на канал 4 в норма ли са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 нали нямаш софтуер и ги нямаш тези данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 5 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 аз си мислех че за климатроника питаш.от къде да го имам.тоя майстор дето я гледа закачи някакво устройство което му дава данни безжично на лаптоп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2020 Това устройство не е ясно дали му дава нужните данни. А дали той знае какви трябва да са стойностите и къде да ги търси е още по-неясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko74 Публикувано 6 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 е сервиз има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване