Jump to content

Проблем рейка или маншон


Tux

Recommended Posts

Здравейте
Докато шофирам, чувам един странен звук, подобен на триене, докато въртя волана. Ходих в два сервиза и на едното място ми казват, че имам маншон за смяна на рейката(ДБрос), на друго, да сменям цялата рейка(Порше). Някой може ли да препоръча сервиз/човек, който да може да погледне какъв точно е проблема, защото се вижда, че в единия случай разхода е безобиден, докато в другия е сериозен проблем, който трябва да се отстрани възможно най-бързо :)

Редактирано от Tux
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - вероятно е Дброс да са прави и да има повече резон в техните думи. Порше имат сценарии, по който действат. Това не значи, че те лъжат. Просто така е процеса при тях.

 

Аз ходя в един сервиз при човек, който не ми е познат или близък, не работи евтино, няма касови бележки и т н, но работи качествено и се намира на ботевградско шосе в София. Ако те интересува ми пусни едно лично и ще ти дам контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/1/2020 at 1:39 PM, Tux said:

Здравейте
Докато шофирам, чувам един странен звук, подобен на триене, докато въртя волана. Ходих в два сервиза и на едното място ми казват, че имам маншон за смяна на рейката(ДБрос), на друго, да сменям цялата рейка(Порше). Някой може ли да препоръча сервиз/човек, който да може да погледне какъв точно е проблема, защото се вижда, че в единия случай разхода е безобиден, докато в другия е сериозен проблем, който трябва да се отстрани възможно най-бързо :)

Типично за представителите на марките е да не ремонтират компонент, а да го подменят. Бих се доверил на първото мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tux: най-вероятно просто ти се е разместил маншона, който стои на изхода на купето и е около кормилния прът, точно където той се захваща за рейката. Това се случва и на предния модел 4F и обикновено при повдигане на колата или работа по носачи или кормилни накрайници. Забелязва се и лека промяна в шума в купето от двигателя.

Когато е разместен, болтът на пръта най-долу се трие в гумата и се появява този шум. Можеш и сам да си го погледнеш, вероятно се маха кората в краката на водача.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

  

 

@OvivOИма шум в купето. Този шум от триене, който чувам се чува в купето, докато шофирам(въртя волана). Може би кората се маха, да. Може да погледна за нещо такова. Промяна за по силен шум от двигателя нямам.

 

  @Yassst @Mustaka Реших да го сменя в ДБрос този маншон и да направя реглаж. От там, след като е сменен и го има пак проблема ще го мисля.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм за рейка :)
Иначе при мен звука е друг. Много по слаб от този. При мен набодобява звук на някакво много леко триене. Ако съм пуснал музика или съм отворил прозореца леко не го чувам. Довечера може да направя едно видео и да го кача тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При модела 4G рейката е електрическа, електромотор, който движи управлението и лагери, в които се въртят осите. При скъсан маншон от към рейката изтича смазката и вътре се пълни с вода и прахоляк, които дефектират лагера и съответно почва да се чува виене и шум при движение на волана. Ако е в много ранен етап и не е заминала циментацията се оправя с почистване, пълнене на грес и нов маншон. Ако не се оправи, смяна на рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...