Tux Публикувано 1 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2020 (Редактирано) Здравейте Докато шофирам, чувам един странен звук, подобен на триене, докато въртя волана. Ходих в два сервиза и на едното място ми казват, че имам маншон за смяна на рейката(ДБрос), на друго, да сменям цялата рейка(Порше). Някой може ли да препоръча сервиз/човек, който да може да погледне какъв точно е проблема, защото се вижда, че в единия случай разхода е безобиден, докато в другия е сериозен проблем, който трябва да се отстрани възможно най-бързо Редактирано 1 Юни 2020 от Tux Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yassst Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 По - вероятно е Дброс да са прави и да има повече резон в техните думи. Порше имат сценарии, по който действат. Това не значи, че те лъжат. Просто така е процеса при тях. Аз ходя в един сервиз при човек, който не ми е познат или близък, не работи евтино, няма касови бележки и т н, но работи качествено и се намира на ботевградско шосе в София. Ако те интересува ми пусни едно лично и ще ти дам контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 On 6/1/2020 at 1:39 PM, Tux said: Здравейте Докато шофирам, чувам един странен звук, подобен на триене, докато въртя волана. Ходих в два сервиза и на едното място ми казват, че имам маншон за смяна на рейката(ДБрос), на друго, да сменям цялата рейка(Порше). Някой може ли да препоръча сервиз/човек, който да може да погледне какъв точно е проблема, защото се вижда, че в единия случай разхода е безобиден, докато в другия е сериозен проблем, който трябва да се отстрани възможно най-бързо Типично за представителите на марките е да не ремонтират компонент, а да го подменят. Бих се доверил на първото мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 @Tux: най-вероятно просто ти се е разместил маншона, който стои на изхода на купето и е около кормилния прът, точно където той се захваща за рейката. Това се случва и на предния модел 4F и обикновено при повдигане на колата или работа по носачи или кормилни накрайници. Забелязва се и лека промяна в шума в купето от двигателя. Когато е разместен, болтът на пръта най-долу се трие в гумата и се появява този шум. Можеш и сам да си го погледнеш, вероятно се маха кората в краката на водача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tux Публикувано 2 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 (Редактирано) @OvivOИма шум в купето. Този шум от триене, който чувам се чува в купето, докато шофирам(въртя волана). Може би кората се маха, да. Може да погледна за нещо такова. Промяна за по силен шум от двигателя нямам. @Yassst @Mustaka Реших да го сменя в ДБрос този маншон и да направя реглаж. От там, след като е сменен и го има пак проблема ще го мисля. Редактирано 2 Юни 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 ако ще ходиш в дброс, те ще ти го оправят. Не си за рейка. подобен е шумът в 4F, но и зависи как се е разместил и трие: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tux Публикувано 2 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2020 Дано не съм за рейка Иначе при мен звука е друг. Много по слаб от този. При мен набодобява звук на някакво много леко триене. Ако съм пуснал музика или съм отворил прозореца леко не го чувам. Довечера може да направя едно видео и да го кача тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 При модела 4G рейката е електрическа, електромотор, който движи управлението и лагери, в които се въртят осите. При скъсан маншон от към рейката изтича смазката и вътре се пълни с вода и прахоляк, които дефектират лагера и съответно почва да се чува виене и шум при движение на волана. Ако е в много ранен етап и не е заминала циментацията се оправя с почистване, пълнене на грес и нов маншон. Ако не се оправи, смяна на рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване